Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolema-kortti  (Luettu 3312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« : 04.06.2013 13:17:07 »

Hei ystävät,

nostelin pitkästä aikaa itselleni kortteja ja sieltähän tuli Kuoleman kortti. Älkää hätääntykö, en usko että nyt lähtee henki. Olen saanut sen noin 3 kertaa aikaisemmin lukiessani itselleni, ja vaikka en koskaan lukuhetkenä tiennyt, mitä se tarkalleen tarkoitti, tiesin aina viimeistään vuoden päästä, miksi se oli noussut. Tässä nyt taas odottelen, että mihin se alkaa vaikuttaa.

Millaisia viestejä tämä kortti on teille tuonut? Mulle se on merkinnyt mm. merkittävän ystävyyden loppua, muuttoa ja uranvaihtoa, sekä perustavanlaatuista elämänfilosofian muutosta. Eli yksi vaihe on aina käyty loppuun ja toinen on sitten alkanut, suht nopeaan tahtiin ja aina jotenkin dramaattisesti ympäristössä oireillen. Kuolema-kortti ei oikein koskaan koske vain yhtä ihmistä, vaan kun yksi muuttuu niin ympäristökin muuttuu sen myötä.

Vähän veikkailen että tämänkertainen Kuolema tuo mulle jonkin radikaalin muutoksen työoloihin, joko niin että alan menestyä ja asiat alkaa rullata, tai että joku viimeinen pisara kertoo että olen väärällä alalla. Odotan jännänä.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #1 : 05.06.2013 08:27:09 »

No onhan sillä paljon merkitystä, että mihin asiaan nostit tuon kortin ja mitä kortteja rinnalla on ollut.. Smiley
Muutoksen kortti tuo yleisesti on ja siihen olen itselleni ja muille sen nostanut.. eräälle ystävälleni kyllä nostin sen keskenmenokorttina. onhan sekin eräänlainen muutos..  :Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 05.06.2013 13:05:09 »

Itse kiinnitin kuoleman kortin nostaessani huomioon kuinka jähmettynyt ja liikahtamatta tuo ratsu ja ihminen on, ikään kun pysähtyneessä tilassa. Mutta ilman muuta muutoksen kortti.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #3 : 05.06.2013 16:48:16 »

Miekkojen kanssa kuolema on tuonut totista taistoa mielenmutkissa kyteville vääristymille. Totuuden puolesta kuoloa. Vanhan pois jättöä. Intensiivistä (päänsisäistä) aikaa, jota seuraa jokin konkreettinen suurempi muutos.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: