Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hopeasade  (Luettu 26084 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #30 : 01.08.2006 23:44:38 »

Heippa pikkari ja täysikuu!!!  Smiley

Itsekkin olen tässä hieman ihmetellyt kun joskus näen hmm...
sellaisia pieniä pyöreitä palloja...  idiot2
Ne näyttävät ihan saippuakuplilta ja niinkuin valuisivat hiljallleen alas päin...
Tälläisiä pikku kuplia olen nähnyt pienestä pitäen...
Muistan joskus pienenä istuneeni ulkona kesällä ja pitkän aikaa seuraillut näitä kuplia kunnes ne hävisivät..  Shocked
Voisiko kyseessä olla samanlaatuinen ilmiö kuin pikkarilla?  Huh

Voihan tietysti olla että olen ollut silloin liian rasittunut ja väsynyt...
Jolloin näen omiani mutta.. Tulipahan mieleeni!

Mukavaa päivän jatkoa!!!

Tämän kerroin aikoja sitten, mutta tänään...!
Se oli niin jännää...
Ennen näin vain pari pientä kuplaa valuvan tavallaan alaspäin...
Mutta tänään se oli niin erilaista!
Tuntuikin jotenkin kuin jokin olisi mennyt oikein...
(Vähän kuin "palapelin palnen olisi loksahtanut kohdallee")
Kun kävelin omaanhuoneeseeni ja istahdin sohvalle se tapahtui...

Kirkkaita pieniä pisteitä tai ennemminkin hiukkasia!!
Se oli kuin sade, vähän kuin ilotulitusraketti mutta vähän hillitympi.
Ja niitä oli paljon!
Kesti ehkä vajaan minuutin ja sitten ne hävisivät, senjälkeen tuli suunnattoman hyvä olo!
Olenko tulossa hulluksi?
En käytä huumeit, enkä mitään aineita!!!
Olin täysin selväjärkinen!

Mitä tämä oikein on?!?
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #31 : 02.08.2006 19:42:24 »

Ne näyttävät ihan saippuakuplilta ja niinkuin valuisivat hiljallleen alas päin...
Muistan joskus pienenä istuneeni ulkona kesällä ja pitkän aikaa seuraillut näitä kuplia kunnes ne hävisivät..  Shocked

Mahtava puheenaihe!! laugh

Olen kauan ihmetellyt sellaisia pieniä joka paikkaan sinkoilevia "hiukkasia! joita näen joka päivä kun yhtään keskityn katsomaan. Ne ovat sellaisia joko tummansinisiä tai värittömiä hiukkasia jotka tosiaan sinkoilevat joskun vilkkaammin ja joskus hitaammin.

Näen myös sellaisia vähän soluille näyttäviä pieniä ryhmittymiä... Ne muodostuvat yleensä monista "tumallisista" palloista jotka ovat toisissaan kiinni muodostaen erimallisia kuvioita. Nuo ovat yleensä värittömiä mutta rykelmän pallojen keskellä on sellainen tumma piste tms. Ja tosiaan kaikki nuo ovat pieniä...

Mitä ne tosiaan ovat...?? Olisin todella kiitollinen vastauksistanne minäkin! smitten smitten smitten
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #32 : 02.08.2006 19:46:12 »

Olen kauan ihmetellyt sellaisia pieniä joka paikkaan sinkoilevia "hiukkasia! joita näen joka päivä kun yhtään keskityn katsomaan. Ne ovat sellaisia joko tummansinisiä tai värittömiä hiukkasia jotka tosiaan sinkoilevat joskun vilkkaammin ja joskus hitaammin.

Näen myös sellaisia vähän soluille näyttäviä pieniä ryhmittymiä... Ne muodostuvat yleensä monista "tumallisista" palloista jotka ovat toisissaan kiinni muodostaen erimallisia kuvioita. Nuo ovat yleensä värittömiä mutta rykelmän pallojen keskellä on sellainen tumma piste tms. Ja tosiaan kaikki nuo ovat pieniä...

Mitä ne tosiaan ovat...?? Olisin todella kiitollinen vastauksistanne minäkin! smitten smitten smitten

Ihan kuin olisi samanlainen kokemus kuin minulla  Shocked
Hämmästyttävää!

Itse olen nähnyt niitä pinestä pitäen, tosin nyt ne ovat vain vioimistuneet viimepäivien aikana!
Mielenterveys taitaa horjua, vai?
tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #33 : 02.08.2006 19:47:23 »

Ihmisillä repeää sellainen iso hermo silmän ja aivojen välillä synnytyksessä, ne "pallot" sun muut jutut mitä näkyy on yleensä niitä sen hermonkappaleita.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #34 : 02.08.2006 19:48:48 »

Ihmisillä repeää sellainen iso hermo silmän ja aivojen välillä synnytyksessä, ne "pallot" sun muut jutut mitä näkyy on yleensä niitä sen hermonkappaleita.

Eipä tässä olla pahemmin synnytetty yhtään mitään  2funny

tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #35 : 02.08.2006 19:52:01 »

Hämmästyttävää!

Itse olen nähnyt niitä pinestä pitäen, tosin nyt ne ovat vain vioimistuneet viimepäivien aikana!

:Smiley minäkin olen aina nähnyt noita juttuja -enkä ole aikaisemmin niitä ihmetellyt kuin vasta nyt, kun täältä luin... Hassua!
Me ollaan sitten molemmat ihan yhtä  uglystupid2
 Grin
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #36 : 02.08.2006 19:54:09 »

Hämmästyttävää!

:Smiley minäkin olen aina nähnyt noita juttuja -enkä ole aikaisemmin niitä ihmetellyt kuin vasta nyt, kun täältä luin... Hassua!
Me ollaan sitten molemmat ihan yhtä  uglystupid2
 Grin

Mitä ilmeisemmin  2funny  uglystupid2
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #37 : 03.08.2006 14:07:17 »

Nuo soluilta näyttävät rykelmät on mullekin kovin tuttuja. Jokapäiväiseen elämään kuuluu ja on kuulunut penskasta lähtien, niin kauan kuin muistan. Nehän pysyvät näkökentässä samanlaisena, ehkä vähän muuttaa "rykelmä" muotoaan kun katselee nopeasti paikasta toiseen tai tekee "siksakkia" silmillään. Joku kiinalainen lääketieteen kirja kertoi niiden olevan huonon veren tai jonkin metallin puuttumista verestä -aikaansaannosta. Siinä tapauksessa olen aina ollut edellämainittua.

Noita pienempiä "hiukkasia" näkee välillä ohimennen, ne liikkuu liian nopeasti ollakseen pölyä tai polttiaisia, vaikka niitä ehkä eniten muistuttaakin. Tuollaista valoa mikä pyörii selkeästi näkyy nykyisin aina kun aamulla tai yöllä herää unesta, joskus pimeämmässä paikassa. Se ei näy minulla keskellä näkökenttää vaan ihan ylhäällä näkökentästä, mutta pyörimisliikkeen suunna erottaa jo ihan selkeästi.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #38 : 03.08.2006 15:17:18 »

Noh höh...
Nyt kun tulee tieteellistä tekstiä, alkaa tuntua siltä ettei olekkaan niin ainutlaatuinen kuin on luulut  Wink  2funny
Itse ajattelin että se voisi olla jonkin intuition tms. vahvistumisen merkki, mutta eipä ole eka kerta kun olen väärässä jossain asiassa..
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #39 : 03.08.2006 16:13:15 »

En käytä huumeit, enkä mitään aineita!!!
Olin täysin selväjärkinen!

Mitä tämä oikein on?

Minäkin haluaisin tietää mitä nämä pallot ovat.. Olen myös nähnyt niitä aina ja ajatellut niiden johtuvan väsymyksestä, valaistuksesta..tms.
 "huonon veren tai jonkin metallin puuttumista verestä -aikaansaannosta..../ko?

