Kiitos ohjeista!
Hain tänään apteekista vitamiinit, mutta osaisitko kertoa vielä hieman niiden vaikutusmekanismeista ja siitä miten ne auttavat juuri minua? Valitettavasti työni puolesta joudun istumaan tietokoneen ääressä, mutta koetan pitää altistuksen säteilylle mahdollisimman pienenä mm. foliovuorauksella.
Idea raskasmetalleista kuulostaa myös hyvältä, osaisitko auttaa niiden välttämisessä? kuulostaa nimittäin hankalalta, käytetäänhän metalleja nykyään kaikkialla. Entä mistä voisin lukea lisää esoteoriasta? Haluasin nimittäin kiinnittää astraalikehoni mahdollisimman vahvasti fyysiseen olemukseeni!
Osta verikivestä tehtyjä koruja, sillai pystyt maadottumaan ja pysymään 'liimautuneena' eri minuuden kerroksiltasi.
Olen tosi euforisessa tilassa juuri nyt - ollut vähän reippaanpuoleisesti fyysistä puuhaa kodin ja työtilojen suhteen. Fyysinen rasitus ainakin minulla kummasti pistää kaiken kiertämään ja laskeutumaan oikeille paikoilleen ja oikeaan toimintaan.
Juuri nyt en sitä muista mitä apua B.stä ja mitä D.stä on. Kirjoittaessani intuitiomaisesti laitoin nuo vitamiinit. Itselleni auttoi aikoinaan, kun tuli liikaa oltua koneella ja usein päänsärystä kärsin sekä muutenkin oli rauhaton olo. Taisi puuttua tosielämä. Toki olin vakavasti fyysisesti silloin sairas, usean vuoden ajan. Eikä minuakaan otettu vakavasti, vaikka tutkimuksissa on ilmennyt myöhemmin, että ihme kun en ole kuollut k.o. oireisiin.
(Se lohtu ainakin on, että vaikeat vaiheet yleensä tarkoittavat, että henkilön kehitys-/ energiataso nousee huimasti noina kausina. Vaikka sairastaminen onkin ikävää, lopputulos siitä kuitenkin on kovin palkitseva. Henkinen jaksaminen voimistuu, kun ajattelee että elämä koulii parhaillaan.)
Onnekseni 2005 törmäsin vaihtoehtokoulutustakin omaavaan lääkäriin, joka aidosti on kiinnostunut kaikenlaisesta huuhaasta. Siitä sitten alkoi paraneminen, kun hän oivalsi heti mistä on kyse. Hänkin suositteli noita vitamiineja. Jostain muualta sain tietää noista maadoittavista korukivistä.
Netissäkin löytyy tietoa Vitamiineista, etsi sieltä. Jooko!?
Esoteriaa käsitteleviä kirjoja löytää kirjastoistakin, mutta Kirjakauppa Eranova löytyy netistä. Sieltä voit tilata myös postiennakolla tai maksaa netissä ja Itella tuo kotiovelle.
Hyviä lukuhetkiä.