Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrologian vaikutukset karmaan  (Luettu 4971 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« : 22.01.2013 17:25:30 »

Olen lukenut José Stevensin kirjaa taosta maahan ja siinä on kerrottu astrologisesta vaikutuksesta omiin karmoihin..
Ennen syntymää valitut karmat ovat suoraan näkyvissä syntymäkartalla.. Huoneet vs. planeetat
Olen kiinnostunut astrologiasta(kin) mutta en ole vielä päässyt karttojen saloihin ja hyvin pintapuolisesti olen niistä tietoinen, mutta kun Josén kirjan ohjeiden perusteella tutkein omaa karttaani, niin hyvinkin selviä asioita sieltä putkahti esiin.. siis tässä karmisessa asiassa..
Kirjassa on lueteltu huoneiden merkitys ja vastaavasti mitä mikäkin planeetta edustaa karmisesti..
Ja tietysti jos jokin planeetta on myöhemmin elämässä samassa kohtaa kuin syntyessä karman voima vahvistuu ja on ns. tilanne päällä..
Onko kukaan törmännyt tähän asiaan tai perehtynyt siihen paremmin.. Minua kun alkoi kovasti tämä kiinnostamaan.. Smiley :Smiley :Smiley :Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.01.2013 19:00:26 »

Olen lukenut tuon kirjan ja sen systeemi oli ihan selkeä.

Allaolevassa linkissä perinteisempiä karman osoittajia syntymäkartalla:

http://astrologiantaika.wordpress.com/2010/09/18/astrologia-ja-karma/
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 23.01.2013 11:25:57 »

en tosiaan ole opisekellut astrologiaan yhtään niin hyvin, että olisin ymmärtänyt tuosta linkin selvityksestä..
Luultavasti ihan hyvää tietoa sellaiselle joka osaa tulkita karttoja.. Koen, että ne kirjan selkeät huoneet ja planeetat olivat paljon yksinkertaisempia minulle.. ehkä pitäisi alkaa opiskella lisää..  Cheesy
tallennettu

naranja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 23.01.2013 13:00:00 »

No jos nyt sitten syntymäkartalla on kaikki hitaat planeetat perääntyvinä ja saturnuskin (vaa'assa, 2. huoneessa) aspektoitunut useamman planeetan kanssa, ja kuun alasolmu on kauriissa, 5. huoneessa. Niin onko sit vanha sielu?

Persoonalliset planeetat on aika paljon kevyemmissä tunnelmissa ja perusasenne onkin optimismi ja eteenpäinmeno. Mut kieltämättä muistelen jo lapsuudesta sellaisia satunnaisia tuntemuksia, et oon ihan iki-vanha (ja nähnyt kaiken, ostanut jo ne matkamuisto-t-paidat ja aikalailla kyllästynyt  Grin).

Ja mihin vanhana sieluna kannattaisi suunnata energiansa, mihin sitä pitäisi hyödyntää?
tallennettu

"enlarging your world -mad world"
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 23.01.2013 13:08:32 »

vanhana sieluna on luultavasti vielä jotain omia karmoja selvitettävänä ja jotain muuta olemattomalta tuntuvia tehäviä.. Selvitellä entisten elämien mörköjä jos sellaisia on..
tärkeintä kuitenkin on löytää se oma elämäntehtävä ja suunnata siihen kaikki huomio ja energia.. Ottaa irti kaikki maan päältä jos on jo oman maanpäällisen kierron loppuvaiheilla.. Ottaa rennosti tai vaikka opettaa/auttaa muita nuorempia sieluja.. Onhan sitä tehtävää vaikka kuinka vanhoillakin sieluilla ettei sitten tarvi montaa elämää siihen kuluttaa, että mitä sitä nyt täälä vielä tekis..   :Smiley
tallennettu

naranja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 23.01.2013 13:15:14 »

Kiitos Nefarian!
Hyviä ideoita, ja siis aikalailla sen suuntaista toimintaa, mikä onkin jo hetken aikaa vetänyt puoleensa, eli ehkä oon intuitiivisesti jo oivaltanutkin mitä pitäis tehdä..
tallennettu

"enlarging your world -mad world"
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 23.01.2013 17:15:18 »

Karma-astrologian opiskelun voi aloittaa Kuunsolmuista ( kuunsolmu), joista allaolevassa keskustelussa tulkinnat englanniksi. Kuunsolmuthan ovat oikeastaan akseli: yläsolmua vastapäätä on alasolmu, joka kertoo entisistä elämistä kumpuavista lahjoista ja valmiuksista, mutta myös karmasta.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=4734.0

« Viimeksi muokattu: 23.01.2013 18:36:03 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: