Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puhumisen vaikeus unessa  (Luettu 2429 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
christel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« : 06.07.2012 11:53:32 »

Rohkaistuin ja aloin kirjottelemaan tänne, koska näin viime yönä unta joka jäi sit mietityttämään.

Eli unessa olin kerrostalon luhtikäytävällä ja siinä oli muutakin porukkaa mukana. Seurasimme alhaalla (oltiin siis aika korkealla) olevaa tapahtumaa ja yhtäkkiä yhdessä talossa alkoi kuulumaan samaa ääntä ku popkornit tekee mikrossa ja se alko hohtamaan. Kaikki ajatteli vissiin että se räjähtää ja meni mahalleen suojaan. Seurasin muiden esimerkkiä ja suojasin myös pääni käsillä. Kuului kauhea pamaus ja valkoinen valo välähti. Kun tuli hiljaista, nousin seisomaan ja olinkin yhtäkkiä yksin luhtikäytävällä. Halusin löytää muut ja lähdin porraskäytävästä heitä etsimään. Avasin sinne vievän oven ja sen takana olikin kaksi lasta (pelkäsin hieman heitä). Yhtäkkiä jollain tasolla tajusin olevani unessa ja sen että unessa olevilla henkilöillä voi olla tärkeäkin merkitys. Siispä esittelin itseni ja kysyin heidän nimiään, mutta en kuullut vastausta kunnolla. Yritin kysyä uudestaan, mutta sain vain epämääräistä muminaa aikaiseksi. Lapset lähtivät ja hädissäni yritin saada kysymyksen muodostettua. Sitten yritin samaa raskaksi ja onnistuin! Huomasin lapset portaiden luona ja kysyin. Onnistuin ja he vastasivat, mutta minulla oli taas vaikeuksia kuulla koska pipo oli niin paksu. Harkitsin uutta yritystä, mutta näin alemmassa kerrosksessa varjon. Säikähdin sen verran, että herätin itseni (tiedän oon pelkuri  Cheesy).

Tulipa pitkä selitys! Noh kuitenkin, minua jäi mietityttämään se miksi en millään saanut kuulla lasten vastausta.. Olen jonkin verran lukenut unikirjoja ja eikö ole oikeastikin niin että tuommoset vähän pelottavatkin henkilöt voivat paljastaa jotain alitajunnastamme, persoonasta ym.? Ja että painajaisessakin pitäisi vain uskaltaa kysyä mitä ne uhkaavat tyypit haluaa? Ehkä en sitten ollut vielä valmis kuulemaan vastausta tai sitten vaan ylianalysoin tätä.

 Onko jollaki jotain ideoita mitä se olis voinu olla? Tai onko joillain samanlaisia kokemuksia?  Smiley Kiitos jo valmiiksi vastauksista!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: