Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo tapa käyttäytyä miehiä kohtaan  (Luettu 4175 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anytimewhereplace
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 03.07.2012 19:25:42 »

Hei. Liityin tänne koska tahtoisin apua ystäväni kartan suhteen. Hän huomasi vähän aikaan sitten että hän muodostaa tuntemiinsa miehiin hyökkäävän, näsäviisaan ja ''vittumaisen'' suhteen. Kyseessä ei ole pelkästään oman ikäiset miehet vaan aivan kaiken ikäiset, näin ei ole kuitenkaan käynyt sellaisten kanssa jotka on tuntenut elämänsä (veljet, isä, sukulaismiehet, perhetutut) mutta uusimpien tuttujen miesten kanssa kylläkin eikä hän ole tajunnut tätä asiaa. Näkyykö jotain hänen kartallaan mikä antaisi selityksen tuollaiselle alintajunaiselle käytökselle? Ystäväni itse sanoo olevansa hetero mutta ei kiellä etteikö voisi naisen kanssa joskus olla joten kyseessä  ei ehkä ole miesvihaa...
Ystäväni on syntynyt 24.07.1996 Kajaanissa kello 19:33

Kiitos etukäteen  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.07.2012 21:04:07 »

Miksi ystävä ei itse rekisteröitynyt tänne ja kysynyt asiaa?

No, joka tapauksessa vihamielisen oloinen asenne miehiä kohtaan voi johtua astrologisessa mielessä askendentilla sijaitsevan Pluton ja 7. huoneessa sijaitsevan Marsin oppositiosta.

Mielestäni miesvihaaja voi hyvinkin olla heteroseksuaali, jolloin  seksikin luultavasti harrastetaan enemmän hyväksikäyttöön tai eläimelliseen himoon perustuen kuin romanttisessa mielessä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
anytimewhereplace
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 03.07.2012 23:03:20 »

Kiitos vastauksesta:) <3

Hän ei kehdannut. Sanoi että jos itse kysyn niin saan muttei itse tahdo. Ystävälläni ei myöskään ole koskaan ollut minkäänlaista parisuhdetta (toisaalta ikää vasta 16 mutta kuitenkin) eikä edes minkäänlaista ''säätöä'' ei ole ollut. Liekkö hankala kumppani? :/
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 04.07.2012 09:50:19 »

Plääh, olin käyttänyt vääriä tietoja ystäväsi karttaan. Joka tapauksessa Mars on 7. huoneessa ja Pluto tekee siihen viisiötä 11. huoneesta käsin. Parisuhteiden, läheisten ystävien, avointen vihollisten, yleisön, sopimusten ja kumppanusten huone on kuitenkin hänellä varsin korostunut, kun Aurinko, Venus ja Mars ovat kaikki siellä, ja Kuun yläsolmukin on Vaa´assa, niin vaikea kuvitella että hän ryhtyisi jotain erakon elämää elelemään. Aurinko Leijona-Kuu-Skorpioni on hyvinkin intensiivinen siinä vaiheessa, kun tunteet ottavat vallan, mutta tietysti monenlaiset pelkotilat voivat sotkea kaiken. Väittäisin kuitenkin, että erilaiset ihmissuhdeasiat ovat hänelle tärkeä oppiläksy elämässä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
anytimewhereplace
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #4 : 04.07.2012 16:17:03 »

Kiitos jälleen  smitten

Tosiaankin. Ystäväni ei ole erakkoluonne, varsin sosiaalinen ja kaikkien kanssa (muttei miesten...) kanssa toimeentuleva. Korostan ettei hän edes aluksi ole tiedostanut käytöstään. Mitä käytännössä tarkoittaa kuun yläsolmun oleminen vaa'assa? (itse olen todella aloitteleva näiden asioiden kanssa niin en tajua  idiot2)
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 04.07.2012 19:27:38 »

Kuun yläsolmu kertoo kehitettävistä asioista elämässä, ja kehityssuunta olisi hänellä vaakamaisissa asioissa: parisuhteessa, suhdetoiminnassa yleensä, oikeudenmukaisuudessa jne.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
anytimewhereplace
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #6 : 04.07.2012 22:19:19 »

Oho... kaikki tuo mitä kirjoitat on kyllä todella avartavaa  Shocked ja selittää kyllä toisaalta paljon. Kiitos todella paljon <3
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: