Näin viimeyönä todella kummallista unta, ja olisin erittäin kiitollinen, jos joku osaisi koittaa tulkita sitä jotenkin?
Kaikki lähti tilanteesta, jossa kuulin yhtäkkiä jotain merkillisiä ääniä joita normaalisti olisin säikähtänyt kamalasti (joku kolaus, rymäys tmv), mutta unessa rohkaistuin ja lähdin katsomaan mistä ääni kuului ja mistä oikein on kyse. Yhtäkkiä näin ex-poikaystäväni, ainoa ongelma vain, että hän oli siis kuollut. Pelkäsin ensin kauheasti mutta lopulta pelon tunne vaihtuikin rauhaksi, entinen poikaystäväni halusi vain kertoa minulle jotain, tai auttaa minua.
Pian aloin näkemään muitakin kuolleita, mutta yksikään heistä ei halunnut minulle pahaa - halusivat joko kertoa jotain, auttaa minua jossain, tai itse apua. Opin tunnistamaan tulevan tilanteen, jota siis ennakoi aina jokin ääni lähistöltä, ja sitä seuraava kummallinen olo.
Kuolleen nähdessäni olin lopulta siis aina vain rauhallinen ja ehkä hieman surullinen - suuri osa kuolleista oli tuttujani tai ystäviäni...
En tiedä voisiko uni liittyä jotenkin vaikkapa tulevaan kanavien aktivoitumiseen?
Osaisiko joku kertoa mistä tässä oikein voisi olla kyse?