Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka minä olen?  (Luettu 2775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suvitus77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93


Profiili
« : 15.06.2012 17:18:18 »

Vertaistukea täälä kaipailisin, kun en tiedä mihin olen matkalla  Smiley Olen aina ollut erittäin herkkä ja empaattinen. Eläimet ovat jollakin tapaa se mikä koskettaa eniten. Tuntuu niin "typerältä" sanoa että tiedän/tunnen miltä eläimistä tuntuu. Ahdinkotilat ottaa todella koville, ja pyrin pois sellaisista tilanteista missä jonkin sortin eläin on ahdingossa.
Läheisten energiat koen myös vahvasti, jopa tekstiviestin kautta tiedän ihmisten fiilikset. Enneunia olen nähnyt sekä enkeleitä ja jonkinlaisia "kummituksia" Grin... Tosin ne tilanteet ovat hyvin kausittaisia.
On tunne, että täytyisi jotain mutta en tiedä mikä se on. Enkelikortit tuntuvat omilta vaikken sellaisia ole koskaan kokeillut...Reiki...jotain. Lähipiirissä tulee usein tunne, että täytyisi laittaa kädet esim jonkun pään päälle...yleensä kyseessä on ollut ihminen jolla mielialaongelmia.
Elämä soljuaa päivä päivältä eteenpäin... mitä tässä täytyisi tehdä löytääkseen itsensä ? Näkeekö kukaan esim korteista/mistä vaan vinkkejä? Kokemuksia omasta kasvusta toivoisin myös. smitten Kiitos smitten
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #1 : 15.06.2012 19:19:51 »

Vertaistukea tullee, miulle on toitotettu vähän er suunnista, että miulla on jotain henkisiä/psyykkisiä kykyjä, mutta en oo koskaan päässy niistä itte perille :/

Joskus tuntuu, että vaistoan toisten todellisia tunnetiloja herkästi, mutta en voi lyödä päätäni pantiksi, kun ei kehtaa oikein niiltä immeisiltä kysyä ja en ole varma, onko se vain hyvää pienten eleiden ja ilmeiden lukemista..

Melkein kaikki yliluonnollinen on kiinnostanut vuosia.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 15.06.2012 22:34:42 »

Sanoisin, että rohkeasti sitä kohti vaan mikä kutsuu! Sinulla se on nyt enkelikortit ja reiki - sinne siis! Enkelikortit hankkimaan ja ilmoittautumaan reikikurssille.

Reikihoitajille ja kaikille energiahoitajille on kaikkein suurin etu se, että on hoitanut ensin itse itsensä tasapainoon. Oppinut siis rakastamaan sekä itseään että muita sellaisina kuin itse on/muut ovat. Kaikkien bestis ei tarvitse olla, ei tarvitse edes tulla toimeen kaikkien kanssa - kunhan ei vain toivo kenellekään pahaa tai aiheuta tietoisesti toiselle pahaa.

Oma kasvu = itsetutkiskelua  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: