Itselläni saturnus teki paluun 4.huoneessa. Eli syntymäkarttani saturnus on 4.huoneessa
Odotin aikaa jännityksellä, sillä kaikkihan tietävät, että saturnuksen paluu on monelle ns. rankka juttu.
Saturnuksen paluun aikaan, koin työssäni tavallista enemmän stressiä. Mitään katastrofia ei tapahtunut, mutta minun odotettiin tekevän valtavasti töitä ja ottavan paljon vastuuta. Töissä tapahtui isoja muutoksia jotka olivat stressaavia.
Syntymäkartallani on saturnuksen oppositio auringolle, venukselle ja marsille, joten olen tottunut elämään saturnuksen kanssa
Näin ollen, saturnuksen paluun aikana koin myös transiittina samanaikaisesti nuo oppositiot. Moni luulisi, että se oli rankkaa, mutta päin vastoin. Lukuunottamatta työpaineita, voin oikein hyvin. Olin ehkä tavallista sisäänpäin kääntyneempi, mutta toisaalta, olen aina ollut yksinäinen susi. Mieheni ja koirani helpottivat työstressiä
Sain paljon ns. saturnuksen palkintoja osakseni noiden transiittien aikaan. Olen ikäni ollut kova tekemään töitä ja ottamaan vastuuta jne. Joten eräs asia mitä saturnuksen paluun aikana tapahtui, oli saada tietää, että suuri pitkäaikainen haaveeni toteutuu! Ja nyt elän sitä haavetta
Se minkä koin sitten vähän rankemmaksi oli saturnuksen oppositio kuulle, joka seurasi heti perään. Se on jotain, joka sai minut tuntemaan, että olen vieraalla maalla. Kuvio vaikuttaa edelleen pari kuukautta.
Saturnus on tehnyt pari kolme perääntymistä (vai kaksi, en muista) ja se on sahannut edes takas. Jokatapauksessa, ei tämä maailman loppu ole
Todellakaan!!! Niin ja jottei unohtuisi niin minulla on nyt myös saturnuksen neliö askendantille. Koko hoito ollut tässä kerralla
En tiedä olenko ns. luonnonoikku kun koen saturnus transiitit ihan ok?
Uskon, että ihmiset kokevat ne eri tavalla. Uskon, että se miten saturnuksen paluun kokee, riippuu siitä, miten on elänyt siihen asti ja millä asenteella.