Ajatelin aluksi olla vastaamatta tähän, mutta jos tästä on jollekkin jotakin apua niin kirjoitin sittenkinEi ole tuttavapiirissä, mutta minulla oli sähköallergia, ja aika paha olikin, tästä on aikaa noin 15 vuotta jolloin se puhkesi, tietokoneen ääressä tuli vietetty pitkiä aikoja, koodari kun olen ... ja nyt olen parantunut lähes täysin, ei haittaa elämää millään tavalla enään.
Ratkaisu oli amalgaamien poisto hampaista, itse järkeilin että ne täytyy olla syypää tähän, sinänsä en kärsinyt kun muutaman kuukauden tästä, mutta sinä aikana yleiskunto romahti niin että hyvä jos postilaatikolla jaksoin käydä jonne oli matkaa 15 metriä, kivut oli aika pahoja, lopulta sitten syljessä oli verta. Tässä vaiheessa marssin hammaslekurille, joka vähän ihmetteli mutta suostui poistamaan kaikki paikat yhdellä kertaa ja muovit tilalle, menin vielä operaation jälkeen, noin tunnin päästä töihin .... muistan vieläkin kuinka upea olo oli silloin
Ja tästä alkoi paraneminen, viikko pari niin olin taas koodaamassa ... kunhan vain piti taukoja välillä.
Olen kyllä sitä mieltä että sähköyliherkyyden taustalla täytyy olla metallimyrkytys, raskasmetallit kuten elohopea jota on amalgaamissa ja sitten kun nykyään elämme jatkuvassa "sähköverkossa" .. niin ei ole mikään ihme että ihmisen ekosysteemi menee sekaisin.