Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten eroon työkaverin negatiivisesta energiasta  (Luettu 11155 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 26.04.2012 12:17:00 »

No voi hitsi. Aina joku jossakin. Olen kyllä itse hyvä työntekijä, enkä ole koskaan käyttänyt aikaani toisten mollaamiseen. Uskon tuon, sillä tämäkin yrittää esittää tosi pätevää ja tärkeää ja töitä muka on niin paljon (todellisuudessa ei taida paljon olla), koska aikaa riittää kyttäämiseen ja juoruamiseen. Ja aina kun joku pomo tulee paikalle hän on hirvittävän 'hauska'. Minusta hänen käytöksensä on kummallista.  :Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 09.05.2012 19:57:15 »

Hei Suomi-tyttö,

no tuolla energialla ei kovin mukava työympäristö ole huomennakaan Smiley

Näin vain herättelen, että ei kuulosta kauhean hyvältä ajattelutavalta kun tuo aika ikävää
energiaa.. Smiley

Jos joku on kärttyisä niin syitä voi olla monia..

Jos tulee takaisin niin jokin syy on sillekin..

Kaikelle on syynsä mutta itse pidän enemmän siitä, että ollaan kaikki sovussa täällä
maan päällä, täällä ollaan vaan hetki ja kaikkien kanssa pitäisi tulla jollain tasolla toimeen.
Mä olen ehkä näissä jutuissa aina vähän sitä mieltä, että asia ei ole aina niin yksoikoinen.

Jos joku on pahalla tuulella niin häneltä voisi käydä kysymässä onko kaikki hyvin ?
Ehkä jokin on todella pahasti vialla ja lopulta voisi käydä niin, että sinä voisitkin auttaa häntä
tai joku toinen, sitähän varten me ihmiset täällä olemme, tukeaksemme lähimmäistä kun hänellä
on vaikeaa.

Ihan vain muistutuksena ja muutenkin olen vähän sitä mieltä, että ei voi syyttää toista ennen
kuin on itse tehnyt asialle jotain, eikös se vähän niin mene Smiley

Mä en tiedä asian taustoista mutta näin nyt halusin vain muistuttaa näistäkin jutuista Smiley

Tsemppiä ja toivon mukaan saatte työyhteisönne energian paremmaksi kun yhteisöön kuuluu
tietysti jokainen eikä ketään saa siis alkaa "sorsia" vaikka tämä olisikin kärttyisä...

-M-
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 09.05.2012 23:47:42 »

smitten
Hih, Minsa.
Kaikki on yritetty tässä tapauksessa. On monta astetta vaikeampi kuin ketkään aikaisemmin tapaamani.  Lips Sealed
Jos kuulisit ne raivonpurkaukset, ehkä sanoisit, että hei yritä hillitä vähän, ollaan sentään maisemakonttorissa.  tickedoff
Kysymys on manipuloinnista lähinnä ja henkilöstä, josta ei saa otetta hyvällä eikä pahalla. Ja vaikka itse olis miten neutraalisti ja ei kiinnittäisi mitään huomiota raivareihin eikä provoisoituisi niin sekään ei auta. Minkäs teet?
Jonkunlainen työrauha kuitenkin on itselle otettava, että pystyy tekemään sen mihin on palkattu. smitten angel

Onko kukaan jutellut siitä hänen kanssaan ? Pomohan hänet kuitenkin takaisin otti..

Useinhan me suomalaiset puristaan ja sitten juorutaan niissä kuppikunnissa työhuoneissamme tajuamatta,
ettei sekään ole oikein. Smiley

Jos sillä on vaikka Mars 29 asteessa tai muuten vahvasti aspektoitu niin... eihän se silloin pysty Smiley

Jos ei ole työrauhaa niin esimies on oikea henkilö jonka kanssa yhteistuumin sovitaan aiheuttajan kanssa
jos kaikki muutkin sitä mieltä ettei työrauhaa ole niin juttele esimiehesi kanssa ellei aiheuttajan kanssa
olla päästy mihinkään asian kanssa..

Ja voihan se olla niin, että on tarvinnut lomaa ja sen vuoksi lähti... kaikki ei aina ole sitä miltä sivusta
seurattuna näyttää kun jokin syy hänelläkin oli varmaan sieltä lähteä, oletko miettinyt hänen kannaltaan
jos on jotain vaikka mitä et ole tiennyt.

-M-
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 10.05.2012 09:18:33 »

Löytyisiköhän tämä selviytymisopas esim. kirjastosta?  :Smiley

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Hankalien+tyyppien+ty%C3%B6tovereille+tarjolla+nyt+selviytymisopas/1135231887281
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 10.05.2012 20:36:24 »

Kiitos Lilli linkistä!  smitten
Täytyypä tutustua. Nyt näyttää siltä, ettei tämä henkilö tulekaan takaisin meille. Esimies ei halua, koska aiheuttaa niin paljon haittaa.
Aika tempoilevaa on tämä aika itse kullakin.  angel

Asioilla on tapana järjestyä... Onneksi olkoon kun säilynee rauha maassa  smitten

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: