Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä tunnistaa pettäjän?  (Luettu 11029 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 09.06.2013 23:24:56 »

Onko joitain tiettyjä asioita kartalla, joita voisi katsoa uskottomuuden ja epäluotettavuuden näkemiseksi - siis miehestä? Olen näitä sitoutumiskyvyttömiä hemmoja nyt tavannut aivan liian monta eikä enää jaksaisi! Ja entäs sitten ne ukkomiehet, joilla ei ole minkäänlaista aikomusta erota, meni liitossa sitten miten tahansa, mutta toista (tai kolmatta tai neljättä...) naista etsitään jatkuvasti. Aika usein ovat esittäneet jonkinlaiseksi syyksi talousasiat eli kulissit halutaan pitää pystyssä ja omaisuus jakamatta. Ei ymmärrä, ei  uglystupid2

Tunnen paremmin pari tällaista tapausta läheisemmin: molemmat ovat Au vesimiehiä, joissa on myös sekä jousimiestä (Mars) että oinasta (mars). Ainakin toisella näistä on Venus neliössä Marsiin syntymäkartalla. Kuun aspektit ovat neliö Marsiin ja oppositio Venukseen. Kertovatko nämä jo jotain? Ja herralla on suoraan askendentilla (0 ast) Neptunus skorpparissa ja siellä myös Vesta 5 ast, kertooko se elämästä mielikuvituksessa ja unelmissa - tyyliin kaukana paha maailma (=aviovaimo ja muut velvoitteet)? "Miepä poika ponkasen omiin harrastuksiini ja mökille, niin ei tarvitse kotosalla aikaa kulutella".

En halua enää yhtään tämäntyyppistä heppua lähipiiriini ja siksi tämän astropiirin neuvot ovat nyt kultaakin kalliimpia. Liian paljon ovat surua, tuskaa ja kyyneleitä jo tuottaneet.... Cry

Jos tähän omia tietojani tarvitaan, eli jos olen jonkinlainen ääliömagneetti, niin olen
Aurinko Skorppari
Kuu-Kaksonen
Merkkari, Venus - Jousimies (5-huone)
Asc Leijona
Vertex Kauris - Antivertex Rapu

Oisko tarjota viisaita ohjeita, että en jatkossa tuhlaa kallisarvoista aikaani henkilöihin, jotka eivät minu arvosta mitenkään (paitsi alun innostuksen aikana)? Ja minkätyyppinen sen "oikean" kaverin sitten pitäisi olla, jotta sujuisi paremmin myös pidemmällä tähtäimellä?  tickedoff
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #1 : 10.06.2013 07:59:07 »

Minä väitän, että teet virheen, jos raakaat ihmisiä astrokartan perusteella elämässäsi jollain tavalla. Kyllä se niin on, että ihmisiin täytyy tutustua ja selvittää millaisia ovat ja miten eloaan elelevät...kartalta voi sitten löytyä myötävaikuttavia juttuja, että jaaha, no eipä näin ollen ole ihmekään, jos tulee pilkka omaan nilkkaan, mutta ei kannattane lähteä välttelemään esim. vesimies tai jouskari tai oinasvaikutteisia tyyppejä oletuksena. Omaa suhtautumistasi tälläisiin ihmisiin heitä tavatessasi voit muuttaa ja sille tehdä jotain Smiley
Ihan yhtä hyvin tuollaista energiaa henkivän kartan omaava ihminen voisikin yllättää sinut niillä positiivisilla puolillaan ja olla juuri mahtava tyyppi.
Joku läksy sulla näissä asioissa on, kun kerran eteen tuppaa toinen toisensa jälkeen. Kun olet sen oppinut, mikä sitten onkaan, niin lakkaa näitä tälläisiäkin tyyppejä tulemasta.


...eikä mulla suinkaan ole itsellä vesimiestä ja jouskaria ja oinasta ja Neptunustakin ykkösessä   Tongue
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 10.06.2013 08:14:41 »

Itse en sitoudu ihan heti ja kestää oman ajan antaa koko ajatuksen kypsyä.
Kyse ei ole siitä että on kyvytön vaan enemmänkin haluton.
En ole vielä tavannut ketään joka olisi minulle tai olisi muodostunut minulle niin tärkeäksi että ajattelisin että sitoutuisin loppuelämäkseni. Itse nautin vapaudesta ja siitä että ei ole mitään rasittavia ihmissuhteita tai miestä. Kokeillut olen mutta ei tuu mitään.
Nuorempana oli asia toisin, silloin halusin koko paketin hinnalla millä hyvänsä koska kuvittelin että se tekee minut onnelliseksi. Mutta koskaan ei voi sanoa että olisin tällainen lopun elämäni, vaan nyt on nyt ja jos joku ilmaantuu niin eihän siinä mitään, hienoa sekin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 10.06.2013 09:22:57 »

Kuuhildaa vähän komppailen ja sanon, että karttaa vilkaisemalla ei voi yksiselitteisesti sanoa, että tässähän on h-pukki, jätä väliin!

Jotkut planeetta-asemat ja ikäkaudet voivat tietysti altistaa uskottomuudelle ja tässä keskustelua aiheesta:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=3477.0
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.06.2013 09:54:09 »

Tuossa aiemmin linkittämässäni ketjussa Au- tai Kuu-Kaksoset näyttivät olevan niin flirttejä kuin uskottomiakin, mainittiin siellä myös Uranus-aspektit esim. Venukselle. Pistän tähän alle vielä ihan oikean tutkimuksen, jossa oli katsottu uskottomien miesten karttoja:

Googlailin vähän ja pistän tänne pari linkkiä aiheeseen liittyen:

http://sasstrology.com/2009/03/the-astrology-of-cheating-natal-chart-factors.html

Tämän linkin sanoma tiivistettynä oli, että Venus ja/tai Mars ilma- ja tulimerkeissä altistaa seikkailunhalulle ja uskottomuudellekin eritysesti ennen ensimmäistä Saturnuksen paluuta. Saturnus-koulu voi sitten vähän rauhoittaa ja järkevöittää näitä tyyppejä. Jupiter, Uranus ja Neptunus parisuhde- tai seksihuoneissa (5, 7 ja 8 ) voisivat olla myös altistavia tekijöitä.

http://www.cancer-forums.net/infidelity-with-astrology-t79400.html

Täällä oli tehty pieni tutkielma 94:stä uskottomasta miehestä. Tiedä sitten, olisivatko naisten kartan poikkeavia. Altistavia tekijöitä olivat mm.

-Venus-Neptunus -kombinaatiot
-Venus 5. tai 8. huoneen hallitsijana (eli tällöin 5. tai 8. huoneen kärki voi olla Vaa´assa tai Härässä) missä tahansa kulmassa Junoon 3 asteen orbilla.
-Venus 5. huoneen hallitsijana tehden mitä tahansa kulmaa 2. tai 8. huoneen kärkeen
-Mars laskumerkin hallitsijana missä tahansa kulmassa nousumerkkiin (orbi 3 astetta)
-Mars on ensimmäinen ennen Kuuta nouseva planeetta
-Saturnus ei ole ns. kaappimerkissä
-Merkurius 8. huoneen hallitsijana (eli huoneen kärki Kaksosissa tai Neitsyessä) missä tahansa kulmassa askendenttiin
-7. huoneen kärjen hallitsija on 22-23 astetta Skorpionia
-Rakkauspiste (Askendentti+Venus-Aurinko) on 1. huoneessa
-Kuu Oinaassa

Keskipisteistä uskottomuuteen viittasivat:
-Jupiter Saturnus/Venus -keskipisteessä tai mikä tahansa Saturnus-Jupiter-Venus -keskipisteyhdistelmä
-Kuu Venus/Neptunus -keskipisteessä tai Neptunus Kuu/Venus -keskipisteessä
-Musta Kuu Lilith Venus-Pluto -keskipisteessä tai mikä tahansa keskipisteyhdistelmä näiden kolmen välillä
-Uranus tai Kuunsolmut Venus/Neptunus -keskipisteessä

Sitten vielä synastriassa Venus-Neptunus ja Venus-Uranus -kombinaatiot, erityisesti neliöt ja oppositiot voivat vaikuttaa siihen, että jompikumpi tai molemmat käyvät vieraissa. Itse olen huomannut, että ainakin naisten kartoilla vahvat Mars-Neptunus-aspektit (esim. yhtymä) voivat tehdä heistä varsinaisia "Samantha Joneseja".
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 10.06.2013 10:44:54 »

Muutama vuosi sitten mulla oli jotenkin samantyyppinen olo, toivotonta, että miten en ikinä törmää niihin miehiin, jotka haluavat olla tosissaan ja tekevät asioita sen eteen. Uskoin onneksi yhä, että heitä on olemassa, vaikka olisin hyvin voinut kyynistyäkin ja ajatella ettei sellaisia miehiä vain ole, kun ei tule vastaan. Tuo miestyyppi mitä kuvaat Elena10, todella raskasta tosiaan. Ei se tarkoita, etteikö joku tai useampikin noissa sopissa kierivä mies olisi hyvää tarkoittava tai ainakin yrittävä, mutta itseään pitää kunnioittaa niin että tietää ansaitsevansa enemmän (ellei taas itse juuri pidä tuollaisen tyyppisestä suhteesta, eihän siinä silloin mitään).

Rehellisesti sanottuna en kunnolla tiedä mitä tapahtui, että kaikki kääntyi. Jossain määrin se oli paljon valinta, valitsin että aion yrittää tämän miehen kanssa, joka on erilainen kuin yleensä viime aikoina elämässäni olleet miehet. No, valintaani helpotti ehkä se, että tunsin mieheni entuudestaan ja tiesin hänen olevan monella tavalla kunnioitettava ihminen. Silloin pähkäilin eniten sen kanssa, että entä jos tämä ei tästä sytykään eteenpäin, niin loukkaan suuresti hyvää ystävääni. Mutta se oli turhaa, sillä huomasin, että itse asiassa tämän miehen kanssa liekki syttyi paljon paremmin kuin muiden kanssa. Tähän pohjautuen sanoisin, että sitä jossain vaiheessa voi luulla haluavansa jotakin tiettyä miehestä, ja kiinnostuu vain sellaisista miehistä, mutta todellisesti se mitä oikeasti haluaa voikin löytyä ihan täysin toisenlaisesta miehestä.

Osittain olen myös onnekas, että ylipäänsä tapasin mieheni, mutta niin voi olla kuka tahansa. Koska tahansa elämän suunta voi kääntyä. Pitää vain uskaltaa ottaa se askel silloin. Afro

Ja kuten muutkin kommentoivat, karttaansa voi toteuttaa niin monella tavalla, että ei sen takia kannata ruveta ihmisiä välttelemään. Ennemmin kannattaa kehittää omia tuntosarvia ja kokemuksen kautta hankittua intuitiota asiassa.
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #6 : 10.06.2013 12:36:17 »

Paljon kiitoksia teille ihanat ihmiset  smitten Sain hyvää uutta tietoa ja Lillin laittamat linkit luetaan vielä tarkkaan, kunhan ehditään.

Totta on, että itsehän olen valinnut noita vääriä tyyppejä, minun omasta päätöksestäni se on ollut kiinni - ei kukaan ole väkisin vienyt! Uskon edelleen, että vielä sieltä tulee se erilainen kumppani, joka saattaa kyllä monessakin suhteessa poiketa aiemmista. Tässä vaiheessa tärkeintä on uskoa siihen, että ansaitsen parempaa!!! Ihan varmasti.
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #7 : 10.06.2013 20:26:50 »

Pettäjän tunnistaa helposti kun kokeilee luottamusta asettamalla pienen jekun. Teet vain treffit toiselle jonkun kaverisi nimellä ja menet paikalle katsomaan tuleeko vampattu pakalle. Jos tulee niin suhteesi on epäkunnossa ja saattaa olla katkolla. Luonteet eivät välttämättä sovi toisilleen. Kokeile jos epäilet kaverisi luottamusta. Et häviä mitään. :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #8 : 10.06.2013 20:33:41 »

Noh, minun logiikallani tuo ^^ on pettämistä sanan varsinaisessa merkityksessä. Et eiks niinku suora puhe?! Tai sitten ei kannata nähdä enää vaivaa.
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #9 : 11.06.2013 17:50:25 »

Minen tajua kartoista mitään, mut eksästä voin kertoa, et olikin sitten pahemman sortin pettäjä. Horoltaan kauris.
 Jostain luin aikoinaan, että jos ihmisellä on luomi vyötäröllä, niin on merkki petturuudesta (pakaralla ollessa se olikin joku hyvä merkki) ja hänen kohdallaan sse ainakin piti paikkansa  crazy2
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #10 : 11.06.2013 19:38:11 »

Josko hän olik sitten menestynyt erityiskouluss? Smiley
Ja mitäs se hiirenp. leuassa meinaskaan? Rahaa ja rikkauksia?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #11 : 11.06.2013 19:45:38 »

Jos leuan kolo merkkaa rahaa ja rikkauksia, nii missä kutaleessa mun omaisuus luuraa?  knuppel2 Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6609


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 11.06.2013 21:25:05 »

Eiku se meni niin,
että niistä, joista luoja tykkäs,
se otti sormilla poskista kiinni ja veti luokseen
= hymykuopat
ja peukalolla se tökkäs leukaan niitä,
jotka niinku pikkasen kauemmas jouti......... crazy2
vai
eiks teillä kuopasta ollukkana puhe?

Paljon luomia
= sinua rakastetaan paljon  smitten

asiasta kukkaruukkuun,
oon joskus yhistäny tuon leukakuopan  vaaka merkkiin
syystä että en muista,
oisko George Clooneylla ollut ?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #13 : 11.06.2013 21:54:15 »

Voihan kuopat.
Mitähän se on tuollaselle tehny, ku on vaan toisella puolen hymykuoppa  :Smiley

Clooneyllahan on juu...minä yhdistän tuon leukakuopan nimeen Niina tai Nina..lapsuuden assosiaatio kun kahdella ko. nimen omaavalla semmottinen oli Smiley
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #14 : 11.06.2013 22:06:52 »

Eiku se meni niin,
että niistä, joista luoja tykkäs,
se otti sormilla poskista kiinni ja veti luokseen
= hymykuopat


Miun pikkusella pallerolla on kuulkaas semmoset hymykuopat notta oksat pois! Kiesus, mistä moiset perinykkään, mut jokainen ne huomaa ja kadehtii..  smitten smitten
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: