Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: selvänäön ja mediaanisuuden(?) kehittäminen  (Luettu 3332 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sianne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 27.07.2012 11:06:43 »

Olisin kiinnostunut tietämään missä mediaanisia taitoja ja selvänököisyyttä voi ja millaisin menetelmin kehittää itsessään. Tietäiskö joku. Ihan selkeästi mitään puhdasta lahjaa itsellä ei ole, mutta jotain siihen suuntaan kuitenkin on taipumusta.

Kiitos.
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.07.2012 13:46:35 »

Esitän eriävän mielipiteen siitä, mikä synnyttää karmavelkaa.

Kannatan itse Kryon-kanavontien näkemystä eli sitä, että karmavelkaa ihmisten välille synnyttää vain toisen ihmisen vapaaseen tahtoon puuttuminen.  Epäonnistunut yritys puuttua toisen vapaaseen tahtoon ei myöskään synnytä karmavelkaa, tai synnyttää vain pikakarman siinä muodossa että toinen sanoo 'ole hyvä ja pidä näpit irti minun asioistani.'  Vain onnistunut toisen ihmisen vapaaseen tahtoon puuttuminen tuottaa karmavelkaa.

Tähän liittyy se, että karmaa syntyykin vain ihmisten välille tai ihminen synnyttää sitä itselleen esimerkiksi elintavoillaan. Se on usein luonteeltaan pikakarmaa: Jos ajattelen ahdistavia ajatuksia niin ahdistun. Jos vedän räkäkännit niin saan krapulan jne.

Kaikki epämiellyttävät kokemukset eivät  ole karmisia: Ne voivat olla myös sielun kyseiseen inkarnaatioon valitsemia oppimiskokemuksia, jolloin niillä ei ole karmallista perustaa ollenkaan. Sielu on vain valinnut kokea kokemuksen oppiakseen siitä, kyseessä ei ole siis minkäänlainen karmanmaksu näissä tapauksissa.

Jos yrittää toiseen ihmiseen jotain energeettisiä negatiivisia juttuja tapahtuu seuraavaa:
- Negatiivinen energialähetys ei mene perille, koska maailmankaikkeus noudattaa vapaan tahdon lakia energeettisissä asioissa.
- Lähettäjä saa itse takaisin lähettämänsä negatiivisen energian. Tämä ei kuitenkaan ole karmaa, vaan ihan vain sitä että kun vapaan tahdon laki ei salli negatiivisen energialähetyksen mennä perille, se palaa luonnollisesti takaisin lähettäjälleen.

Karma on sitä, että toinen ihminen tekee sinulle saman mitä sinä teit hänelle, joko tässä tai sitten jossain muussa inkarnaatiossa.
Karma on myös sitä että tekee itselleen seurauksia, esimerkkinä tuo ryyppäämisestä seurannut krapula.

Se, että vaikkapa salama iskee ihmiseen ei puolestaan ole karmaa, koska kuviossa ei ole mukana toista ihmistä. Sen onko jokin kokemus karminen voi päätellä siis aika pitkälti siitä, onko kyseisen kokemuksen syntymisessä mukana toinen ihminen tai ihmisiä. Ellei ole, kyse ei ole karmasta.

Mutta se on ihan totta, ettei kannata ilman lupaa tehdä mitään energeettisiä/rajatiedollisia juttuja toisille ihmisille. Tämä ihan vain siitä syystä, että ko. energia vain haaskautuu tai palaa lähettäjälleen. Energiahoitoakaan ei saa lähettää ilman vastaanottajan lupaa, mutta ei lähettämisestä silti mitään karmaa seuraa, seuraapa vain se että se energia menee ihan haaskioon.

Aloittajalle:
Sonia Choquette on kirjoittanut useita hyviä teoksia omien mediaalisten kykyjen herättelemisestä ja ne löytyvät kirjastosta. Näitä kahta hänen kirjoistaan suosittelen lämpimästi:

Herätä sisäinen äänesi - tässä kirjassa on yksityiskohtaisia neuvoja ja harjoituksia mediaalisten kykyjen herättämiseksi.

Löydä todellinen tasapainosi - tämä kirja kertoo chakroista ja niiden kanssa työskentelystä tasapainon löytämiseksi. Tasapaino on tarpeen mediaalisten hommien onnistumiseksi.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sianne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 09.08.2012 17:23:42 »

Kiitos molemmille!! Kryon on minulle <3 Olenkin tässä jo kyllä tajunnut oman "selvänäköisyyden" onneksi. Minulle se on myös jonkinlaista kanavointia, joka tapahtuu helpoiten kun vain olen (tosin tilanteissa, joissa esim. kävelen luonnossa, siivoan, tanssin jne) Sanat vain yöpsähtää mieleeni. Ja tämä oikeastaan riittää, koska itsehän tarvitsen sen ohjauksen elämään. Olen myös huomannut, että minusta pursuaa sanoja ihmisille jotka niitä tarvitsevat. Tulee tunne, että kirjoita tai sano vaikka näin, ja se kaikki onkin täynnä lohdutusta, rakkautta ja kannustusta. Energioita tunnen, niissä olenkin jo aiemmin hieman harjaantunut, varsinkin reiki auttoi tässä paljon. Enkeleiden energian tunnen, tykkään pyytää heiltä halauksia <3 
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: