Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko meillä käynyt yöllä kutsumattomia vieraita?  (Luettu 4168 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« : 22.10.2012 08:29:58 »

 Näkisikö joku, onko meillä käynyt mahd. murtovarkaita tms.? Ja jollei murtovarkaita niin millä mielellä sitten oltu asialla?
Raskas arkku eteisessä oli siirtynyt väli-oven eteen, missä se ei millään järjen mukaan voisi olla...ulko-ovi ei ollut lukossa. En kuitenkaan itse tai koirakaan ole havainnut yhtään mitään  Shocked
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 22.10.2012 11:19:46 »

Onko teiltä viety jotain?

Arkku taitaa olla aika painava, mutta silti näkisin sen liikkuneen "itsekseen".
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.2012 11:24:33 »

Yhtään mitään ei ole kadonnut.
Arkun sisältö oli toki vähän sekaisin, mutta se voi olla sitä jo valmiiksikin...
Arkku ei ole niin painava kuin arkku voisi olla, mutta on se kyllä todella painava liikkumaan itsekseen??

Mietittyäni hoksin, että kuulin kyllä kolinaa yöllä, mutta ajattelin sen olevan tuo pikkuinen jolla oli todella levoton yö menossa, ja joka viuhtoi edes takaisin.

Outo juttu.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.2012 11:35:05 »

No oli todella levoton yö, en nukkunut juuri mitään, eikä pikku-ipana.
Mutta se ei VOI olla kukaan asunnossa olija...ei pääsisi takaisin asuntoon, paitsi siten että joku olisi käynyt avaamassa taka-pihan oven, enkä usko sellaista tehneeni Cheesy Eikä minulta huomaamatta, sillä nukuin poikkeuksellisesti olohuoneessa. Tosin, oli kyllä erittäin levotonta, mutta että ihan niin levotonta? Cheesy

Kellään ei pitäisi olla avaimia tänne, paitsi tietenkin isännöitsijällä.

Mutta joo, jollain vois tosiaan olla motiivi pelotella mua,sellaisella jonka koirakin tuntee.. se on ihan mahdollista...mutta aika villi ajatus. Ja jos minä olisin se pelottelija, niin olisin laittanut ko. arkun kunnolla oven eteen, enkä vain jonkun verran   Undecided

Mutta ovi menee kyllä säppiin ihan varmana.

Jos tulee lunta, niin täytyy aina aamulla käydä tsekkaamssa jäljet pihalta, onko sitä tullut kierrettyä tupaa unissaan ja ties mitä Cheesy
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #4 : 22.10.2012 13:26:41 »

"itsestään" siirtymisellä tarkoitin lähinnä jotain poltergaist-typpistä ilmiötä. Onhan olemassa tkeniikoita, joilla ihminen saadaan nostettua ilmaan sormien avulla. (kaksi ihmista, sormet kainalossa ja joku loitsu. Kevyesti nousee, olen nähnyt) Niin voihan jotku henget hallita samanlaisia tekniikoita.

Mutta miksi tämä huomionhakuisuus? Mitä asiaa arkunsiirtelijällä oli?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #5 : 22.10.2012 16:10:04 »

Mä ajattelin, että joku ehkä tahtoo tuoda mulle viestin siitä, että ovet lukkoon!  :Smiley
Ihan pätevä viesti, missä tapauksessa tahansa.

Mutta minä hieman testailin tuossa, ja omituista kyllä, ovi on mahdollista saada kiinni, vaikka arkku onkin siinä edessä, mutta se ei enää suostu aukeamaan sen jälkeen, paitsi brutaalilla voimalla  Huh Undecided

Joo, Solnishko, asunnon sisällä, eteisessä...ylikokoisessa tuulikaapissa oikeastaan  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #6 : 22.10.2012 16:50:35 »

Mulla on ollu yläkerran kanssa erikois sopimus noista avaimista...että mun ei tarvii lukita mitään, ja ne pitää meistä ja meidän omaisuudesta siitä huolimatta huolta.
Because too much thinking!
Mutta oisko niin, että nyt on kriisi aika ohitte, ja minä saan ruveta huolehtimaan avaimistani ihan niin kun kaikki muutkin?  :Smiley Pakkohan se on Uranus-Jupiter-Neptunikonkin ne hommat oppia Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #7 : 22.10.2012 19:11:22 »

Ohoh.   Huh

Koitan miettiä miksi joku tekis tolleen. Jos ei mitään kadonnut, niin eikö oo löydetty mitä on etsitty?
« Viimeksi muokattu: 30.10.2012 16:26:29 kirjoittanut Indium » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: