Täällä myös nainen joka on kohdannut ns. elämän opettajan. Huhh....kyllä on monet ristiriidat käyty läpi ja monet kerrat erottu kahden vuoden aikana, joka on tunnettu. Oikeastaan me molemmat ollaan opettajia toisillemme. Oltiin kaksi kuukautta taas erossa ja sinä aikana kumpikin tiedosti sen Rakkuden joka meillä molemmilla on toisiamme kohtaan. Kumpikin kaivattiin sinä aikana toisiamme, etsittiin uusia suhteita ja kokeiltiin. Kuitenkaan ei oltu voitu unohtaa toisiamme ja suhteet kariutui tai oikeamme eivät edes voineet alkaa, kun ei ollut valmis siihen.
Niinpä kohdattiin n. viikko sitten toisemme ja voi valtava sitä molemminpuolista silmien loistetta
......ei vähään aikaan voitu kuin tuijottaa toisiamme ja sitten syleillä. Tunne oli niin suuri ettei sitä voi sanoin edes kuvata. Nyt on keskusteltu ja itketty.....itketty ja keskusteltu
Mutta se miten tää ero osoitti molemmille sen Rakkauden toisiamme kohtaan on aivan käsittämätöntä.
Ennen meillä oli niin paljon itsessä käsittelemättömiä asioita joita toinen osasi oikein hyvin heijastaa ja nostaa pintaan.Niinpä suhteemme "kipuili" koko ajan. Itse tunsin ahdistusta hänen seurassaan ja muutuin ihan joksikin muuksi kuin mitä oikeasti olin. Meidän energiat eivät olleet balansissa :
Nyt kuitenkin asiat ovat hyvin ja kannatti pitää taukoa, sillä ei varmasti muuten oltais osattu enään arvostaa toisiamme ja nähdä sitä suurta Rakkautta jota tunnemme toisiamme kohtaan. Vei kaksi vuotta aikaa ennenkuin edes tajuttiin miten syvästi Rakastamme toisiamme.
Elän tässä hetkessä, luottaen ja uskoen että pahin meidän välillä on käyty läpi ja nyt on aika tasapainoisen suhteen astua esiin.
Opittu on paljon ja vielä opitaankin, mutta uskoisin että nyt se on helpompaa. Olen tuntenut miten energiamme ovat samalla taajuudella.....ihan eri tavalla kuin ennen. Taistelut on taisteltu ja karma opittu....näin tunnen sydämessäni.
Tääsä yksi tarina Elämän opettajasta joka kääntyi onnelliseksi