Uni on monimerkityksinen. Olen kiireessä koneella, mutta olet jo aloittanut unessa selviämisen asioista, jotka eivät sinua miellytä.
Elämäsi tulee muuttumaan sen kautta, että itse muutat omia toimintatapojasi.
Jatkan seuraavalla kerralla vastaustani.
Lisään tähän:
Huomasin vasta nyt, että muutostahan tuo uni pukkaa. Korkeammat voimat sekä vaativat muutosta, että tarjoavat turvaa muutoksenteon aikana.
Mökki tässä kuvaa selvästi sinua itseäsi. Kunnostamista on siis sinussa, elämässäsi. Olet peittänyt sisimmät ajatuksesi ja tunteesi betonin alle. Siellä ne käärmepienokaiset ja iilimadot (imevät sinusta voimaa keskittyä itseesi ja tehdä muutoksia >> päästä ne lähtemään) sitten kuhisevat ja vievät sinulta kyvyn sisäiseen rauhaan.
Lukaisin kirjoituksesi uudestaan ja totesin, että osa noista sisäisistä käsittelemättömistä asioista onkin jo tullut sinulle tietoon, kun nostit laattoja unessa.
Perusta muutoksen tarpeelle on vaillinainen tasapaino tunteitten ja järjen välillä. Siihen sinun on pakko paneutua aivan omin ajatuksin.
Älä tee mitään päätöksiä ennen tasapainon saavutusta, ellei ole aivan pakko. Äläkä anna kenenkään toisen tohtoroida sisintäsi, ettet jää hänestä riippuvaiseksi. Vain sinä tunnet itsesi ja sisäiset toiveesi riittävän hyvin.
Jotta saat "unen" jatkumaan loppuun asti, ajattele sitä mitä siitä muistat. Jatka unen tarina niin että tiedostat peittelemäsi haitat sisimmästäsi. Siten unesi 'mökki' eli sinä itse alat voida selkeästi paremmin ja tulet muuttaneeksi asioitten käsittelyä sekä omia toimintamallejasi siinä ohessa.
Jollet onnistu luomaan selkeää kuvaa, mitä uni sinulle tahtoo kertoa ja mitä olet peittänyt sisimpääsi asioita käsittelemättä, pulahda uimaan siihen rantaan, minkä unessa näit - siis ajatuksissasi.
Voimia sinulle asioitten tiedostamiseen SILLOIN KUN NE OVAT AJANKOHTAISIA, näin et kerää laattojenkaan alle piiloon niljakkeita, jotka pelottavat.
Tunnistanet näitä asioita ja toimintamalleja itsessäsi..?