Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onnettomuuden tarkoitus elämässä?  (Luettu 2885 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.11.2012 15:51:21 »

Minulla on ollut elämäni raskain ja toisaalta myös opettavaisin vuosi. Viime viikolla jouduin onnettomuuteen ja oikea käteni murtui. Jouduin 5 viikon sairaslomalle joka loppuu 1.1.2013. Mikäköhän tarkoitus tällä murtumalla oli elämässäni? Tämä jotenkin niin hyvin kruunaa tämän kurjan loppuvuoden. Kuin piste i:n päälle... Mitä mieltä olette, mitä tälläiset murtumat kuvaavat elämässä vai onko niillä jotain syvällisempää tarkoitusta? Juuri kun olin saamassa elämääni takaisin urilleen... Ehkä seuraavasta vuodesta tulee kuitenkin parempi. Olen joskus kuullu että loppuvuosi kuvastaa seuraavan vuoden teemaa mutta todella toivon että minulla ei pidä paikkaansa.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 28.11.2012 16:28:26 »

Kaikella on tarkoituksensa. Käytä tämä tilaisuus lepäämiseen ja itsesi kuunteluun. Tee kaikkea mahdollista mukavaa, tai ole vaan. Ensi vuosi tuo mukanaan uudet kujeet. Voit vaikuttaa siihen parhaiten valitsemalla positiivisen asenteen tässä hetkessä ja tulevaisuudessa. Aina se ei ole helppoa, mutta tarkkaile ajatuksiasi ja asenteitasi.
Pikaista paranemista!
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 28.11.2012 18:11:16 »

Minä lunttasin Inna Segalin kirjasta 'Kehosi salattu kieli' seuraavaa:
Vaikeus ilmaista itseäsi.  Juuttuminen, voimattomuuden ja joustamattomuuden tunne.  Muutoksen pelko. Yritys tehdä liikaa tai liian vähän.  Pidätteleminen. Kamppailun ja vastarinnan kokemus.  Uusien mahdollisuuksien menettäminen sisäisten rajoitusten ja ristiriitojen takia.

Onnettomuudet ja vaivat, varsinkin toistuvat, ovat aina merkki jostain.  Jokin asia tiedostamattomassa mielessä yrittää huutaa sulle jotain, ja ellet kuule, sattuu näitä juttuja. 

Kannattaa hankkia tuo kirja, sieltä löytyy myös, mitä voi tehdä.  Toinen hyvä kirja on Deb Shapiron 'Kehosi paljastaa mielesi'
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: