mä jotenkin ymmärrän mitä Eklektikko hakee. Mäkin ostin kerran ap-tulkinnan, jonka piti olla henk. koht. ja olin kertonut sinkkuudestani. Joka ei ole mikään poikkeustila. No eiköhän siinä raportissa kumminkin jauhettu lapsista ja liitoista
Kerran kävin astrologilla ja se tulosti sellaisen litanian transiiteista. Kuten tuossa olen jo maininnut yhtään "punaista planeetta" ei siis ole olisko nyt heti vuoden 12 alusta 2015 alkuun. No eiköhän se sitten listannu kaiken maailman ihme progressioita ja :aspect_inc:ja sellaisia kuvioita joita ei edes tähän saa. Laatikko väkäsellä. Kaksi aa-nelosta! EIKÄ se astrologi osannut sanoa niistä mtään kunhan nyt sai paperille jotain mistä veloittaa
Kaiken lisäksi siitä kuitenkin puuttui se fakta, että
neliö tänä vuonna osuu syntymäkartan chironille,
askendentille, saturnuksen kolmio IC:lle näkyi sextiilinä MC.lle, varmaan se kolmio ois se merkittävämpi?
EN juuri yhtään viisaampana mutta köyhempänä poistunut siitä sessiosta. Mielestäni olisi kiva jos olisi sellainen astrologi joka tulkitsisi niitä juttujua, joita itse pohtii ja valitsee etukäteen. Varmaan ne listatut väkäset haittaa sitä työtäkin. Mäkin elän koska, ei mulle kukaan ole pystynyt pitkään aikaan mitään ennustamaankaan. Pakko kuitenkin kertoa, että pariin otteeseen astrologi on osunut nappiin ja kunnolla. Oli hyvä ja paha ennuste, en uskonut kumpaakaan molemmat toteutu.