Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silta  (Luettu 3825 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« : 01.09.2013 18:43:09 »

Näin viime yönä unen, jossa seisoin sillan vieressä. En siis ollut kävelemässä sillalla vaan seisoin sen juuressa sivussa. Näin vaan osan sillasta ja se oli valtava tukeva kaarisilta. Näin itseni onnellisena seisomassa siinä ja sanoi itse tai kuulin lauseen: Katariinan silta. (Siis minun siltani:)) Mitähän uni tarkoittaa?
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1 : 01.09.2013 21:53:55 »

Silta on omalla tavallaan sellainen uusiin ympyröihin vievä... Symbolisesti siis... Sulla on mahdollisuus jättää vanha ja siirtyä uuteen. Näitkö mitä sillan toisella puolen oli? Sinne sun alitajunta houkuttelee sua. Tai näin itse näkisin asian, sä itse tiedät parhaiten mitä tuo tarkoittaa sun kohdalla.
Tossa myös selitys unisanakirjasta:
http://dreammoods.com/cgibin/dreamdictionarysearch.pl?method=exact&header=dreamsymbol&search=bridge
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #2 : 02.09.2013 00:21:38 »

Uuteen siirtymiseen olen kyllä toivottamassa mielihyvin vastaan. En nähnyt toisella puolelle, vain osan sillasta ja se oli siis aivan valtava kaaren alku. Mutta kuitenkin hyvin positiiivinen tunnelma oli unessa.
tallennettu
Lorenilver
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3 : 08.09.2013 23:26:33 »

Elämässäsi on alkamasssa uusi vaihe ,mutta siinä missä  siltaa pitkin kuljetaan uuteen,  se myös  ydistää 2 maailmaa toisiinsa.
ja luutavasti tämä  on ihan jotain uutta ja hyvää mitä on tapahtumassa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: