Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnus 5.10.2012 vesimiehet  (Luettu 5539 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« : 06.09.2012 11:22:37 »

saturnus vaikuttaa vesimiehiin lokakuun alusta, mutta miten se vaikutus näkyy ja onko se negatiivinen vai positiivinen? itsellä saturnus jousimiehessä huoneessa 6. mitähän lokakuussa..
tallennettu
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #1 : 08.09.2012 17:42:03 »

Mulla Kuu vesimiehessä ja odotan kyllä kauhulla lokakuuta, kun Saturnus tekee neliötä Kuulleni. Samalla saturnus tekee yhtymän AC:lleni ja Venukselle.

Viimeksi  saturnus ahdisteli 7 vuotta sitten, silloin opp. Kuulle ja neliöt Venukselle ja AC:lle. Siihen meinasin kyllä nääntyä! buck2 Rakkaus ei varmaan kukoista... eipä kukoistanut viimeksikään, päättyi pitkä parisuhde (joka kyllä joutikin mennä, ei sen puoleen). Mitähän tällä kertaa? Shocked
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 12.09.2012 21:19:42 »

Saturnus todellakin siirtyy 5.10. Vaa'asta Skorpioniin.

Mitä se sitten merkitsee?

Meille Kauriille (samoin kuin muille johtaville merkeille) suurta helpotusta; pitkä piina on vihdoin ohi. Jihaa!

Mutta Vesimiehen merkkiin se tekee siis transitoivan neliön, joka ei ole hyvä transiitti. Neliö tuo aina tullessaan jonkin haasteen, ja jos tosiaan Aurinko on Vesimiehessä niin haaste voisi liittyä omaan egoon tai terveyteen. En kyllä usko että Saturnuksella olisi Vesimiehiin nin vahva vaikutus kuin omaan merkkiinsä Kauriiseen, joten eiköhän se siitä.

Tsemppiä!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #3 : 12.09.2012 21:25:57 »

Onhan  vesimies aikanaan ollut Saturnuksen "alainen"...
Mulla on Saturnuksen paluu, mutta onnkesi Saturnus on alkupäässä Skopua ja aurinko loppupäässä vesimiestä, niin ei niin paha ole yhtaikaa..kolmion se toki tekee.
tallennettu
Vamisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #4 : 13.09.2012 10:10:38 »

Voi älkää nyt pelotelko itsellä nousumerkki Vaaka,Aurinko-Vesimies ja Kuu-scorppiooni  Shocked ja vasta tuntuu siltä että koko kesän jatkuneet vaikeudet on voitettu Cry
tallennettu
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #5 : 13.09.2012 13:06:23 »

No ei tietenkään ole tarkoitus pelotella Vamisa smitten Helposti vaan mieltää jotkut planeettaohitukset "pahoina" ja toiset "hyvinä". Vaikka kaikilla on molemmat puolet. Se on kaksijakoinen mielemme, joka haluaa nähdä kaikessa plus- ja miinusnavat.

Saturnus tuo parhaimmillaan ihan uskomatonta järjestystä elämään. Ei kaaoksesta tietoakaan kun saturnus jyrää. Sitäpaitsi jälkeenpäin Saturnuksen aikana tapahtuneet silloin ehkä kivuliailta tuntuneet karsimiset on vaan omaksi hyväksi. Ihan oikeasti. Smiley
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #6 : 13.09.2012 13:16:17 »

Juu siis ei ole tarkoitus pelotella Smiley
Ja Saturnnuksesta nyt tulee vaan puhuttua ikävään sävyyn, mutta oikeesti...se kaikki mitä se tuo, on yleensä vaan hyvää, mutta haasteellista Wink

Mä oikeesti jännityksellä oottelen että mitä tuo Saturnuksen urakka tuolla mun kartalla lopulta mun eteen tuo. En suinkaan pelolla Smiley
tallennettu
Vamisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #7 : 14.09.2012 09:55:30 »

 ::)Juu jäädään odottelemaan mitä tuleman pitää,ainakin näyttäisi olevan biorytmisesti vireystaso kohdallaan tuolloin Wink
Eli antaa tulla vaan,tiedä vaikka ne haasteet tulisi muuton muodossa-huokaus-vihdoinkin Smiley
tallennettu
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #8 : 15.09.2012 09:45:59 »

mua vähän hermostuttaa mitä sieltä tulee. vasta oli muutto ja kauheasti uusia asioita elämässä. kaikki vanha mikä ei toiminut meni uusiksi. vasta muistin että pluto on deskentilläni kauriissa kuulemman n 10 vuotta ja sekin  tekee jotakin ihmissuhde kasvatusta. on ollut tosi raskasta aikaa. silti nostan pään aina ylös-  Smiley

luin että se on joku seitsämän vuoden tarkistus kierros. milloin voi huokaista?
« Viimeksi muokattu: 15.09.2012 20:21:52 kirjoittanut DonnaGloria » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: