6.huone,
samassa huoneessa ja merkissä
T-ristissä
-kolmos-komeron
een ja
-ysi-komeron
een
Sijainti siis tossa DC:llä, sit löytyy myös nousu-
,
, ja 7.huoneessa
,
..
on myös kartan hallitsija. Eli Venuksen kauneus- ja tunnemaailma on läsnä vähän kaikessa, mihi ryhdyn. Toinen T-risti on limittäin Kuu-Uranus-Khiron.
Venus + oinas, minä tulkitsisin että oinasvenukset saattavat helposti kerätä kaiken huomion itseensä, kerätä skarppeja "machomiehiä" ja itsevarmoja tyyppejä puoleensa (jos siis nyt puhumme naispuolisista venusoinaista). Mutta eivät itse siedä liian itsevarmaa käytöstä, vaan haluavat määrätä ensikädessä asioista, olla vallassa, niin sanotusti, oinasmaisen itsepäisellä tavalla. Alistuvainen kumppani voi juuri pitääkin tuontyyppisestä vahvuudesta, mutta kahden vahvan persoonan kohdatessa, se tietää vaikeuksia ja johtajuuskiistoja, kunnes kaapin paikka on päätetty. Vahvemman -kuten vaikkapa vahvan leijonaluonteen- edessä oinasmaiset ihmisetkin nöyrtyvät, ja usein natsaa samalla aaltopituudella aika hyvinkin. Muut tuli-kombinaatiot (jouskaripainotteiset tyypit esim) sekä ilma-elementit sopivat vahvalle oinas-kartalle hyvin kumppaneiksi, niin rakkaudessa, työelämässä kuin ystävyydessä.
Tämä joo, joissaki tilanteissa
Tossun-alla makoilevat on tylsiä
Pitää olla tulta ja voimaa. Ja keskustelykykyä, toi
.
Mua myös viehättää se kun ihminen ei koe tarvetta selitellä itseään.(---)
Rakastan vapautta ja riippumattomuutta elämässä. Ja vaalin sitä itsepäisesti. En ole koskaan haaveillut tai kaivannut klassista parisuhde-kuviota. Olen onnellinen kun kukaan ei kysele ylimääräisiä, tai tarvitse mua ja mun läsnäoloa sen kummemmin. Niinpä mulla ei ole hajuakaan siitä minkälainen olisin vanhanaikaisessa parisuhteessa.
Astro.fi:n luonneanalyysin mukaan
tuo mm. "tunne-elämään kärsimättömyyttä, kiihkeyttä ja intohimoisuutta" (pitää paikkaansa, hyvässä ja pahassa) "elät ihastumisissasi ja rakkaudessasi aina tätä päivää" (musta tuntuu että elän elämääni ylipäätään hetki kerrallaan, kun tässä tämä nyt on kaikkine upeuksineen, eikä siitä huomisesta ole ainakaan mulla mitään varmuutta) "idealistinen arvomaailmasi ei kestä paikalleen pysähtymistä parisuhteessa" (ei varmaan ole mun kohdalla mistään suuremmasta ideologiasta, tylsistyn vaan helposti) "et tahdo kestää rutiininomaisuutta tunneasioissa ja niinpä avioliittokaan harvoin muodostuu sinua tyydyttäväksi" (tästä mulla ei ole kokemusta, en ole koskaan kokeillut rutiineja parisuhteessa) "useimmiten seksuaalisuus on suhteiden käynnistävä motiivi" (on ollut muitakin motiiveja, mutta joo tottakai, eiks muilla ole?) "luovuuteen tämä asema tuo välitöntä ja hetkellistä inspiraatiota, nopeaa ja huoletonta työskentelytapaa tai kriittistä ja iskevää terävyyttä" (varmaan tätä kaikkea, mulla tosin on niin monta
aspektia, että välillä hankala erottaa mikä on mitäkin)
Naisen kartalla
"saa sinut sädehtimään vastustamattomalla tavalla" (miksi ei, jos mulla siis on todella hyvä päivä, mut ei varmaan mitenkään leimallisesti) "mies ihastuu sinuun voimakkaana, äärimmäisen seksuaalisena ja itsetietoisena naisena, jonka tielle ei ole syytä asettua poikkiteloin" (voi hyvin olla, ainakin moni mies on kertonut pelänneensä mua jossain vaiheessa, ei ne koskaan ole sen enempää osannut selittää miksi) "sisäinen naisesi voi hyvin alati uudistuvien ihastusten arvaamattomassa maailmassa" (no joo, jos mä joskus sädehdin, niin silloin kun olen jonkin täysin uuden asian äärellä, oli se sitten ihminen tai mitä tahansa) "uskalla seurata tempoilevaa ja tulista arvomaailmaasi päivittäisten rutiinien keskellä" (tämän mä olen kokenut monta kertaa, parempi vaan seurata omaa intuitiota ja vaikka säntäillä päättömänä - kuin orjallisesti seurata jotain lukujärjestystä, jos nimittäin onnellinen haluan olla) "kahlittuna osaat tehdä yhteisestä elämästänne helvetillisen ahdistavan kokemuksen" (aivan varmasti)
-et kyllä mä juoksisin itsekin karkuun!
Mun Venus on sikäli salakavala, että ei välttis ihan päällepäin huomaa. Mut kun syttyy, niin syttyy nopeaa- tosin liekit voi sammuakin melko äkkiä.
Ruusunpunaisista laseista oli puhetta, niin juu. Alkuhuuma. Tosin toi vahva
pomppaa aika äkkiä rauhottelemaan. Ja
-maisuus laittaa jahkaamaan. Niin ihmissuhteissa kuin luovuuden ilmentämisissä- eli aika vahvasti tossa työssä. 6.huoneeseen liitetyt itse aiheutetut kriisit on melko kuvailevaa
Tosin myös jatkuva itseanalysointi ja -kehittäminenkin.