Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijona  (Luettu 4371 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« : 30.09.2012 10:53:15 »

Näen edellisyönä unen jonka päähenkilönä oli mahtava leijona. Olin jossakin ahtaassa ja sokkeloisessa asunnossa missä myös pyöri muita tuntemattomia tyyppejä. Asunnossa oli ilmeisesti lemmikkinä valtavan kokoinen leijonauros jolla oli erityisen suuri pää ja leijonanharja. Lisäksi unessa kuvailin jolleki kyseisen leijonan tassuja jotka olivat yhtä suuret kuin "yhden miehen pää ja osa hartioista". Leijona sai vapaasti kulkea asunnossa. Minä ja epämääräinen sakki muita olimme hirveän huolissamme. Piti olla varuillaan jos se käy kimppuun ja taisi yrittääkin. Koitin sulkea ovia eristäen leijonan, ja välillä se olikin laitettu remmillä kiinni jonnekin. Mieleeni jäi erityisesti tilanne jossa leijona oli päässyt remmistä irti ja porukka pakeni talosta. Minä juoksin vielä yhteen huoneeseen, jossa joku ikäiseni nainen (kutsuin häntä unessa professoriksi/filosofiksi tai tutkijaksi, oli joku viisas tyyppi) istui  vielä kaikessa rauhassa tietokoneella ja leijona huilasi hänen tuolinsa takana kuin kesy lemmikkikissa. Kauhuissani huusin "Siellä on leijona sun takana vapaana! Lähde nyt äkkiä pakoon täältä!"  Nainen katsoi huolettomasti minua ja sanoi "ei se mitään haittaa, antaa olla vaan . Musta se on oikeastaan ihan mukavaa kun se on tuossa" Olin ymmälläni mutta tajusin että leijonalla ja naisella oli selkeästi joku yhteys, leijona oli kesyn ja rauhallisen oloinen eikä nainen pelännyt sitä ollenkaan. Mietin olisimpa minäkin noin rohkea ja viisas.

Saa heittää ilmaan ajatuksia tätä unesta jos tulee mieleen. Olen yleensä aika varovainen omien unieni tulkinnoissa koska epäilen aina omien toiveiden ja pelkojen vaikuttavan tulkintaani liiaksi.. Tästä on kyllä jo aavistus mutta olisi kiva kuulla muiden näkemystä myös. Sanottakoon vielä että uni oli miellyttävä, koska pidän leijonaa voimaeläimenäni ja se on aina tervetullut uniini.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 30.09.2012 10:58:24 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 30.09.2012 11:29:05 »

Oiskohan tuo leijona....mies.. josta sä olet kiinnostunu. :Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 30.09.2012 12:44:04 »

Mä tulkitsisin leijonan omaksi voimaksesi, jonka haluat ottaa täysillä käyttöösi. Vähän taitaa pelottaakin, että mitä sitten tapahtuukaan. Olet itse se viisas nainen, jolle se voima esittäytyy kesynä, hallittavana, mutta ei kahlittuna kuten yhdessä kohtaa unta.

Tää oli muuten hyvä tulkinta.  Smiley smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 30.09.2012 13:57:05 »

Wink    :Smiley      smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: