Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eroon vaakamiehestä -mission imbossible???  (Luettu 5246 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« : 27.05.2006 22:52:23 »

Olen kaurisnainen ja mieheni, siis ex-mieheni joka on vaaka, aiheuttaa minulle harmaita hiuksia... tickedoff edelleen... knuppel2

Meillä on eropaperit selvitetty, kuin myös lasten elatusasiat, mies on asunut reilu kolme viikkoa poissa ja olen onnellisempi (ja rahallisesti köyhempi) kuin koskaan ennen... Kesti kauan ( vuosia) kerätä rohkeutta irtaantua yltäkylläisestä, mutta niin tyhjästä elämästä,

MUTTA!!! Tälle vaakamiehelle ei tunnu riittävän se, että rakkauteni loppui ja että tunsin kuolevani tuossa suhteessa. Hän soittelee ja surkuttelee itseään, "heittelee" tuhkaa päälleen, tyyliin " kaikkeni tein, mutta mikään ei riitä.." Tänään hän keksi, että hän "tietää", että minulla on toinen mies... Hulluksiko exäni on tulossa, en tiedä, mutta minua hän loukkaa.

Tuo onneton mies haikailee perään, muistelee menneitä hyviä hetkiä, eikä pysty hyväksymään jätetyksi tulemista. Hän on jäänyt omaan surkeuteensa, eikä ole kykeneväinen järjestämään itselleen pysyvää asuntoa, jotta voisi otta lapsemme luokseen edes joka toinen viikonloppu. AGGRRH!!!!!!!! tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff Hän tekeytyy kertakaikkiaan kykenemättömäksi toimia, eikä ajattele lasten hyvinvointia ja tulevaisuutta lainkaan. AIKUINEN IHMINEN, KOHTA 50-v.

Enkä minä voi tajuta sitä, miten MINUN tunteeni ovat niin arvottomia, että minun pitäisi palata entiseen elämääni lasisessa pullossa (korkki kiinni).

Eräs ennustaja kertoi tässä taannoin, että olen ex-mieheni kanssa olleet kaksosia edellisessä elämässä ja allekirjoitan väittämän täysin. Tunnen hänen kärsimyksensä ja telepaattinen yhteys on uskomaton, mutta tunnetasolla en ole koskaan rakastanut häntä kuin aviomiestä tulisi rakastaa. Seksikin tuntui insestiltä (silti liitosta kolma ihanaa poikaa).

Mikä lie karman velka on ollut maksettavana. knuppel2 Kova on ollut hinta.

Apua!!! Hän tukahduttaa minut (ei kunnioita tunteitani, arvoani yksilönä saatikka vapauttani elää omaa elämääni) Miten puolustautua ja suojautua, ja ennenkaikkea, MITEN SAAN HÄNET JÄRKIINSÄ!!???



tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 27.05.2006 22:56:42 »

Selitä hänelle tuo teoria teistä, niin se meni exänkin kanssa että sielun ystävät paremmin kuin rakastavaiset, vaikka menneiden elämien kokemuksen takia alettiin rakastavaisina tässä elämässä. Hänelle vaikea ilmaista sielullista rakkautta, minulla oli vaikea irrota suhteesta, yhteyttä pidetään.

Kerro sille että on sopivampia naisia hänelle.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #2 : 27.05.2006 23:14:48 »

Yritetty on selittää hyvällä ja pahalla... Itketty on yhdessä lukemattomia kertoja viimeisten kuukausien aikana, ymmärrykseenkin on päästy ja nyt tuo "tehty työ" tuntuu mitätöityvän hänen mielessään.  Undecided

Onko se sitten vain niin, että antaa ajan kulua. Olen varma siitä, että mies löytää itselleen kumppanin (toivottavasti oman ikäisen, meillä kun ikäeroa on 14v) ja että hän tulee onnelliseksi elämässään. Sitä toivon todella  smitten

Hassua on myös se, että lapsuuteni paras kaverini on syntynyt samana päivänä kuin tämä Exäni, tasan kaksitoista vuotta myöhemmin. Mikähän merkitys tälläkin asialla on... hee hee.


tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #3 : 28.05.2006 12:05:04 »

Heippa Heguli!

Tuo kuvauksesi sopii täydellisesti myös minun eksääni, jonka kanssa olimme seitsemän vuotta yhdessä.Hänkin oli vaaka horoskoopiltaan. Myös nuo eron syyt oli meillä aika samat; vaikka rakastinkin miestä, niin se oli muuttunut enemmän sellaiseksi kaverisuhteeksi koko homma, ja muutenkin tunsin, että tukehdun hänen seurassaan. Mies oli todella mustasukkainen ja kyttäsi kaikkia menemisiäni.

Eri oli hänelle todlla vaikea pala, tuli ties mitä uhkailuita, puhelin soi kokoajan ja jouduin pitämään häntä pystyssä, että pääsee eteenpäin. Se oli tietysti todella raskasta itselle, koska tottakai tuo prosessi oli itsellekin äärimmäisen vaikea.

Meidän tilanteessa ahdistelu, marttyrointi ja uhkailu loppui kun seinään silloin, kun tämä mies muutaman kuukauden jälkeen erostamme löysi uuden tyttöystävän. Sitten hän olikin valmis myöntämään kaikki viat suhtessamme ja oman törkeän käytöksensä eron jälkeen. Koko yhteydenpitomme loppui lähes tyystin tuon uuden tyttöystävän myötä. Itse joskus satunnaisesti hänelle vielä soittelen kyselläkseni kuulumisia.

Oma näkemkseni on, että ainakin tuo minun eksä kärsi tosi pahasta läheisyysriippuvaisuudesta. Hän on tulevana kesänä menossa naimisiinkin tuon tytön kanssa, ja olen monesti ajatellut, että onko se sellainen varotoimi, että "varmasti sinä et pääse karkuun" Kihloihin he menivät todella nopeasti. Tietysti kyse voi olla myös aidosta rakkaudesta, mitä tietysti toivon. Mutta erottaako tälläinen ihminen aitoa rakkautta riippuvaisuudesta?

Tämän vuodatuksen jälkeen, en siis osaa sanoa miten tuollaisesta ihmisestä sitten "pääsee eroon". Meillä se kävi noin. Tietysti olisin toivonut, että mies olisi ottanut eromme kasvun paikkana, ja viettänyt vähän aikaa itsekseen, kasvanut ja kehittynyt. Niin ei nyt sitten käynyt. Toki voi olla, että kun pahin tunnemyrsky on miehelläsi ohi, niin hänkin alkaa päästä jaloilleen ja ottaa taas vastuuta elämästään.

Jokatapauksessa toivon sinulle paljon voimia!!  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #4 : 28.05.2006 13:59:47 »

Hei !

Ex-seurustelukumppani oli vaaka ja taivun kyllä siihen, että vaaoilla läheisriippuvuus on voimakkaampaa kuin muilla merkeillä. Loppujen lopuksi vaaka-ihminen(ainakin miehet) ovat melko heikkoja ja tarvitsevat tukea arkipäivään ja päätöksentekoihin(ei pidä loukkaantua, ei tietenkään päde ihan kaikkiin). Ex meni yhteen myös uuden tyttäystävänsä kanssa tosi pian eron jälkeen. Joten vaaka ei kestä yksinoloa, sittemmin osoittautunut huonoksi valinnaksi. Mutta ilmeisesti joku pitää olla.

Uskon Heguli, kuten 'Sister of Night' kirjoitti, että kun uusi ihminen löytyy ex:llesi, pääset eroon ongelmistasi.

Kaikkea hyvää Sinulle !
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #5 : 30.05.2006 21:57:54 »

Kiitos rakkaat ihmiset vastauksistanne,

Kokemuksenne vaakamiehistä ovat lähes identtiset omieni kanssa, joten oikeassa taidatte olla.

Tänään juuri totesin, että ex- vaakamieheni ei varmaankaan osaa olla yksin, sillä minä olin hänelle vaimo numero kaksi Shocked ja erosimme mekin kaksi päivää yli seitsemän vuotta kestäneen avioliiton jälkeen. Shocked Shocked Shocked (se maaginen seitsemän...)

Anyway, Olenkin miettinyt sitä, että taisin olla exälleni sellainen siltasuhde, sillä tapasimme juuri ennen kuin hänen eronsa astui voimaan.

Hän oli todellakin takertuva, hallitseva ja mustasukkainen alusta alkaen. Hänen vaikutuksensa minuun oli todella tukahduttava, hän imi kaiken elintilani  Angry, aivan kuin sinullakin Sister of night.
 
Toivon todella että exäni löytäisi sen uuden mahdollisimman pian. Mielellään vahvan ja enemmän omanikäisensä naisen, meillä kun oli ikäeroa 14 vuotta...
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: