Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustukset ja niihin luottaminen  (Luettu 4138 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« : 24.05.2012 16:17:34 »

Olen kysynyt samaa asiaa usealta eri ennustajalta ja jokaiselta olen saanut saman vastauksen. Silti mussa jokin epäilee ja toisaalta mä kuitenkin luotan niihin ennustuksiin. Niinpä haluaisin kysellä muiden kokemuksia..  Smiley

Kuinka paljon luotatte ennustuksiin? Onko ennustukset osuneet oikeaan ja kuka on ennustanut?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 25.05.2012 00:07:40 »

No itse tulkintoja tekevänä olen sitä mieltä,että asiakas tietysti itse päättää uskooka vaiko ei, mutta jos asiakkaan asenne on "ai kiva, no en mä kyllä tee tällä mitään" minusta tuntuu, että olen tehnyt täysin turhaa työtä. Vähän kuin menisi tilamaan kondiittorilta kakun, saisin sen ja toteaisi "Ai kiva, no emmä varmaan syö tätä" ja jättää sen syömättä.

Itseään pitää kuunnella aina eli jos tulkinta ei tunnu hyvälle, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tulkintashoppailuun samojen asioiden tiimoilta pientä vinkkiä kuitenkin: Tulkitsijat ovat vain viestinviejiä. Vastaaja on henkimaailma ja se pysyy samana. Tarpeeksi kauan kun kysyy samoja asioita, vastaukset muuttuvat jossain vaiheessa tai niitä ei enää tule. Voitte miettiä omalla kohdalla mitä tekisitte, jos henkilö A kysyisi teiltä koko ajan tismalleen samaa kysymystä, mutta esittäisi sen vain eri viestienviejien kautta: sanomalla, tekstarilla, soitolla, kirjeellä, maililla, facebook-kommenttina...

"Hei kuule, pitäisköhän mun mennä tonne paikkaan A?" kysyy ystäväsi kun tapaatte.
Illalla saat häneltä tekstarin "Hei kuule, pitäisköhän mun mennä tonne paikkaan A?"
Seuraavana aamuna hän soittaa "Hei kuule, pitäisköhän mun mennä tonne paikkaan A?"
Avaatte tietokoneen ja siellä odottaa maili "Hei kuule, pitäisköhän mun mennä tonne paikkaan A?"
Facebookissa olet saanut viestin, joka kuuluu "Hei kuule, pitäisköhän mun mennä tonne paikkaan A?"
Iltapäivästä tapaat toisen ystäväsi, joka sanoo "Ai joo, Sirpa/Tero käski kysymään sulta, että pitäisköhän sen mennä tonne paikkaan A?"

 :Smiley
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2012 12:23:42 »

No itse tulkintoja tekevänä olen sitä mieltä,että asiakas tietysti itse päättää uskooka vaiko ei, mutta jos asiakkaan asenne on "ai kiva, no en mä kyllä tee tällä mitään" minusta tuntuu, että olen tehnyt täysin turhaa työtä. Vähän kuin menisi tilamaan kondiittorilta kakun, saisin sen ja toteaisi "Ai kiva, no emmä varmaan syö tätä" ja jättää sen syömättä.

Itseään pitää kuunnella aina eli jos tulkinta ei tunnu hyvälle, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tulkintashoppailuun samojen asioiden tiimoilta pientä vinkkiä kuitenkin: Tulkitsijat ovat vain viestinviejiä. Vastaaja on henkimaailma ja se pysyy samana. Tarpeeksi kauan kun kysyy samoja asioita, vastaukset muuttuvat jossain vaiheessa tai niitä ei enää tule. Voitte miettiä omalla kohdalla mitä tekisitte, jos henkilö A kysyisi teiltä koko ajan tismalleen samaa kysymystä, mutta esittäisi sen vain eri viestienviejien kautta: sanomalla, tekstarilla, soitolla, kirjeellä, maililla, facebook-kommenttina...

"Hei kuule, pitäisköhän mun mennä tonne paikkaan A?" kysyy ystäväsi kun tapaatte.
Illalla saat häneltä tekstarin "Hei kuule, pitäisköhän mun mennä tonne paikkaan A?"
Seuraavana aamuna hän soittaa "Hei kuule, pitäisköhän mun mennä tonne paikkaan A?"
Avaatte tietokoneen ja siellä odottaa maili "Hei kuule, pitäisköhän mun mennä tonne paikkaan A?"
Facebookissa olet saanut viestin, joka kuuluu "Hei kuule, pitäisköhän mun mennä tonne paikkaan A?"
Iltapäivästä tapaat toisen ystäväsi, joka sanoo "Ai joo, Sirpa/Tero käski kysymään sulta, että pitäisköhän sen mennä tonne paikkaan A?"

 :Smiley

Ihana ja niin totuudenmukainen konkretisointi AthaMaarit  smitten
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 25.05.2012 15:49:36 »

Itselle ennustaessa voi muuten myös ruveta saamaan v-mäisiä, humoristisia tai hassuja vastauksia, jos kysyy yhä uudelleen ja uudelleen samaa asiaa esim. riimuilla, heilurilla, korteilla jne.

Kyllä sen tosiaan  ymmärtää: Kun kaikki on yhtä, on kaikki siellä verhon toisella puolella (tai omassa alitajunnassa, josta myös asioita itselle ennustaessa kysytään) myös yhtä. Kyllä minäkin hermostun ja alan heittää vitsivastauksia, jos sama ihminen kysyy minulta samaa asiaa yhä uudelleen ja uudelleen.  Cheesy
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #4 : 25.05.2012 16:30:19 »

Se mun saama vastaus vaan kuulosti liian hyvältä ollakseen totta, joten jotenkin kai halusin varmistuksen asiaan.
AthaMaarit tuo kuulostaa kyllä järkevältä. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: