Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkilöt unessa  (Luettu 3460 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 12.05.2013 12:59:59 »

Tässä olen pitkään funtsinnut mistä johtuu se että unessa esim entinen kihlattuni on siinä ihmisenä mutta kuitenkin se ei ole todellisuudessa hän, vaan tunnistan energioiden kautta toisen henkilön (miehen)?! Esim jos näen unta ex niin se on vain hän hahmona mutta tunnistan toisen miehen energiat?
Vaikeaa selittää mutta osaisitteko sanoa miksi? Kokemuksia?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 12.05.2013 13:24:01 »

Mullakin on ollut sellaisia tunnelmia, unissakin mutta muutenkin, että jotkut ihmiset jollain tapaa yhdistyvät samaan, miestenkin kohdalla juuri. Olen miettinyt, että ei kai se vain tarkoita, että haen uudesta miehestä sitä mitä siinä joskus ennen elämässä olleessa miehessä on ollut, että hakisin häntä jotenkin uudelleen. Toisaalta olen päätynyt siihen, että koska joku aika sitten tapasin jatkuvasti joillain pienillä yhteensattumilla toisiaan muistuttavia miehiä, niin tuo yhdistymistunnelma voi tarkoittaa myös sitä, että tämän uuden tuttavuuden kanssa jollain tapaa jatketaan sitä samaa opetusta, mikä ehkä jäi puolitiehen tuolloin edellisen kanssa. Mikäli uuden tuttavuuden kanssa on tullut tutustuttua enemmän, on tuo tunnelma yleensä kadonnut ja henkilöt eivät ole enää välttämättä millään tavalla muistuttaneet toisiaan. Erikoista silti..  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 12.05.2013 19:43:47 »

Spekulaatiota, sitä on.
Siis, josko tahdot tuon ex kihlattusi paikalle, siis ei häneksi, mutta samanlaiseen virkaan elämässäsi, jonkun uuden tyypin uusine  energioineen ja siitä tämä? Eli sinulla on niin sanotusti paikka haussa?
Näin olen itse joskus ajatellut.

Mutta myös se, että ennenkö olet käsitellyt valmiiksi nämä asiat ja läksyt, joita eteesi toi ex-kihlattu, niin kauan tulet saamaan vastaasi ihmissuhteita, joissa nämä samat kuviot toistuvat tavalla tai toisella. Ei kai sen väliä miten tämä toinen osapuoli sen ilmi tuo, mutta se, että sillä on sinuun toivottu vaikutus joka saa sinut lopulta oivaltamaan ja oppimaan jotakin, sillä sitä on merkitystä.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 13.05.2013 09:38:17 »

Kiitos vastauksista. Juu, jotakuinkin olen tullut samaan lopputulokseen mutta ajattelin että tässä ois kenties jotain muutakin, no mutta jos joskus valkenee  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: