Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mielenterveyshäiriöt ja henkinen ympäristö  (Luettu 26136 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #45 : 22.09.2013 18:51:36 »

Aha. No tässä 12.4.1976 klo 18.42 Helsinki

Liitän tähän myös nykyisen "parhaan kaverin" kartan jos joku iltojen ilokseen haluu katsella. Tällasen ihmisen kanssa aikaani vietän joka on syntynyt 16.3.1978 klo 22.15 Helsinki
« Viimeksi muokattu: 23.09.2013 19:18:21 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #46 : 29.09.2013 03:24:25 »

Mä en tajua tosta mitään.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #47 : 03.10.2013 22:10:01 »

Kiitos tästä .I.

Muistin vasta tänään luettuani uusimman menaiset-lehden että olen lukenut joskus 20-vuotiaana Maria Vaaran kirjoja ja tän kirjailijan tyttären tarinasta oli juttu
Muistan silloin nuorempana miten valtavasti ahdistuin skitsofreenikon kirjoituksista. Likaiset legendat oli silloin kirja joka kolahti mun mieleen mutta nykyisin voin lukea kyllä psyyken pirstoutumisesta ilman angstia.

Tosin herättää kyllä ajatuksia vieläkin (lehdessä oli muutama ote ko kirjasta) miten psykoosi liittyy mediaalisuuteen? Hallittu skitsofrenia on väärä määritelmä mutta toisaalta...Niissä molemmissa on samoja elementtejä varsinkin jos avautuu niin nopeesti kuin esim minä eikä tiedä asioista
Ilmaisen asian näin että jos mulla ei olis ollut sitä tietoa ja ohjeistusta aikoinaan, olisin varmasti ollut osastolla ja tiukasti remmeissä kiinni mutta mun luontainen uteliaisuus näihin asiohin pelkoineenkin on ollut pelastava ominaisuus. Näin on
Jollekin henkimaailman kieltävälle, ateistille tms olis ollut varmast traumaattista ja moni täälläkin ihmetellyt mutta taas kanavoinnin kautta ilmeni että oikeessa olen

Nauratti kun luin astro.com sen lyhyt katsaus tulevaisuuteen jutun: Tulet saamaan valaistumiskokemuksen  crazy2
Astrologiako tosiaan sellaisen määrittää?? Just joo
Kaikki henkimaailman ilmentymät ei vaan ole sitä rauhaa ja rakkautta. Siksi koitan omalla tavallani julistaa miten asiat voi mennä ja miten saada apua jos ei itse osaa



tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: