Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinaat ja Uranuksen yhtymä Aurinkoon  (Luettu 3845 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« : 20.07.2013 21:46:13 »

Morjensta,

Uranushan jyllää nyt Oinaassa ja haluaisin että me Oinaat keillä tuo yhtymä tänä vuonna paukkuu, voitaisiin jakaa kokemuksia täällä ja oppia toisiltamme. Onhan tuo kuitenkin sen verran voimakas transiitti. Ja voihan muutkin tämän transiitin kokeneet kertoa kokemuksiaan ja jakaa vinkkejä  Smiley

Itselläni oli tarkka yhtymä kesäkuun alussa ja toinen tulee syyskuun alkupuolella. Tässä mun kokemuksiani tästä yhtymästä;

- Ne asiat ja ihmiset jotka eivät kuulu mun elämään ovat kyllä poistuneet, hyväksyin asian tai en. Kaikki turhat rakennelmat romahtavat. Itse olen joutunut luopumaan jumiin menneestä parisuhteesta ja kodin ja talouden asiat heittivät muutenkin häränpyllyä. Opetus oli olla kiinnittymättä näihin maallisiin illuusioihin.
- Persoonan ja mielipiteiden uudistuminen (osin tiedostamattomasti)... Identiteettikriisit enemmän kuin todennäköisiä. Muutoksia egossa.
- Elämäntapojen ja kehon muutokset; Paino laskee, kunto kohoaa, tupakka ja alkoholi eivät yksinkertaisesti meinaa millään maistua.
- Kun muutosenergioille on antanut tilaa, on puhdistumisen, vapauden ja rauhan tunne ennenkokemattoman mukavaa.

Muutokset ovat ensin sattuneet koska ne ovat olleet nopeita ja ehdottomia. Kuitenkin Uranuksen yhtymässä piilee siunaus sillä on mahdollisuus (pakko) tehdä käden käänteessä perusteellinen muutos positiiviseen suuntaan.
tallennettu
Rosukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #1 : 02.08.2013 20:31:41 »

Jee, mainiota että löytyi muitakin!

Täällä myös yksi oinas, jolla alkoi tuo Uranus yhtymä aurinko toukokuussa ja vielä samaan aikaa Uranus sekstiili kuu. Molemmat tosi pitkäkestoisia, jonnekin aurinko yhtymä näytti menevän vuodelle 2015... Mutta en ole niin perehtynyt asiaan, että tietäisin tuon tarkempaa tarkoista ohituksista.
Kyselin täälläkin toukokuussa, jotta mitähän nuo transiitit tuovat mukanaan? No, enpä olisi silloin uskonut, missä olen nyt!
So far:
Toukokuu: kasvava paine duuneissa, tolkuton stressi. Tätä oli jatkunut jo pitkään, eikä mene ihan ehkä ihan normityöntekijän kaavaa. Olen start-up yrittäjä, haasteina rahoitus, resurssien puute, vastuu vajaan kymmenen insinöörin toimeetulosta jne...
Kesäkuu: samaa, jonka tuloksena vietin juhannuksen, yllätys, yllätys: meditoiden. Etsivä löytää ja löysin mulle sopivan tavan päästä meditaatiotilaan ohjatun theta-meditaatiojutun kautta. Very powerful!
Heinäkuu: Jokapäiväisestä (aamu-ilta, väh. 30 min.) meditaatiosta tuli tapa.Rauhoituin ja käytin paljon aikaa prosessointiin. Asiat alkoivat aueta minulle.  Sisäistin ensimmäisen kerran aidosti, että kaikki on meidän sisällämme, ulkoinen on siitä heijastusta. Olemme kaikki luojia ja palanen luojaa. Jos haluan muutosta ulkoiseen, minun pitää muuttaa jotain sisälläni. Jatkoin etsimistä kun myös tajusin että alitajunnassa makaa iso setti (yli 90%) asioita, jotka ohjaavat elämäämme, olemme auto pilot -ohjauksella suurimman osaa aikaa. Läksin etsimään vastauksia/ohjausta siihen, että miten asia, jotka olen a) lapsuudessa b) edellisissä elämissä omaksunut ja jotka vielä vaikuttavat dramaattisesti omiin uskomuksiini.
Sitten se putsinki osasto: Löysin erään tahon jenkeistä, joka tekee tätä putsausta/releasing osastoa puhtaalla rakkauden tasolla. Näitä on varmaan monia, mutta mulle tää ohjattiin. Tämä sessio on aika henkilökohtainen, joten en sitä sen enempää avaa.
Elokuu: Näen näitä unia ja muistan ne tosi selvästi. Eilisessä unessa olin rakennuksessa, jossa oli erilaisia ovia. Valitsin kuoleman oven, rauhallisena siitä, että se on oikea valinta. Otin kädestä kiinni ystävää ja menimme läpi. Uusi elämä on alkamassa.

Että tällaista, minulle tuo Uranus on tuonut totaalisen transformaation omissa uskomuksissa. Sitä kautta myös ulkoinen alkaa muuttua, ensiksi olen sen huomannut omassa mielentilassa, joka on pääosin rauhallinen ja luottavainen, usein riemukas ja kiitollinen. Uskon, että ohjatulla meditaatiolla on siihen huima vaikutus. Meditaatiossa vaivun 5-10 minuutin kuluessa tilaan, jossa koen että olen osa universumia, ja että kaikki on hyvin. Värit (vaikka en niihin halua kiinnittää liikaa huomiota) ja kuviot: Ensiksi oli välillä uskomattoman vihreätä ja osaksi kultaa, paljon sinistä. Nykyään kellun suurimmaksi osaksi violetissa ja olo on: Full on bliss. Huomaan että sessiota on vaikea lopettaa, voisin olla siellä vaikka kuinka kauan ja aika häviää.
Tällaista, matka jatkuu. Eli mulle tuo Uranus on tuonut ison muutoksen sisäisellä tasolla. Ja tämä sitten tuo mukanaan tietysti muutoksia ulkoisessa kokemuksessa ja maailmassa. Upeeta, mahtavaa! Toivon kaikille muillekin ihania oivalluksia ja muutoksia. Elämme ihmeellistä aikaa, kun nämä asiat alkavat meille aueta!
Much love, ja toivottavasti tästä oli jollekin apua. Mediataatio, josta mulla kaikki läksi loksahtelmaan paikoilleen oli: Kelly Howell, Secret of Universal Mind Mediation, mutta tämä ei ole todellakaan mainos, muitakin työkaluja taatusti on.. 
Rosukka

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2013 17:24:42 »

En taida vielä voida vastata, mutta minulla on oinaassa aurinko, venus, mars ja kuu, joten yhtymää tulee pian pukkaamaan Smiley
Lisäksihän, muistatte varmaan kaikki, että plutohan samalla neliöi nyt kauriista käsin.


Uranus lienee nyt asteilla 12? Minulla on venus ja mars asteilla 14. Aurinkoni on asteilla 15 ja kuu asteilla 22.
Uranus vaikuttanee sitten myöhemmin myös neliössä askendanttiini joka on rapu. Plutokin neliöi sitten jossain vaiheessa oinasplaneettojani. Mitä on odotettavissa? Sen näkee sitten Smiley

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: