Mulla on niskassa (ihan keskellä ytimenjatketta) sellanen kohollaan oleva, paksu luomi. Ihan luodinreiän näköinen ja kokoinen. Sitä usein kirvelee ja kutittaa, joten oletan, että aika lähimenneestä tulee. Vaikken paljon vielä ole noita edellisiä elämiäni tavoitellut (tämänkertaisessa on ollut tarpeeksi työsarkaa..) niin jotenkin aina on ollut sellainen olo, että liittyisin jollakin tapaa Suomen sisällissotaan. Ehkä mut on losautettu jonakin punikkijohtajana niskalaukauksella päiviltä pois?
Toinen, aika jännäkin juttu joka liittyy selvästi myös nykyiseen mieheeni on rinnassa ja selässä. Mulla on aina ollut tossa vasemman tissin kohdalla semmonen "väritön" pieni kuoppa, selvästi ihon omaa väriä vaaleampi. Silloin kun muutettiin miehen kanssa yhteen (oltiin puolisen vuotta seurusteltu) ilmestyi selkääni ihmeellinen, kirvelevä ja kutiseva laikku juuri sopivalle kohdalle tuon rinnan jäljen toisella puolelle! Ihan kuin ulostuloaukko. Ja se jälki ei virallisesti ole mikään, menin silloin aika pian lääkärille sitä näyttämään kun se poltteli ja kutisi jatkuvasti, mutta ei se kuulemma edes ole luomi. lääkäri sanoi että näyttää lähinnä vanhalta palovammalta. Niinkuin olis tupakan joku siihen tumpannut.
On meillä varmasti yhteisiä elämiä takana, mies sanoi yhtenä päivänä kesken riidan että "Ei hitsi, mä muistan ton katseen!" Se on se mun antaa tulla vaan, minä en väisty enkä pelkää- katseeni..
No, tällä kertaa saa toimia näppylän rapsuttelijana mies, se on sellasessa paikkaa selässä että itse en saa sitä raavittua. Tai pitää hinkata oven karmia vasten tmv. jos ei raapija ole kotosalla.