Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Amma - kritiikkiä  (Luettu 50298 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #75 : 09.10.2013 12:19:01 »


Sinä myönsit itse Solnishkolle siinä Kryon-ketjussa että olet tullut perässäni ketjuun, joten nyt on hiukka myöhä kiistää asiaa.  Grin

Edelleenkään et ole nimittäin siihen viimeisimpään vastannut. MItä minun pitäisi tehdä toisin jotta en ärsyttäisi?


Sanoinko tulleeni sinun perässäsi ketjuun, vai suhtautuvani kriittisemmin Kryoniin, koska olet mielestäni Kryonille huonoa mainosta?
Siinä on iso ero?

En voi vastata tuohon kysymykseen, koska en halua lentää foorumilta  Wink

Mutta miksi kyselet, miten olla ärsyttämättä? Eihän tefloniin mikään tartu. Ja ärsyyntyminen on meidän muiden ongelma. Meidän omaa projisointia ja muuta mömmöä. Eihän se sinusta johdu.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #76 : 09.10.2013 12:35:23 »

Minusta perässä tulemista on se että ilmoitettuasi ignoroivasi minua varmaankin noin puolisen vuotta sitten, yhtäkkiä lakkaat ignoroimasta ja ilmaannut kahteen ketjuun joista toisen tiedät olevan minulle tärkeä asia ja toinen ketju on minun aloittamani. Ja antipatiat myönsit. Ja siihen linkittämääni ketjuun tulit vain komppaamaan minua arvostelleita ihmisiä, itse ketjuun ei ollut mitään sanomista.

Lainaus
En voi vastata tuohon kysymykseen, koska en halua lentää foorumilta  Wink

Ihanko oikeasti luulet, että tuo vastaus tyydyttää?
 Grin uglystupid2

Minkä tahansa aidon ja oikean toiveen joka liittyy toisen ihmisen kirjoitustyyliin voi esittää netikettiä noudattaen. Eikä ole ollenkaan netikettiä noudattamatonta sanoa vaikka niitäkin asioita joita minulta on aiemmin pyydetty esim. siinä linkitetyssä ketjussa tai muiden toimesta.

Tästä tulee vain sellainen tunne, että ainoa toiveesi on että lakkaisin kirjoittamasta tällä foorumilla ja sitä et kehtaa sanoa.
Korjaa ihmeessä jos olen väärässä, mutta ei tuo kysymys oikeasti ole vaikea eikä mahdoton vastata netikettiä noudattaen. Toinen ehdotus, koska oletan että itseään saa haukkua ilman että se olisi netiketin vastaista:
"Lakkaat ärsyttämästä heti kun menet ja vedät itsesi kiikuun tai hyppäät junan alle."  Grin Cheesy  Wink

Lainaus
Mutta miksi kyselet, miten olla ärsyttämättä? Eihän tefloniin mikään tartu. Ja ärsyyntyminen on meidän muiden ongelma. Meidän omaa projisointia ja muuta mömmöä. Eihän se sinusta johdu.

Siksi että sinä kerran toisensa jälkeen väität minun karkoittaneen muita kirjoittajia foorumilta. (Väitän että ne ovat heidän omat hallitsemattomat tunnemyrskynsä jotka ovat heidät karkoittaneet.) Tefloniin ei edelleenkään tartu mikään, mutta kyselen sen vuoksi että toisin kuin olet joskus väittänyt en tosiaankaan ole tunnekylmä, vaan jos jotain on tehtävissä ilman että alan esittää jotain mitä en  ole (Viittaan siihen Annon hienoon viestiin jota siteerasin) niin mielelläni teen.

Sinulle ei näemmä kelpaa mikään:Ei kelpaa se että ei kiinnosta miksi toiset ärsyyntyvät, eikä kelpaa se että kiinnostaa.  Grin Minä teen tästä omat johtopäätökseni siitä, kuinka rehellisesti sinä todella yrität keskustella - vastakohtana ihan vain nälvimiselle ja ei-tykkäämisen ilmaisulle.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2013 12:48:29 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Yep
Vieras
« Vastaus #77 : 09.10.2013 12:54:04 »

Minusta perässä tulemista on se että ilmoitettuasi ignoroivasi minua varmaankin noin puolisen vuotta sitten, yhtäkkiä lakkaat ignoroimasta ja ilmaannut kahteen ketjuun joista toisen tiedät olevan minulle tärkeä asia ja toinen ketju on minun aloittamani. Ja antipatiat myönsit. Ja siihen linkittämääni ketjuun tulit vain komppaamaan minua arvostelleita ihmisiä, itse ketjuun ei ollut mitään sanomista.

Lainaus
En voi vastata tuohon kysymykseen, koska en halua lentää foorumilta  Wink

Ihanko oikeasti luulet, että tuo vastaus tyydyttää?
 Grin uglystupid2

Minkä tahansa aidon ja oikean toiveen joka liittyy toisen ihmisen kirjoitustyyliin voi esittää netikettiä noudattaen. Eikä ole ollenkaan netikettiä noudattamatonta sanoa vaikka niitäkin asioita joita minulta on aiemmin pyydetty esim. siinä linkitetyssä ketjussa tai muiden toimesta.

Tästä tulee vain sellainen tunne, että ainoa toiveesi on että lakkaisin kirjoittamasta tällä foorumilla ja sitä et kehtaa sanoa. Korjaa ihmeessä jos olen väärässä, mutta ei tuo kysymys oikeasti ole vaikea eikä mahdoton vastata netikettiä noudattaen.

Lainaus
Mutta miksi kyselet, miten olla ärsyttämättä? Eihän tefloniin mikään tartu. Ja ärsyyntyminen on meidän muiden ongelma. Meidän omaa projisointia ja muuta mömmöä. Eihän se sinusta johdu.

Siksi että sinä kerran toisensa jälkeen väität minun karkoittaneen muita kirjoittajia foorumilta. Tefloniin ei edelleenkään tartu mikään, mutta kyselen sen vuoksi että toisin kuin olet joskus väittänyt en tosiaankaan ole tunnekylmä, vaan jos jotain on tehtävissä ilman että alan esittää jotain mitä en  ole (Viittaan siihen Annon hienoon viestiin jota siteerasin) niin mielelläni teen.

Sinun kanssasi ei tosiaankaa voi voittaa: Ei kelpaa se että ei kiinnosta miksi toiset ärsyyntyvät, eikä kelpaa se että kiinnostaa.  Grin Minä teen tästä omat johtopäätökseni siitä, kuinka rehellisesti sinä todella yrität keskustella - vastakohtana ihan vain nälvimiselle ja ei-tykkäämisen ilmaisulle.

Tämä oli eka kerta, kun mainitsin ihmisten lähdöstä.

Voittaa? Miksi minun kanssani pitäisi voittaa???
Ei kait foorumille kirjoittelu ole kilpailua, jossa voitetaan?

Hiukan vainoharhaisen tuntuista. Kirjoitan moneen ketjuun, jossa sinä et kirjoita. Kaikki ei liity sinuun. En ole etsimällä etsinyt ketjuja, joissa voisin olla eri mieltä kanssasi. Niitä valitettavasti löytyy ihan spontaanisti. Ja joo, jos olen samaa mieltä henkilön kanssa, joka on eri mieltä kanssasi, saan kompata häntä. Kryon ketjussa kohdistin alussa kritiikin Kryon-tuubaan, ja kerroin myös surullisen esimerkin tutustani. Tämä tuttu et ollut sinä. Jossain kohtaa myönsin, että sinun Kryon-uskosi on aiheuttanut minussa vastareaktion Kryon kanavointeja kohtaan. Se on totta ja siihen minulla on oikeus.

Istut foorumilla, kuin purkka kengänpohjassa. Siihen sinulla on oikeus.
Siksi ehdotan edelleen toistemme ohittamista. Siten sinun ei tarvitse aina miettiä, olenko tullut ketjuun perässäsi. Lupaan, etten lue tekstejäsi, mutta saatan toki kommentoida muille samassa ketjussa. Jos olen jonkun kanssa samaa mieltä, saan sen jatkossakin ilmaista.
Sinä pääset helpommalla, jos et lue kirjoituksiani, ja pohdi "piilo"vaikuttimiani. Minulla on muutakin elämää, kuin jahdata sinua. Ja ihan omia ajatuksia.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #78 : 09.10.2013 13:04:13 »

Lueskelin tätä ketjua sivusta aiheen mielenkiintoisuuden vuoksi, mutta väännön alettua ajattelin etten pistä lusikkaani tähän. Mutta näköjään kuitekin, jousimies mikä jousimies. On vain tullut viime aikoina mieleen, että muistuttaa tämä farssi hieman sellaista ilmiötä mitä olen omassa elämässäni huomannut, että jos joku ihminen vaikuttaa julkikuvaltaan vahvalta, jotenkin oletetaan että hän kestää mitä tahansa ja häneen on oikeus purkaa mitä tahansa. Oli tuolla näkijä-ketjussa jo hieman sellaista tekstiä Ekleä kohtaan nimittäin, että jos kohteena olisi ollut kuka tahansa muu, olisi teksti ollut törkeää. Että helposti semmoinen unohtuu.

Onhan niitä, tässäkin väännössä noussut asioita joissa olen itsekin Eklen kanssa eri mieltä, mutta kun omat perusteet ovat tunneperusteisia ja Eklen faktaperusteisia, molemmat kuitenkin ihan valideja, niin eihän tässä voi koskaan kohdata. Itselle on monesti tuntunut lähinnä avuttomalta, kun Ekle kirjoittaa niin perusteellisesti millimetrin tarkasti vastauksensa johonkin ja jos se on täysin eri näkökulmainen kuin omani, tuntee olonsa tukehtuneeksi ja yrittää kähistä sieltä että on mullakin pointtia tässä, älä yrittää tukehduttaa.  Grin Mutta oon huomannut ettei se silti tarkoita, että oma näkemys jäisi oikeasti lukemattomaksi, sen lukevat ne jotka sen kanssa jollain tapaa resonoivat. Eli turha vääntää kättä, kun ihmiset vain ovat erilaisia. Eikä ole minun asiani tuputtaa omaa näkemystäni muille, kun muiden omissakin on pointteja mitä voisi joskus itsekin ajatella. Saahan sitä ärsyyntyä ja suutahtaa välillä, kaikkien kanssa ei vain tule toimeen, ja joskus huomaan itsekin julistavani jotakin omaa näkemystäni liiankin intohimoisesti, mutta jos nyt kuitenkin niitä henkilökohtaisuuksia yrittäisi edes jossain määrin välttää? (Ja no, lopulta fiksu ihminen muutaman kerran huomattuaan tietää mistä saa ampiaispesän liikkeelle, eikä enää tarkoituksellisesti sohi siihen uudelleen. Jos sohii, niin voi miettiä miksi niin haluaa tehdä.)


muok. Se mikä ihmisiä täältä foorumilta karkoittaa, on nämä turhat nokkapokat ja niihin liittyvät negatiiviset energiat. Siinähän voidaan kaikki kukin tahoillamme mennä itseemme. Mitään jeesustelua ei voi odottaa, mutta jotain tasapainoa siltä väliltä.

« Viimeksi muokattu: 09.10.2013 13:14:06 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #79 : 09.10.2013 13:14:22 »

Lainaus
Tämä oli eka kerta, kun mainitsin ihmisten lähdöstä.

Valhe, Kryon ketjussa väitit että minun takiani on lähdetty, näin kirjoitit siellä, kursivointi omani:

"Joo. Tiedän ja myönnän. Ei ole fiksua antipatioida jotain foorumilaista. Omalta kohdaltani se johtuu juuri siitä, että koen monen hyvän keskustelun torppaantuneen hänen toimestaan. Ei tietenkään ole fiksua mennä siihen mukaan. Ainoa lohtuni on, etten ole ainoa.
Ja tosiaankin moni on lähtenyt foorumilta."

Minä teen omat johtopäätökseni ihan vain siitä, että naurettavin tekosyin jätät vastaamatta yksinkertaiseen kysymykseen:
Mitä minun pitäisi tehdä toisin jotta en ärsyttäisi?

Minäkin kirjoitan moneen ketjuun johon sinä et kirjoita. Ei se ollutkaan se pointti, vaan ihmettelen miksi aiemmin julistettuasi ignoroivasi minua, yhtäkkiä lopetit ja tulit vielä erikseen minun aloittamaani ketjuun. Sen Kryon-ketjun ymmärrän jotenkuten, tätä en millään, jos kerran ignore listallasi olen.  Sinä voit ehdotella mitä vaan haluat, minä en tällä foorumilla keskity kirjoittajiin ja heidän persoonaansa, vaan yksinomaan heidän teksteihinsä sillä se on ainoa mistä minulla on mitään tietoa. Kaikki muu olisi telepaatin leikkimistä ja arvailua. Niinpä kommentoin jatkossakin ihan mitä huvittaa, ignoroi sinä ihan mitä sinua puolestasi huvittaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Yep
Vieras
« Vastaus #80 : 09.10.2013 14:15:07 »

Lainaus
Tämä oli eka kerta, kun mainitsin ihmisten lähdöstä.

Valhe, Kryon ketjussa väitit että minun takiani on lähdetty, näin kirjoitit siellä, kursivointi omani:

"Joo. Tiedän ja myönnän. Ei ole fiksua antipatioida jotain foorumilaista. Omalta kohdaltani se johtuu juuri siitä, että koen monen hyvän keskustelun torppaantuneen hänen toimestaan. Ei tietenkään ole fiksua mennä siihen mukaan. Ainoa lohtuni on, etten ole ainoa.
Ja tosiaankin moni on lähtenyt foorumilta."


Joo, ton olin unohtanut - sorry. Siksi, etten ole niin millintarkka, enkä jaksa juosta tarkastamassa kaikkea omaa ja toisten sanomaa vanhoissa ketjuissa. Kaksi kertaa on kuitenkin ihan eri juttu, kuin kerta toisensa jälkeen.


Minä teen omat johtopäätökseni ihan vain siitä, että naurettavin tekosyin jätät vastaamatta yksinkertaiseen kysymykseen:
Mitä minun pitäisi tehdä toisin jotta en ärsyttäisi?

Naurettavin tekosyin? Ihmistä ei voi muuttaa. Kaikkien kanssa ei resonoi. Mielipide-errot ovat tavallisia. Miten ihmeessä voisin muuttaa sinua itselleni vähemmän ärsyttäväksi? Ja miksi suostuisit moiseen;

Kiitos tästä Anno. Minulle nimenomaan on tälläkin palstalla ehdotettu että alan näytellä jotain mitä en ole, niin silloin eivät ihmiset ärsyyntyisi minusta. Sinä kiteytit tuossa sen, minkä vuoksi en ole koskaan siihen suostunut.

 
Minäkin kirjoitan moneen ketjuun johon sinä et kirjoita. Ei se ollutkaan se pointti, vaan ihmettelen miksi aiemmin julistettuasi ignoroivasi minua, yhtäkkiä lopetit ja tulit vielä erikseen minun aloittamaani ketjuun. Sen Kryon-ketjun ymmärrän jotenkuten, tätä en millään, jos kerran ignore listallasi olen.  

Amma ja Kryon ovat hyvin yleismaailmallisia aiheita. Toki voin kirjoittaa Ammasta, vaikka ketju olisi sinun aloittamasi. Ja lisäksi minulla on oikeus muuttaa mielipiteeni, ja lopettaa tai aloittaa ignooraus tilanteen mukaan. Ignoorauksella tarkoitan oikeuttani lukea tai olla lukematta kirjoituksiasi.

[/quote]
Ihmiset kokevat minut tunnekylmäksi, koska pysyn tyynenä vaikka minulle mitä sanoisi.

Niinpä kommentoin jatkossakin ihan mitä huvittaa, ignoroi sinä ihan mitä sinua puolestasi huvittaa.


Helpon levelin älypeli muuttunut tunnekuohuksi?

Ainoa mikä huolestuttaa on se, että tämä porukka alkaa ei-tykätä jostakusta jota kiusaajakäytös pystyy satuttamaan.

Onko näin tapahtunut? Älä huolehdi etukäteen. Eiköhän siihen sitten modet puutu.

En ole koskaan pahoittanut mieltäni sanan varsinaisessa merkityksessä yhdestäkään foorumikirjoituksesta. Ehkä jostain syystä minusta on mukavaa seurata tietyn ihmisen reaktioita, kun hiukan rapsuttaa. Ave kirjoitti viisaasti siitä ampiaspesästä. Ehkä tavallaan nautin siitä, kun huiskinta alkaa  Wink

« Viimeksi muokattu: 09.10.2013 14:23:36 kirjoittanut Yep » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #81 : 09.10.2013 14:21:45 »

Hei vaan kaikki ihanat ihmiset !

Vahingossa putosin tähän viestiketjuun kun laitoin esiin kaikki viestit mitä on tullu viime käymiseni jälkeen.

Väittelyä voi aina jatkaa mutta kaikkien kannattaa muistaa tää ( tosin useimmat tajuaa vasta sitten kun tilanne on tosi ):

Sitten kun todellisessa elämässä netin ulkopuolella tulee/tapahtuu jotain todella stressaavaa, järkyttävää etc - tai tulee jatkuva krooninen sairaus joka on vieläpä kivulias, ei tartte olla ku jatkuvat ruuan sulatusvaivat;
tai jos vaikka koko tietokone hajoaa simahtaen; ja vielä pahempia -

niin tällaset eipäs-juupas väittelyt on täysin yhdentekeviä, ne puhaltuu pois mielestä niinku höyhen jonka puhaltaa kämmeneltään.

Olet oikeassa  Smiley

Ehkä tämä kertoo turhautumisesta ja siitä, että on liikaa aikaa. Asiat liian hyvin?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 09.10.2013 14:25:44 »

Lainaus
Naurettavin tekosyin? Ihmistä ei voi muuttaa. Kaikkien kanssa ei resonoi. Mielipide-errot ovat tavallisia. Miten ihmeessä voisin muuttaa sinua itselleni vähemmän ärsyttäväksi?  
'

Naurettava tekosyy oli se, että et voi vastata koska et halua lentää ulos foorumilta.  Smiley

Lainaus
Helpon levelin älypeli muuttunut tunnekuohuksi?

Mistä niin päättelet?
Peliä ei voi pelata ollenkaan, kun pelikaveri haluaa ruveta ignoroimaan viestit ja pyytää samaa toiselta osapuolelta.  Grin
Me molemmat olemme täysin vapaita niin ignoroimaan kuin kommentoimaankin, ei huvita ruveta jotain sopimuksia asiasta tekemään. MItä väliä siis jos kommentoin joskus, jos kerran aiot ignoroida? Olen oikeasti joskus vastannut viestiin kiinnittämättä huomiota kirjoittajaan, niin paljon minun huomioni on siinä tekstisisällössä.

Lainaus
Onko näin tapahtunut? Älä huolehdi etukäteen. Eiköhän siihen sitten modet puutu.

Tässä ketjussa on toisen kirjoittajan kommentti siitä linkitetyn selvänäkö-ketjun tekstien tasosta ja siitä voisiko joku muu kuin minä ehkä niistä loukkaantua. Siihen eivät moderaattorit puuttuneet ja jos ihminen vain poistuu foorumilta ilman että kertoo siitä kenellekään, kukaan ei saa tietää. Teoreettisesti siis: Aika pahaa tekstiä voi täällä päästellä ilman että siihen puututaan.

Minun reaktioni on edelleen se tekstuaalinen ja älypelillinen, mikään ei ole oikeasti henkilökohtaista minulle siloin, kun ollaan nettifoorumilla  jossa ei tunneta keskustelukumppania tosielämässä. Viihdyttävää tämä kyllä on.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.10.2013 14:31:53 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Yep
Vieras
« Vastaus #83 : 09.10.2013 14:30:44 »

Voi hellanduudeli.  Grin

Etsin parempaa viihdettä elämääni.


Kunnes taas tapaamme....  2funny

tallennettu
tuikar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #84 : 09.10.2013 22:37:09 »

Negatiivinen tulee, kun jostain tulee kultti. Aina löytyy silloin hyväksikäyttäjiä. Halauksesta ottaisin itse voiman. Kultin jättäisin sikseen.
tallennettu

Aurinko Kauris
Asc Rapu

Punainen Galaktinen Kuu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #85 : 10.10.2013 01:11:50 »

muok. Se mikä ihmisiä täältä foorumilta karkoittaa, on nämä turhat nokkapokat ja niihin liittyvät negatiiviset energiat. Siinähän voidaan kaikki kukin tahoillamme mennä itseemme. Mitään jeesustelua ei voi odottaa, mutta jotain tasapainoa siltä väliltä.

Jep  coolsmiley Eiköhän nyt palata tuohon varsinaiseen aiheeseen ja jätetään nämä nokkapokat puolin ja toisin...  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #86 : 10.10.2013 10:43:44 »

muok. Se mikä ihmisiä täältä foorumilta karkoittaa, on nämä turhat nokkapokat ja niihin liittyvät negatiiviset energiat. Siinähän voidaan kaikki kukin tahoillamme mennä itseemme. Mitään jeesustelua ei voi odottaa, mutta jotain tasapainoa siltä väliltä.

Jep  coolsmiley Eiköhän nyt palata tuohon varsinaiseen aiheeseen ja jätetään nämä nokkapokat puolin ja toisin...  smitten

Moderaattori on aivan oikeassa  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #87 : 10.10.2013 11:22:30 »

Negatiivinen tulee, kun jostain tulee kultti. Aina löytyy silloin hyväksikäyttäjiä. Halauksesta ottaisin itse voiman. Kultin jättäisin sikseen.

Totta. Näin tekee varmaan reilut 90% halaajista.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #88 : 10.10.2013 12:55:41 »

Tässä muuten pari ketjua jotka hieman kautta rantain liittyvät siihen että sietää ja sietää kunnes lopulta katkeaa ja siihen että koettaa tehdä liikaa muiden puolesta:

Tämä liittyy aiheeseen sen vuoksi että liian kiltti usein uhriutuu ja ketjussa puhutaan myös liiasta kiltteydestä/sietämisestä:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=63578.0

Tämä liittyy aiheeseen sitä kautta, että liian kiltiksi ja liikaa tekeväksi & uhrautuvaksi tulee usein toimintahäiriöisen lapsuuden seurauksena:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=63717.0

(Mutta toki aihe ansaitsee myös oman ketjunsa, ajattelin vain että nämä saattavat kiinnostaa foorumilla suht uutta ihmistä, kun ovat hautautuneet jo vähän näkymättömiin vanhahkoina ketjuina. Olen itsekin ollut liikaa tekevä ja kiltti ja uhrautuva ja tehnyt paljon töitä asian kanssa ennen kuin pääsin siitä eroon.)
« Viimeksi muokattu: 10.10.2013 12:59:06 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: