Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiterin neliöt?  (Luettu 8484 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« : 02.05.2012 14:00:31 »

Mitenkä ne toimii?
Mä en oikein osaa hahmottaa mitä tää hyvän onnen jättiläinen tuo neliöissä tullessaan?

Miten se niinkun toimii?

Nyt menossa kaikenlaista jupiterin toimintaa persoonallisilla planeetoilla, sekstiiliä ja kolmiota, mutta sitten on  aspect_squ  aurinko  Undecided

Ylesiisivistävässä transiittiketjussa sanotaan tälläviissiin:
"Jupiter: Aktiivisten Jupiter-transiittien aikana voi laajentaa omaa yhteiskunnallista osallistumistaan; voi edistää opintojaan, julkista keskustelua, elämänkatsomustaan ja nauttia oman työnsä hedelmistä. Turvallisuus ja menestyskin voivat auttaa kasvua. Vältettävä liiallista optimismia, itsekästä oman arvon korottamista, suurentelua ja voimien ja varojen tuhlailua."

Elikkä nostaako neliö justiinsa noita vältettäviä ominaisuuksia pintaan?
Ja kun on arskasta kyse ja kakkoshuoneesta, niin onko se just tuota itsekästä oman arvon kohottamista, suurentelua ja voimien ja varojen tuhlailua?

 jupiter on  aspect_sex ja  aspect_tri nyt kaikille muillekin persoonallisille planeetoille, ja kaikki muut paitti  kuu on tuolla kakkosessa.
Josko mun urani nyt urkenis?
« Viimeksi muokattu: 02.05.2012 14:28:05 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.05.2012 14:27:55 »

Jupiterin transiiteista on oma ketjunsa http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=31357.msg313933;topicseen#msg313933

Jupiter edustaa kaikenlaista lisäystä ja laajenemista, siihen sen tulkinta onnea tuovana taivaankappaleena perustuu...
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 02.05.2012 14:36:23 »

Juu, kahlasin tuota ketjua, mutta en oikein löytäny, että miten se  jupiter toimii sillon kun se on haasteellisessa aspektissa.
Tai siis olihan siellä, että sitä ja tätä voi tapahtua, mutta niinkus miksi? Äh  idiot2 Undecided
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 02.05.2012 15:45:14 »

Neliö on haasteellinen, mutta jos em. taivaankappaleiden välillä on pehmeä kulma, toimii tuo neliökin sen mukaisesti.

Neliö ei automaattisesti tarkoita, että se nostaa juuri vältettäviä asioita pintaan, vaan että tapahtumien luonne on jännitteinen/ hasteellinen..

On siis mahdollista jupotella ja syöpötellä, kun Jupiter neliöi Aurinkoa, mikä on tietenkin mukavaa, mutta liiallisena aiheuttaa ongelmia.. korostaa siis kohtuullisuutta ja tarvetta siihen...

2. Huoneessa on omat varat, joten kannattaa välttää ylilyöntejä, jos tekee mieli ostaa kivoja vaatteita tmv. - Jos Jupiter tekee aspektia 8. Huoneeseen on mahdollista että yhteiset varat tai velat kasvavat..
tallennettu

trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #4 : 02.05.2012 15:51:38 »

Hmm, mulla on  jupiter aspect_squ askendentti ja samalla  aspect_tri aurinko Aurinkoni on 2.huoneessa.
Neliö on varmasti tuonut jännitettä; en osaa nyt yhtään näyttää selkeästi itseäni ulospäin. Tuntuu, että tahtomattakin annan väärän kuvan nyt  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #5 : 02.05.2012 15:56:03 »

Kiitos  smitten

Pehmeä kulma missä? Syntymäkartallako? Vai tällä hetkellä taivaalla?

Eli siis nyt pitää muistaa kohtuus kaikessa  :Smiley
No okei, mä oon kyllä mässänny viime päivinä ihan sikana Cheesy



tallennettu
sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #6 : 03.06.2012 19:49:51 »


Moikka!                                                                                                                                                                                         
  Kertoisiko joku minulle,mitä tarkoittaa jupiter sulkeutuva neliö venus?? Jotain Seppo Tanhua sanoi,että rakkaus menee
   
jotenkin ohi,eikä voi pysäyttää..menetystä...jotain karmivaa...Toivottavasti ei satu mitään karmeita.!Jos,jollain on tietoa ,niin
 voisitko hieman valaista asiaa .Kiitti!   Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.11.2012 19:41:44 kirjoittanut salaastro » tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #7 : 14.06.2012 12:56:26 »

Hei!

Minulle on pian tulossa  jupiter  aspect_squ kuu ja mä tosiaan nyt vähän ihmettelen. Astro.comin mukaan ransiitti kuvastaa joptain suuruudenhulluutta. Se on kyllä totta että minua  jupiter nelio aurinko lihotti ja vaik mä en mikään juoppo ole niin minut nähntiin niinä aikoina baarissa... Samoihin aikoihin oli neptunus neliö auronko sekoittamassa pakkaa. Nyt kummastelen sen takia , ettei ole tänä kesänä mitään hirveesti muita transiittejä paitsi mainittu ja ei ole tulossakaan mitään isoa? Mun jupiter neliö kuu on samalla ihme vinkkelissä pluto neliö uranus joka on siis taivaalla aikas lailla juuri nyt!?

Mun elämässäni ei vuoteen ole oikeastaan tapahtunut mitään, tai  onhan mutta miten sen nyt sanoisi. Enoikein löydä sopivia sanoja. On ollut joku henkisen kasvun eremiittivuosi ja paljon olen tehnyt myös töitä oikeissa töissä en siis vain näin metafyysisesti itseni kanssa... Ja olen siis töiden takia oppinut tuntemaan itseäni vähän paremmin vaikka olen ollut jo vuosia periaatteessa samoissa hommissa, silti tuli jotenkin uusia kuvioita. Mutta yksityiselämä on ollut varsin kuollutta. Sekin on hassua sillä olen ollut pitkään sinkkuna ja vähän vetäytyvä mutta edelliset vuodet kuitenkin enemmän ulosmenevä ja deittaileva (verrattuna aiempaan). NO viime vuonna progressivinen kuu siiryi neitsyeen ja eräs astrologi sano että se tietää yksinäistyyttä. Mä siihen että ei se ole mahollista käytännössä olen maailman yksinäisin - vaan oli astrologi siina kohtaa oikeassa!
Entä mitä mieltä olette jupiterin oppositiosta neptunukseen ja jupiteriin sellaiset transiitit ovat nyt minulla kans ja en oikein ymmärrä. Tää on hyvä!
http://www.thefutureminders.com/pages/jupiter-square-moon.cfm
« Viimeksi muokattu: 14.06.2012 13:05:42 kirjoittanut JPpaukku » tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #8 : 14.06.2012 17:50:57 »

Apua, apua...voisiko joku ystävällinen vähän kertoa näistä transiiteista. Alan olla epätoivoinen.

Kun syntymäkartan Jupiterille ja Plutolle sattuu samaan aikaan tr Jupiterin  aspect_squ. Shocked . Pluto on 10. huoneessa ja Jupiter 4. huoneessa eli ovat  aspect_opp :ssa.
Onhan  jupiter:a mainostettu hyvän tuojaksi, mutta kyllähän sillä on se toinen puoli vai mitä? Nyt ei olisi yhtään voimia mihinkään.

Help Sad
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #9 : 14.06.2012 20:15:17 »

Jos Jupiter tekee hyviä transiitteja niin voihan se jotain hyvää tuodakin mutta neliö ei ole hyvä transiitti vaan haasteellinen!

Silloin vaarana ovat ylilyönnit ja kaikenlainen liioittelu. Jos luottaa liikaa hyvään onneen niin ei siinä hyvin käy...

Eli järki käteen ja katse eteenpäin, sanoisin minä.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #10 : 15.06.2012 14:21:41 »

kandeeko ollenkaan miettiä jupiterin transiitteja ulkoplaneetoille? Entä omaan jupiteriin? Näitä ilmaistekstejähän on astrokalenterissa ja astro.comissa mut vaan en ihan usko mihinkään neptunukseen tai plutoon kohdistuvaan... Kokemuksia mielipitetiä otetaan vastaan Smiley
tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #11 : 15.06.2012 21:27:44 »

Kiitos neuvosta K-NRJ Smiley, täytyy yrittää olla tarkkana, vaikka ei millään jaksais pingottaa. Mietin kyllä sitä, että jos transiitti Jupiter on 7. huoneessa niin kummasta suunnasta se liiottelu voisi tulla itsestä vai toisista, vai toimiiko se edes näin Undecided

JPpaukku, olen vähän miettinyt tuotakin ja tullut siihen tulokseen, että ainakin minulle niistä olisi vaikutusta, mutta vaikuttaako siihen sitten henkilön herkyys vai mikä en tiedä. Nytähän sen varmaan sitten näkee. Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #12 : 18.06.2012 21:36:54 »

Jos Jupiter tekee hyviä transiitteja niin voihan se jotain hyvää tuodakin mutta neliö ei ole hyvä transiitti vaan haasteellinen!

Silloin vaarana ovat ylilyönnit ja kaikenlainen liioittelu. Jos luottaa liikaa hyvään onneen niin ei siinä hyvin käy...

Eli järki käteen ja katse eteenpäin, sanoisin minä.  Wink

Kiitos!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13 : 19.06.2012 20:46:09 »

Kiitos neuvosta K-NRJ Smiley, täytyy yrittää olla tarkkana, vaikka ei millään jaksais pingottaa. Mietin kyllä sitä, että jos transiitti Jupiter on 7. huoneessa niin kummasta suunnasta se liiottelu voisi tulla itsestä vai toisista, vai toimiiko se edes näin Undecided

Siis sulla menee nyt transiitti Jupiter 7:ssa? Silloin se yleensä tuo uusia ihmisiä elämään ja koska 7:ssa on kumppanit niin hyvä mahdollisuus saada uusi kumppani jos on sitä hakemassa.

Minulla kävi juuri noin että kun transiitti- jupiter liikkui seikassa niin Rapu tuli elämääni ja varsin yllättäen tuli mutta siinä se vielä on, 4 ja puoli vuotta kohta on ollut!

Tokihan voi olla liioitteluakin, mutta jos Juppari liikkuu 7:ssa niin ehkä sitten ne toiset tarjoavat syyn liioitteluun... Kun taas jos olisi 1:ssä niin liioittelet itse.  Wink Tai kasvat fyysisesti esim. lihomisen tai raskauden myötä tai muuten sulatat itseesi uutta.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: