Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pari kyssäriä  (Luettu 2716 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« : 18.10.2013 14:07:44 »


Kysymys 1: onko kellään kokemusta tempur-patjoista yms:sta? Ainakin ne ovat ylen hintavia; pelkkä
petari näyttää maksavan n. 800 euroa!

Kysymys 2: mikä on helpoin tapa ladata musaa iPod Touch'ille? Hankin juuri sellaisen, mutta
käyttöoppaan lukeminen saa kylmän hien otsalle, lähinnä siksi, että näkövammani on pahentunut
viime aikoina...

 Embarrassed
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.10.2013 14:20:52 »

Osaan vastata vain kysymykseen 1, eli härifrån tvättas:

Juttelin fysioterapeuttini kanssa Tempurista. Hänen mielipiteensä oli, että ei kannata investoida koko Tempur-systeemiin, koska itse asiassa parempi vaihtoehto ihan selän kannalta on yhdistelmä: hyvä joustin- tai jopa vaahtomuovipatja + Tempur petauspatja.

Lisäksi Jyskin myymä tosi paljon halvemi Wellpur ajaa ihan saman asian kuin tämä kallis Tempur. Itse aion piakkoin sänkyni uusivana investoida yhdistelmään runkopatja + Wellpur petauspatja.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #2 : 18.10.2013 16:28:50 »

Osaan vastata vain kysymykseen 1, eli härifrån tvättas:

Juttelin fysioterapeuttini kanssa Tempurista. Hänen mielipiteensä oli, että ei kannata investoida koko Tempur-systeemiin, koska itse asiassa parempi vaihtoehto ihan selän kannalta on yhdistelmä: hyvä joustin- tai jopa vaahtomuovipatja + Tempur petauspatja.

Lisäksi Jyskin myymä tosi paljon halvemi Wellpur ajaa ihan saman asian kuin tämä kallis Tempur. Itse aion piakkoin sänkyni uusivana investoida yhdistelmään runkopatja + Wellpur petauspatja.

Thx!  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: