Itselle ensisijaiseksi syyksi treenata kohoaa ehkä yllättäen se itsensä haastaminen ja omien rajojen testaaminen. Nautin suuresti siitä, kun hiki lentää, lihasta kolottaa, mutta tästä huolimatta henkinen kantti pakottaa vaan jatkamaan ja ylittämään itsensä!!!
Tottakai nautin myös treenin tuloksista, sopusuhtaisesta kropasta sekä siitä, miten liikunta vaikuttaa positiivisesti myös yleiseen jaksamiseen ja mieleen, mutta jostain syystä tuo itsensä sparraaminen yhä kovempiin suorituksiin on vain enempi se mun juttu
Tällä hetkellä treenaan 3-4 kertaa viikossa, lähinnä käyn ryhmäliikuntatunneilla sekä Zumbaamassa. Tiimipelaaja en ole laisinkaan, olen aina ollut vähän yksinäinen susi, joten joukkuepelit eivät voisi vähempää kiinnostaa. Lenkkeily kiinnostaa lähinnä meditatiivisessa mielessä, eli reipas kävelylenkki samalla, kun pääsee ihailemaan luontoa ja unohtamaan arjen paineet. Kävelen aika paljon paikasta toiseen, eli siinä tulee arkiliikuntaa.
Taipumusta sohvaperunaksi valitettavasti on, olen
Sekä
.
toisaalta ei ole se kaikkein aggressiivisin ja nopeimminlämpenevä Nousu, mutta toisaalta suoritusta painottavana ja sisukkaana Nousumerkkinä se nimenomaan kannustaa pitkäkestoiseen suoritukseen sekä jatkuvaan suorituksen parantamiseen
Mulla on paljon tulta kartalla, joten siitä syystä säännöllinen liikunta on melkeinpä välttämätöntä liiallisen energian purkamiseksi. Lisäksi kartan hallitsija
sijaitsee 8. huoneessa
:ssa tehden
:ää
:oon - tämän ansiosta olen monissa asioissa sekä myös liikunnan suhteen "kaikki tai ei mitään" -ihminen, eli joko liikun veren maku suussa tai sitten vaan olen ja hölläilen :
8. huone tuo myös sitä pitkäjänteisyyttä, sitoutumista ja lähes ylimaallista voimaa kaikessa, mihin ryhdyn - tässä tapauksessa liikuntaharrastuksessa
Mulla on
ylennysmerkissään sekä vieläpä omassa huoneessaan, 1. huoneessa. Tuo kyllä aggressiivista voimaa, vaikka tuo merkkisijainti
:ssa tasoittaakin. Mulla
on pahassa sparrauksessa, sillä mulla on synt.kartalla
,
puolineliö
,
Että jo noilla säännöllinen liikunta on oikeastaan elinehto. Toisaalta mulla on myös
sekä
, mikä tuo liikuntaan myös sitä meditatiivista puolta - liikunta toimii terapeuttina
Myönnän myös, että mun 7. huoneen
nauttii siitä, kun pääsee kesällä näyttämään itseään täydessä rantakunnossa... :