Onko se jotain sellaista rohkeutta, mitä itse joskus uskaltaa toteuttaa, mutta joissain asioissa veskari-piirteet esittää sellaisia asioita mihin itsellä ei rohkeus riitä. Joku ylitsepääsemätön itsevarmuus?
En ymmärrä, mielenkiintoni herää aina vaan vesimiehiin, ei välttämättä au veskareihin, mutta lähes kaikilta on löytynyt muita planeettoja veskarissa, mutta etenkin au veskarit ja merkurius veskarit.
Vedän myös itse puoleeni veskareita. Aina vain veskareita!
Vaikka itse tiedostan sen, että seurustelusuhteessa, lähemmissä väleissä veskari-piirre saa mut ihan ahdinkoon! Ei toimi!
Mutta ystävä-tuttavasuhteissa koen kaikista eniten lojaalisuutta ja syvää ymmärrystä. Seurustelu ei siis vaan kertakaikkiaan sovi!!!!
Vaikka kuinka kuola valuen aina ihastunkin. Oliskohan se mun 5. huone, jonka kärki on vesimiehessä ja siellä on myös kuunsolmu vesimiehessä... Tosin ehkä mun venus kaksonen(?), joka haluaa nuuhkia kaikki normaalista ja pinnallisesta poikkeavat tyypit läpikotaisin mielenkiinnosta... Niiden kanssa on niiiiin ihana keskustella kaikesta asioista ja miettiä ja pohtia! Moraalisia ja syvällisiä keskusteluja lähemmästä ja ei niin lähemmästä perspektiivistä, käydä koko persoona läpi
Niiden seurassa tunnen itseni itsevarmaksi, ja veskarit osaa rohkaista mua asioihin, ilman että koen mitenkään huonoa omaa tuntoa tai ujostelisin.
Jotenkin niistä haistaa jo kauas sen, että ne ovat täynnä elämänkokemusta, jotain sellaista mitä kaikki ei ole vielä ikinä kokenutkaan, jotka ei tiedä sellaisista asioista vielä mitään. Siksi niistä aistii myös sen suunnattoman elämän viisauden ja älykkyyden!
Mutta tosiaan seurusteluasteella, lähemmissä väleissä, se kolahti siihen, että minä olin tottakai osa sitä vesimiehen jatkuvaa elämän nälkää ja kokemuksia, ehkä en pysty/pystynyt laajentumaan tarpeeksi vesimiehen kanssa, vaikka kuitenkin halusin/haluan olla mukana kaikessa veskarin tekemisissä ja sen omissa tunne/elämän/muutosoperaatioissa - itsekin nautin kaikesta elämää mullistavista asioista ja sopeudun hyvin, mutta ehkä kuitenkin mulla ne raamit ei riitä, koska muu kartta painostaa pysyvyyteen ja käsijarruun.
Vaikka yleensä en oikein osaa olla ilmamerkkien kanssa, mutta joku niissä veskareissa on... tell me what it is...
Halutaan tilata vesimies, jolla on lisänä paljon maamerkkiä ja vähän ehkä vettä
Vesimies osaa rikkoa rajoja ja venyä ihan äärimmäisiin juttuihin elämän kriiseissä, missä muut olisi jo luovuttanut. Rohkeutta ja uhmaa riittää, mutta sitten kun se kohdistuu itseen tai on itse osallisena sellaisessa...
Muoks: Musta on ihana seurailla vesimiehiä pikkuhiljaa, koska niistä on turha nyhtää tai vetää mitään selvyyksiä esille, koska eihän ne tuo niitä esille. ajan mittaan on kiva huomata ihan pienistä asioista pieniä piirteitä, mitä ei ehkä kaikki huomaakkaan
Ehkä semmoinen "lue rivien välistä"-henkinen. Vaikka joidenkin ihmisten kanssa aktivoituu heittäytyväksikin, mutta ei kuitenkaan anna itseensä likoon kaikessa, vaikka sen kuvan saisikin. Voi olla ihmisten seurassa sosiaalinen, ronskistikin, mutta siltikin jää paljon piiloon.
Jos skorpioni osaa olla mystinen viimeiseen saakka, niin mielestäni vesimies osaa vetää kaikkein parhaimman ja iskevimmän ässän hihasstaan, kun haluaa.