Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: selvänäkijän, meedion ym. erot  (Luettu 8606 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nadiya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 22.12.2012 23:20:49 »

Mitä eroa on selvänäkijällä, kanavoijalla ja meediolla?
Vähän nyt ehkä tyhmäkysymys, mut tosiaan, jos joku vois selventää?
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #1 : 23.12.2012 15:27:35 »

Meedio on sellainen joka saa yhteyden edesmenneisiin ihmisiin, tai siis heidän henkiin/sieluihin/energioihin, mitä nimitystä käytämmekään.

Itse aikanaan, kun en vielä tiennyt näistä hölkäsen pöläystä, menin meediotilaisuuteen kun se kuulosti mielenkiintoiselta. Minulla oli mielikuva että siellä ehkä nostellaan pöytiä ajatuksen voimalla tms. tai että joku selväkatselee tai jotain Grin  No siellähän sitten tosiaan tuli paikalla olevien kuolleita tuttuja kertomaan juttuja sen meedion välityksellä. Siellä oli ihan mahtava tunnelma.  smitten  En ole kokenut vastaavaa sen jälkeen. (en itse edes saanut viestiä siellä)  Meedio muuten oli Irene Nadén.

Mun käsityksen mukaan näkijä katselee menneitä ja tulevia, tai ainakin jotain mitä asiakas ei muuten näe omassa elämässään. En tiedä tarkkaa määritelmää.

Kanavoija on yhteydessä johonkin korkeampaan (toivottavasti) olentoon/johonkin, joka välittää tietoa, jonka tämä fyysinen henkilö sitten kirjoittaa esim. tietokoneelle ja julkaisee sen internetissä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2 : 23.12.2012 18:54:52 »

Mun tuntemat meediot ovat myös selvännäkijöitä mutta en tiedä onko aina näin.
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #3 : 27.12.2012 19:35:22 »

No näillehän ei kovin vedenpitäviä määritelmiä olekaan. Periaatteessa kaikki kanavoi jotenkin jotakin. Selvänäköä voi myös olla monenlaista. Parempi kun tarrautua termeihin, on vaan tutustua omiin kykyihin ja siihen, miten niitä mahdollisesti kannattaa kehittää itsen ja/ tai muiden auttamiseksi. Ja käyttää kykyjään sen mukaan, kuin niitä on suotu siinä paikassa, mihin ne kohdistuvat, kanavoi sitten maalatessaan tai vaikka puhuessaan.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #4 : 30.12.2012 05:28:40 »

En kyl tuntenut edes sanaa kanavointi kymmenen vuotta sitten. Termit tälläkin kentällä muuttuu näköjään.
Tiesin jo 5-vuotiaana mikä on meedio. Just tän ärsyttävän käsitesekamelskan takia ihmiset jotka oikeesti tarvitsevat apua eivät tiedä kenelle mennä kun on hätä.
Ylen meediot-ohjelmaa dissaan edelleen. Ei kolmekymppinen kikattaja ole uskottava meedio. Samaan kastiin lasken tän show-meiningin johon tosi monet pätevät näkijät on sortuneet.
Olen varmaan sit tosikko mutta mulle kosketus henkimaailmaan kristityn meedion välityksellä on sama kuin Pyhän kosketus.
Tosin muita en ole kokenut kuin kerran ja ei kiitos enää.
tallennettu
veskuct
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #5 : 30.12.2012 12:12:54 »

Mitä eroa on selvänäkijällä, kanavoijalla ja meediolla?
Vähän nyt ehkä tyhmäkysymys, mut tosiaan, jos joku vois selventää?
Hei! Itse näen tuon eron sillein että kanava on tavallaan se joka ottaa tekstiä vataan, selvännäkijä taas se joka näkee asioita ja kuvia omalle niinsanottuna aivopinnalle ja saa siinä vastauksia samalla rajan takaa. Meedio on henkilö joka menee stranssiin ja on tavallaan poissaolevana kehosta. Itse näen tuon taas selvännäkönä, hyvin syvän keskittymisen tuloksena
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #6 : 02.01.2013 15:46:54 »

Meedio ei välttämättä mene transsiin välittäessään viestejä.

Yleensä meedio-nimikettä käytetään henkilöstä, joka ottaa vastaan ja välittää viestejä henkimaailmasta. Mutta tätähän tekevät myöskin selvänäkijät. Ja monet selvänäkijät ja kanavoijat käyttävätkin meedio-nimitystä, joten näiden ero on suhteellisen häilyvä.

Miltä tasolta viestejä vastaanotetaan, riippuu puolestaan henkilön sielun kehitystasosta. Avainasemassa ovat siis aiemmat 'opinnot' joiden pohjalta tätä viestinvälitystä aletaan tässä inkarnaatiossa kehittämään.

Nyrkkisääntönä:
Maapallosieluiset meediot voivat välittää viestejä kuolleilta / astraalitasolta.
Karmankierrosta vapautuneet maapallosieluiset  pystyvät välittämään jo jonkin verran korkeammilta tasoilta viestejä.
Kosmiset sielut pystyvät sielunsa kehityksestä riippuen tuomaan tietoa hyvinkin korkeilta tasoilta.

Huomattavaa on kuitenkin tämän elämän sielullinen kehitys: tiiviisti johonkin uskomusmaailmaan juurtuneet eivät ole kykeneviä ottamaan täyttä kapasiteettiaan käyttöönsä. Kallisarvoista viiniä ei puhdistamattomasta karahvista tarjoilla.

Selvänäkijä useinkin 'näkee' asioita.
Hän saattaa tulkita aurasta, jolloin esiin nousee niitä asioita mitkä ovat pinnassa, mutta myöskin tulkittavan haaveita ja unelmia.
Kehittyneempi selvänäkijä pystyy näkemään ja saamaan tietoa esim. henkilön oppaalta, jolloin ei enää katsella tunnekehon toiveisiin vaan realistisempiin asioihin.

Selvätuntoisuus on sitä, että hän voi aistia vaikkapa tulkittavan pitelemistä esineistä tai tämän kättä koskettamalla asioita, tai hän tuntee voimakkaasti miten asiat ovat tai mitä tulee tapahtumaan.

Selväkuuloinen puolestaan saa viestit ikäänkuin ääninä. Ne voivat olla vaikkapa puhetta, soittoa tms.

Kanava siis välittää tietoa, kukin kehityksensä mukaan. Usein kanava-nimitystä käytetään henkilöistä, jotka ovat selvätietoisia. Tällöin heillä on kaikki edellä mainitut työkalut käytössään. Tieto voi tulla telepaattisena viestinä suoraan eteenpäin jaettavaksi.

Kontaktihenkilöt ovat aina pitkälle kehittyneitä kosmisia sieluja, joskus jopa galaktisia lähettiläitä. Heillä on kontakti korkeisiin auttajiin, jotka useinkin ovat joko henkilön oman tähtijärjestelmän väkeä tai sieltä, missä on ollut keikkahommissa (esim siriuslaiset, plejadilaiset - molemmat keskusaurinkojärjestelmiämme)

Jos vertaamme esim. Mika Waltarin ja Jean Sibeliuksen tapaa kanavoida viestinsä, niin se tuntuu huikealta. Toisaalta voimme kehittää omaa intuitiotamme ja kiinnittää huomiota synkronismiin, ja millaisia tunteita tai viestejä meille tulee hiljentymisen tilassa. Unohtamatta tietenkään tätä arjen aherrusta, missä keskitymme olemaan tietoisempia ja läsnä Nyt-hetkessä. Siitä se lähtee.

Olen siinä eri mieltä pikkari, etteikö kikattaja voisi olla aivan uskottava meedio. Enemmän olen huolissani niistä meedioista, jotka ovat jämähtäneet uskontojen harhamaailmaan. Heidän pitäessään astraalimaailmaan luotuja harhoja täysin todellisina, eivät he todennäköisesti kykene välittämään sitä tasoa ylempää viestejä.
Astraalitasolla on paljon kaikenkarvaista kulkijaa toistaiseksi, ja heillä on omien tarpeidensa sekä mieltymystensä mukainen into ja halu saada itseään kuulluksi. Heidän viestejään sitten saamme ikävä kyllä lukea kokemattomien tai aloittelevien kanavoijien tuotoksina.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #7 : 07.01.2013 11:40:01 »

Nyrkkisääntönä:
Maapallosieluiset meediot voivat välittää viestejä kuolleilta / astraalitasolta.
Karmankierrosta vapautuneet maapallosieluiset  pystyvät välittämään jo jonkin verran korkeammilta tasoilta viestejä.
Kosmiset sielut pystyvät sielunsa kehityksestä riippuen tuomaan tietoa hyvinkin korkeilta tasoilta.

Voisitko Elektra selittää tarkemmin noita käsitteitä, maapallosielu ja kosminen sielu?  Maapallosieluinen on inkarnoituneena maapallolle? Ja mitä pitää sisällään "jonkin verran korkeammat tasot". Tuskin pitää sisällään kausaalitason enkeliviestejä?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #8 : 09.01.2013 13:39:05 »

Hei Lilim* Smiley

Maapallosieluinen on sieluminuutensa tällä planeetalla saavuttanut. Voi olla siis inkarnoituneena muuallakin, mutta kotipaikka tämä maapallo.
Kosminen sielu puolestaan on saavuttanut sieluminuutensa toisaalla. Voi olla inkarnoituneena täällä (kehitysapujoukot / karman selvittäminen kuten jos on entisaikojen geenimanipulaatioiden vuoksi tällä planeetalla karmaa ) ja näin ollen kotipaikka on se mikä on muttei maapallo.

Käsittääkseni karmankierrosta vapauduttua on mahdollisuus kausaalitason viesteihin maapallosieluisillakin. Sitä en osaa sanoa missä vaiheessa, joko siinä viime metreillä raotetaan reilummin verhoa.

Karmankierrossa kiinni olevat ovat ikäänkuin karanteenivyöhykkeellä, etteivät mene häsläämään sellaisiin kuvioihin, missä tulisi todennäköisesti vain lisää ongelmia. Niinhän käy niillekin kosmisille sieluille, jotka tulevat tänne kehitysapujoukkoihin mutta sitten sotkeentuvat kollektiiviharhaan ja takertuvat karmankiertoon. Se tentti vaan on tentittävä, ennenkuin taas voi ottaa vastaan kotoa kirjeitä ja toimia täysvaltaisena jäsenenä omassa toimipiirissään.

Oma korkeampi minä on hyvä viestintuoja. Enkeleillä on todennäköisesti oma käsityksensä tämän kupletin juonesta, hehän eivät kuulu tähän samaan kategoriaan kuin me ihmissukuiset olennot, joilla on vapaa tahto ja sielunkehityksen mahdollisuus. En tällä missään nimessä väheksy enkeleiden viestejä, ne kun tulevat taatusti puhtaasta rakkaudesta. Mutta käytännön ohjeistusta saa parhaiten sellaiselta taholta, jolla on konkreettista tietoa tästä millaista on rämpiä ryteilikössä kun mutavelli pursuu saappaan varresta sisään ja niskaan sataa jäätävää tihkua.

Tämä on sikäli mielenkiintoinen sarka. Myönnän kuinka nyrjäytin aivoni pohtiessani erästä saamaani viestiä. Siinä kun todetaan lakonisesti mm. meistä ihmisistä 'te olentolajina' . Täytyy myöntää että siinä karisi siirtomaaherruuden tunne ihmisolentona käsittäessäni sen arvostuksen mitä toisaalla tunnetaan kaikkia elollisia olentoja kohtaan. Muistutettiinpa samassa lauseessa myös ilman ja veden tärkeydestä ja elävyydestä. Onhan tämän ymmärtänyt, mutta pieni nykäisy tarvittiin taasen kerran. Että sen muistaa.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #9 : 20.02.2013 13:28:48 »

Nostan tätä ketjua ylös...
Koska tahdon tietää mikä minä olen noista ...?
Saan yhteyden kuolleisiin ja tunnen heidän energiansa...
Voin lukea ihmisten tunteita ja fiiliksiä pelkällä ajatuksella ja sitten katson heilurilla ja tarotkorteilla..
ja nään enneunia..
Miksi minua siis voi sanoa??
tallennettu
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #10 : 28.03.2013 10:50:46 »

Lyhyesti:

Selvänäkijä käyttää selvänäkökykyään joka on yksi yliaisteistamme.... eli selvänäköisyys, selvätuntoisuus, selvätietoisuus, selväkuuloisuus ja joillakin jopa selvähaistaminen. Yliaistejen käyttöön ei tarvita mitään yliluonnollisia aineksia...eikä henkimaailman juttuja laisinkaan... niitä pitää vain harjoitella ja käyttää.
Yliaisteillamme pystymme toistemme energiakentistä saamaan informaatiota, sillä kokemuksistamme eri inkarnaatioissa jää jälkiä auraamme.

Meedio on valittu kanavaksi, lähetetty viestinvälittäjäksi ... meedioksi ei voi opetella eikä "ryhtyä" jos ei ole sitä jo alunperin.  Meedion kautta henkimaailmasta annetaan viestejä joko henkilökohtaisella tasolla tai yleismaailmallisella tasolla.

Meediolla voi olla hyvin kehittyneet yliaistit jolloin häntä voi kutsua myös selvänäkijäksi.  Selvänäkijällä jolla ei ole meedion lahjaa ei ole kykyä välittää viestejä edes henkioppailta tai enkeleiltä.

Tiedot hankittu ja opittu ja saatu oman meediolahjani myötä 53 vuoden kokemuksella.  Smiley
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: