Juu, ymmärrän täysin. Mulle seksuaalisuus on ollut tän sairastelun aikana miltei henkireikä ja niitä mielialalääkkeitäkin olisin varmasti tarvinnut mutta just sen orgasmittomuuden takia en ole halunnut aloittaa vaikka tyrkytetty on
Minä itselääkitsen :
Viimeks maanantaina pari siiderii, snadisti rauhoittavaa, hieman "kukkaa", seksiä, tupakkaa ja piparminttuteetä
Kombin seurauksena erittäin onnellinen nainen
Eihän tällainen kamala sotku kaikille sovi mutta kun tietää itse mikä natsaa kaik on hyvin. Eikä tää joka päivä toteudu vaikka toivoiskin
Tyhmä on ihminen joka koukahtaa mihin tahansa. Mä oon vähän siinä rajalla noitten rauhoittavien kanssa.
Kalaöljy ei mikään ihmeaine myöskään ole mutta auttaa hieman. D-vitamiinin mittaus yksityisellä ei maksa paljon ja tod kannattaa. Kalaöljy ja d toimii kimpassa.
Ihan oikeesti kaikki lähtee päästä. Päästä irti tavoittelusta ja nauti toisen ihmisen kosketuksesta.
Yks hyvä harjoitus mikä oli muistaakseni meedio Ritva Lipon kirjassa. Seiso ison peilin edessä ja kuljeta käsiäsi ympäri vartaloasi. Katso itseäsi hyväksyvästi ja rakastavasti.
Oma energia lisääntyy ja vahvistuu. Käytä punaisia pikkuhousuja (juurichakran väri) edellinen mun oma ohje
Tutustu itseesi ja mieti omat keinot myös. Ei seksi orgasmista puhumattakaan sais olla pakonomaista, mun täytyy saada tai tyydyttää toinen. Ei ikinä