Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva merkki vaihtuu progekartalla  (Luettu 3631 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« : 02.07.2013 11:04:56 »

Tänään minun progressiokartan  askendentti siirtyy vaa´asta skorpioniin. Tähän asti olen ollut koko elämäni nousevalta merkiltäni vaaka ja huomenna siis skorpioni. Palstalaisilla on varmaankin kokemuksia tällaisesta, vai onko? Vaikuttaako tällaiset progekartan akselien merkkivaihdokset mitenkään?
« Viimeksi muokattu: 02.07.2013 19:34:03 kirjoittanut maallikko » tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #1 : 02.07.2013 14:15:17 »

Niin, mielenkiintoinen juttu.
Samaa mietin itsekin tänään Smiley Katselin progekarttaani ja olen jo jonkin aikaa ollut nouseva leijona progella. Tai no "jonkun aikaa" Cheesy Viimeiset 18 vuotta Cheesy
En osaa sanoa miten se olisi vaikuttanut. Olin teini kun olin nousu rapu. Moni asia on luonnollisestikkin muuttunut, myös minä.
Syntymäkartalla olen nouseva rapu.

tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #2 : 02.07.2013 19:43:10 »

Arvelen että vaikutus ilmenee hitaasti. En ollut vain koskaan tullut kiinnittäneeksi huomiota tähän asiaan. Ainakin teoriassa asia on merkityksellinen, koska nousevaa merkkiä hallitseva planeettakin vaihtuu. Mutta pitääkö hallitsevaa planeettaa tulkita nyt tämän proge-kartan aseman mukaan vai syntymäkartan sijainnin mukaan. Minulla radix-kartalla  pluto on 12. huoneessa, mutta proge-kartalla 11.huoneessa.
   Pitääkin koettaa hakea tietoa tästä.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 02.07.2013 21:24:13 »

Oma proge askendentti vaihtui  jousimies:stä  kauris :een 3 viikkoa äidin kuoleman jälkeen eli about vissiin hautajaisten aikoihin.
Tuolloin oli ap-kartalla  venus aspect_con MC  kauris
ja  aurinko ceres skorpioni aspect_opp saturnus harka (äiti oli  aurinko harka)
eli Kauriin  saturnus vaikutti myös ap-kartalla.
Avioerovuonna vaihtui proge  aurinko jousimies :stä Kauriiseen
ja tuolloin oli ap-kartalla  jupiter aspect_con DC  vesimies aspect_sex  saturnus aspect_con MC  oinas
ja yodin kärjeksi tuli syntymäkartan  vesta ja avioliiton asteroidi  juno ja ap- kuunsolmu siinä likellä.
Syntymäkartalla on  saturnus Alasolmu  vesimies.
Tuon erovuoden jälkeen on elämä näköjään kulkenut semmosissa 3 vuoden muutossykleissä, jos lie ollut niin aiemminkin, entiijä,
mutta siis kun proge  aurinko ensin siirtyi Kauriiseen, tuli ero,
siitä 3 vuotta ja äiti kuoli, jolloin muuten proge  aurinko näky olleen 3,33  kauris Huh
ja senkin jälkeen on tapahtunut muutoksia just kolmen vuoden välein.
Syntymäkartalla on joissakin annettu  kuunsolmu :lle astelukema 3,03,
ja myös  jupiter on 3 astetta ja  aspect_squ askendentti.
Aika jännä sinänsä.
Mutta siis voi se merkin vaihtuminen näkyä tuollein äkkiäkin käytännön elämässä.
Proge  venus vaihtui keväällä Jousimieheen retroiltuaan ikäni  skorpioni:ssa.
Sen merkitystä en oo silleesti havainnut tai nojoo, ehkä semmonen työelämään liittyvä,
ja työtön huoleton  crazy2 kesä ..

Niin ja kyllä sitä Skorpionia hallitsee perinteisesti myös  mars..
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #4 : 03.07.2013 19:14:11 »

Vielä ei ole tapahtunut mitään näkyvää, vaikka päivä on jo mennyt  Wink . Näkyy se siis tosiaan joskus nopeastikin nikki tuo merkkivaihdos. Vuonna 2000 proge-MC siirtyi minulla ravusta leijonaan ja sen hallitsija muuttui  kuu  aurinko . Niinpä vain muutos alkoi näkyä hiljalleen siten, että aloittelin työt nykyisessä työpaikassani. Sopivasti uusi proge-MC:n hallitsija  aurinko löytyikin huoneesta 6 siis edelleen proge-kartalla.
   Noin pari vuotta meni aluksi sijaisuuksina, ekstrauksina ja määräaikaisuuksina kunnes sitten käteen lyötiin toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Hauskana yksityiskohtana voisi mainita sen, kun tein ap-kartan sille vuodelle jolloin proge-MC: merkki vaihtui, että ap-kartan IC-MC-akseli oli noin 10 astetta  rapu .  Kun sitten  aurinko saapui 4. huoneen kärjelle  rapu ap-kartalla, proge-kartan MC:n merkki vaihtui parin päivän tarkkuudella eli tavallaan koko homma oli hyvin synkronoitu. 
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: