Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ärsyttääkö  (Luettu 34787 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 14.10.2013 09:21:33 »

Kiitos tuesta Solnishko, toisin kuin väitetään katson aina peiliin kun saan palautetta, ihan vaan varmuuden vuoksi. Joskus sitä alkaa epäilemään itseään vaikkei olisi syytä. Mutta niin se oli koulukiusattunakin ollessa: Kun toiset tarpeeksi kauan lyöntien säestyksellä jankkaavat 'olet ruma ja haiset' niin siihen alkaa uskoa sellaisella 'enemmistön täytynee olla oikeassa' -logiikalla.  Smiley

Ja anteeksi jos tuntui ikävältä se 'lastenhankintaan ajokortti', minä vaan koen sellaisen tarpeellisuuden vahvana, jos ajattelen tätä perhettä josta puhuin, jossa kun 3 lasta ja vanhemmat istuvat samassa illallispöydässä niin vanhemmat eivät puutu lainkaan siihen, että lapset tappelevat parhaista paloista ja oppivat 'nopeimmin syövä saa eniten hyvää ruokaa' meininkiin. Veikkaan että suurin osa ihmisistä pääsisi aika lailla heittämällä läpi sellaisesta lastenhankinnan pätevyyskokeesta, ihan vaan maalaisjärjellä.  Smiley Niin se pitäisikin se systeemi laatia, että se bongaisi pahimmat ongelmat ja häivyttäisi vaan vääriä käsityksiä ja toisi tietoa, ei niin että pikkuruisimmastakin ongelmasta tulee läpipääsyn estte.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2013 09:45:23 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #61 : 14.10.2013 11:20:54 »

Lainaus
Ihana muuten toi sun toteamus oli tuolla, enpä olisi sinulta Solnishko odottanut.. Vähän kuin huokaus äidiltä lapselle, enpä olisi sinustakaan uskonut.

Mainitsitkin edellisssä viestissäsi että nyt on priorisoitava energiankäyttöä kotiin päin, kyllä tuli vähän semmoinen  olo tuosta viestistäsi  että tämä ketju ja muut vastaava syövät sitä energiaa, sen piikkiin laitoin tuon - että ehkä vähän kiireellä kirjoitettu.  smitten

Lainaus
Se, onko niitä törkeitä ketjuja ja kommentteja 2 vai 6 ei ole se pointti tässä. Pointti on se, että ketään muuta kohtaan ei käyttäydytä noin, eikä lauota tuollaisia asioita kuin sinua kohtaan. Kaikille muille ollaan ystävällisiä ja kohteliaita. Joitain ketjuja jo on poistettukin, ainakin sidemanin alunperin varmaan ihan hyväntahtoiseksi tarkoitettu ketju karttasi ruotimiseen. Ja vaikka se nyt olisikin lievää verrattuna moniin muihin palstoihin, niin silti sitä ei tarvitse hyväksyä.

Tottahan tuo on, mutta koen jotenkin asian myös niin, että minä teflonpinnoitettuna olen oikein mielelläni magneettina tuon tyyppiselle ihan vain sen vuoksi, että sitten eivät käy niiden kimppuun joita voisi sattua kovastikin, kun ovat sen sijaan minun kimpussani. Se opettaa minulle koko ajan lisää itsestäni ja ihmisistä yleensä ja jos joku juuri tällä hetkellä haavoittuvammassa mielentilassa oleva sopiva kohde jää sen ansiosta huomaamatta ja saa olla rauhassa, niin se on sitten palvelus jonka ihan mielellään teen oman oppimiseni ohessa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: