Täälläpä yksi nousuvaakanen, hyvin tutulta kuulostavat Kastehelmi kuvauksesi
Melkein kaiken allekirjoitan. Olen myös semmoinen sovittelija, muiden kiistoja koetan diplomaattisesti saattaa päätökseen, kuitenkaan liikaa niihin sotkeutumatta. Tapanani on myös toimia jäänsärkijänä -> jos muut istuvat tuppisuina, koetan aina saada keskustelua aikaiseksi ja rentouttaa tunnelmaa. Kun se tehtävä on tehty, voinkin vetäytyä sivummalle työni hedelmistä nauttimaan. :
Joo tuo jäänsärkijän rooli kuulostaa myös tutulta. Aina sitä keksii jonkin puheenaiheen mihin saa porukan tarttumaan.
Olen myös taiteellinen, kaikenlainen ympäristön kauneus/estetiikka on mulle hyvin tärkeää. Ja juu, olen järkyttävä jahkailija, edestakaisin vehtaaja. Teen kyllä päätöksiä, hyvinkin impulsiivisesti, mutta saatankin perua ne minuutin kuluttua. Raivostuttavaa ja epäkypsää
Mä oon myös taiteellinen ja harmonia on tärkeetä. Mulle päätöksenteko on yleensä helppoa ja suht nopeaa. Isommissa jutuissa otan aikani, eipä tarvitse sitten katua. Mulla on vahvat mielipiteet ja yleensä tiedän nopeasti ja varmasti mitä haluan. Ehkä ne mun aspektit tuohon vaikuttaa. Mun
-sisko on älytön jahkailija. Aina kun se on käyny vaateostoksilla, tietää että kotona on jo muuttanu mieltään ja pian on palauttelemassa
ja Desc-
.
Vaakahan meinaa olla aina kiikun-kaakun-ei-mitään-mieltä. Parhaimmillaan olen oppinut kirkastamaan sen siinä, että kamelonttiudun minne tahansa tarpeen mukaan, kykenen hahmottamaan tasapainotuksen tarpeeni ja ajattelemaan asioita monesta näkökulmasta/ arvioimaan tilanteen neutraalisti ja järkevästi. Johtavia merkkejä löytyy muitakin sen verran, että päätökset tulee kuitenkin tehtyä ja tärkeät päämäärät saavutettua. Jos teen jotakin tosissani, teen sen myös laajaspektrisesti, hyvin.
Olen myös hyvin visuaalinen ja tarkka kaiken ympärilleni keräämän kauneuden suhteen. Lapsena olin kommunikoidessani oinasmaisempi, tosin koetin samaan aikaan miellyttää joka suuntaa, nykyään kykenen myös diplomatiaan. Osaan sovitella, mutta tuulimyllyjä vastaan en taistele, vaan poistun mieluummin paikalta.
Tutulta kuulostaa tämäkin. Paitsi, että mä jään taisteleen tuulimyllyjäkin vastaan