(Kun käytin "aineita".. en nähnyt kyseisiä palloja (tai en ainakaan muista  :Smiley), vaan näin jotain ihan muuta..)  Lips Sealed:D
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #40 : 20.07.2008 15:24:54 »

Nostinpa tämän aiheen uudelleen esille vuosien takaa, sillä tänään olen nähnyt tuota hopea tai pranasadetta ympärilläni lähes koko ajan. Tämä on minulle vahva merkki siitä, että tein todellakin oikean valinnan, että päädyin eroon ja on myös ihanaa ja lohduttavaa jälleen noin konkreettisesti kokea ettei ole yksin vaan taivaalliset auttajat ovat lähellä.  smitten angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 25.07.2008 08:05:26 »

Minä näin sitä hopeasadetta, tai oikeastaan se oli sellasta tuikkivaa kimalletta, hyvin voimakasta, sinä jouluna kun olin 19v. Heräsin aattoaamuna siihen että tunsin ilmassa olevan taikaa,  Cheesy ja kun sain silmäni auki niin koko huoneeni kimmelsi ja tuikki, kuin olisi ollut jotain keijupölyä, ei siis sitä huumetta vaan ihan oikeiden keijujen kimaltelevaa pölyä, tiedättehän?  Cheesy

Siitä sitten juoksin äidin luokse että tule katsomaa, mun huone on täynnä joulun taikaa, äiti tuli ja näki saman.. Kyseltiin aina että näetkö sä tuolla sen sinertävänä "joo" entä minkä värisenä tuolla "punertavana" nii mäkin! Ja tiedän ettei äiti huijaa mua tällasissa asioissa, me oltiin ihan ällikällä lyötyjä... Grin

Mä en näe niitä palloja mitä te näette, muuta kun niitä mitä auringonkehräsiksi kutsutaan vai mitä ne on...
Mut eräänlainen valoilmiö on sellainen välähdys minkä koen aina joskus ja sen välähdyksen jälkeen tunnen että lähelläni on enkeleitä tai edesmennyt isäni.. Näiden välähdysten jälkeen hiljenen ja alan kuunnella tarkemmin..
Välähdys tapahtuu myös nukahtaessa ja herätessä ja herätessä kuulen välähdyksen aikana usein sellaista pienten kellojen soimista, siihen herään takuuvarmasti jos nukun pommiin. En koskaan myöhästy kun nämä kellot herättävät minut!  Smiley
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 02.02.2013 02:12:00 »

Täälläkin yksi joka on leijuvia praanapalloja havainnoinut lapsuudesta lähtien. Kun keskittyy, voi melkein missä vaan nähdä. Toisinaan pallot vaan leijuu näkökenttään, ja jos niitä on paljon pystyn päättämään, näenkö vai en.

Olin kylpemässä Unkarissa mineraalivesissä, en ole varma suomensinko sanan oikein (thermal bath) ja hämmästyin kun veden pinnan yläpuolella oikein säkenöi näitä palloja, rykelminä ja erikseen, joka suunnassa. Tuli väistämättä mieleen, että näissä vesissä on pakko olla jotakin terveydelle hyödyllistä, vaikka mitään vankkaa tieteellistä näyttöä ei käsittääkseni ole. Unkarissa kylvetty kuitenkin näissä terveysvesissä useita satoja vuosia. Ainakin paljon energiaa. Tuli hyvä olo, hävis tunkkaisuus.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #43 : 06.02.2013 18:56:05 »

Miks mä nään tän hopeisen melkein aina kylpyhuoneessa?
tallennettu
Mainad
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 08.02.2013 21:04:54 »

Mulla sama juttu, lähes aina kylpyhuoneessa nämä suuremman luokan sateet, muualla sitten yksittäisiä pilkahduksia, säteitä, tai palloja, jotka ovat selkeämmin jonkin tietyn värisiä/energisiä. Nuo yksittäiset ilmaantuvat kun ilmassa on jotain jumalaista: isoa naurua, taivaallista seksiä, hiljentymistä jne, mutta nuo sateet eivät tunnu ankkuroituvan oikein mihinkään vaikka ovatkin visuaalisesti kiehtovia...           

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: