Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkinta apua  (Luettu 2494 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
helmi-28
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 11.06.2012 21:56:13 »

Tämmöstä unta näin viime viikolla ja on kummitellu mielessä jo sen verta kauan että päätin jakaa tämän jos joku viisaampi osais tulkita:) En ole mikään sanaseppo joten toivottavasti tästä sepostuksesta saa jotain tolokkua.

Ensimmäisenä yönä seisoin metsän laidalla pienen porukan kanssa (tiesin että ne olivat kavereita mutta en kiinnittänyt heihin mitään huomiota), maassa makasi kolme ruumista ( en tiedä keitä)
seuraavassa hetkessä oltiin kaivamassa niitä ruumiita maantien viereiselle ojan penkalle, ajattelinn että täältä ei kyllä kukaan osaa niitä löytää. Siitä muutaman kymmenen metrin päässä oli talo.
Taas maisema muuttui ja näin talon joka oli kallellaan ja aution näköinen, järvi oli tulvinut ja vesi ympäröinyt sen. Järvessä oli vielä jäätäkin. (Talo muistutti hyvin paljon erään miehen, johon olin aivan järjettömän rakastunut taannoin... jolta sain sitten aika pahasti siipeeni)
 Sitten olin sielä ruumiiden piilopaikalla, istuin pihapöydän ääressä ja ajattelin että kaivan luurangot ylös ja tuhoan ne. Ehdin kaivaa pelkän pääkallon ja jostain syystä istuin taas sen pöydän ääressä ja näin kuinka eräs pappi käveli autoltaan minua kohti (papin tunnistin, omasta seurakunnasta) hätäilin että pitää piilottaa pääkallo jonnekkin joten aloin laittamaan sitä käsilaukkuuni joka oli pöydällä, kun aloin laittamaan sitä sinne se muuttuikin vihreäksi omenaksi, jätin sen siihen pöydälle enkä enää piilottanut sitä.
Heti sen jälkeen näin edessäni "huoneen" jonka katossa oli kaksi neliön muotoista aukkoa, takanani oli joku ja se sanoi että toinen on portti helvettiin ja toinen taivaaseen, tuijotin vain sitä taivas aukkoa ja sieltä leijaili semmoisia "pisaroita" jotka näytti samalta kuin tähdet.
Taas ääni takanani sanoi että sunnuntai aamuna yhdeksältä sataa taivaasta vettä.

Näen usein unia, mutta todella, todella harvoin mitään tälläistä ja että vielä muistaisin kaiken. Kiinnostaisi tietää mitä tuo portti taivaaseen meinaa kun näin puoli vuotta sitten näin unta että mun omassa poskessa oli semmoinen reikä, joka kiertyi kuin kultainen "rautalanka" ja se oli porttitaivaaseen Cheesy?? Ei mitään käsitystä miksi tuollaisesta uneksisin!

Tämän unen seuraavana yönä näin unta että tapasin miehen joka kertoi missä oli töissä jne, seuraavana iltana tapasinkin samaisen miehen joka oli samassa paikassa töissä, sattumaa tai jotain.. en tiedä. enkä ollut koskaan edes tavannut aikaisemmin/tuntenut kyseistä tyyppiä. Alkoi vähän pelottamaan että enhän mie joudu kaivelemaan hautoja;D
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 12.06.2012 02:08:55 »

Kuulostaa siltä, että selvittelet päivätajunnassasi menneisyyden asioita itsesi kanssa, jotka liittyvät tunteisiin (veden saartamaksi jäänyt talo) ja liian kauan piilossa olleisiin asioihin (ruumiit ja niiden piilopaikka). Et vaan hauaisi, että kukaan muu välttämättä näkisi "luurankojasi kaapissa", joten yrität piilotella niitä.

Onko sinulla olo, että olisit tehnyt jotain väärin, josta sinua rangaistaisiin? Tuli vaan mieleen, kun yritit piilottaa pääkalloa (menneisyytesi) papilta (henkisyys). Sinulle kuitenkin näytetään kaksi porttia; taivaaseen ja helvettiin. Saat ihan itse valita kumpaan menet. Tämä muistuttaa, että meille ei ole koskaan vääriä tai oikeita teitä, eikä kukaan odota meitlä mitään. Saamme itse valita mitä teemme ja voimme ainoastaan itse tuomita itsemme taivaaseen tai helvettiin, ja se tapahtuu tässä elämässä; elääkö onnellisesti positiivisella asenteella (taivas) vai onnettomasti negatiivisella asenteella (helvetti).
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: