Pitkästä aikaa näin taas unia ja heti mies oli pettämässä mua jonkun toisen kanssa...ei huomannut mua vieressä.../
/ mutta toisaaltaan puristi rintaa ja ahisti...mitähän tälläinen uni nyt voi tarkoittaa... :
Nyt ei olla ees riidelty pahemmin mitenkään...itse olen kyllä toipumassa lievästä keuhkokuumeesta ja voimakkaat antibiootit menee kokoajan...
Siinäpä se uni ja sen selitys. Keuhkojen sairaudet ja rintakehä-alueen kivut ovat merkki itselle, että on tullut kiellettyä omat tunteet ja niitten kuuntelu.
Selkosuomeksi: Tunnet tarvetta sisimmässäsi ottaa välimatkaa järki- ja tunneminän välille. Eroajatus tuntuu kumpuavan sisässäsi huutavasta tunnenälästä. Näin elimistösi kehitti keuhkokuumeen, kun menit vain arkijärjellä = toisella kelkan jalaksella pitkät ajat.
Kuinka päästä sisäiseen tasapainoon takaisin? Sen ajatuksen jättäisin sinulle, ihan omassa sisimmässäsi pohdittavaksi.
Neuvo, jota ajattelin antaa: Pyri tietoiseen järjen kuunteluun, kun porskutat tunne-jalaksella hiekkatiellä hampaat irvessä ja tulisesssa kiukussa maailman epäoikeudenmukaisuutta vastaan ja vastavuoroisesti tunteitten kuunteluun, kun liu'ut pelkällä järki-jalaksella - aina kaiken ennalta suunnitellen sekä vaarat huomioon ottaen.
Uskon, että tunnistat tämän itsessäsi. Unethan kuvaavat sisäistä maailmaa. Harva uni on ns. enneuni.