Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiitit progressiiviselle kuulle tai muille progeplaneetoille  (Luettu 3136 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 31.10.2013 12:14:01 »

Tulkitaanko progeplaneetoille osuvia transiitteja?

Esim, progekuu on tällä hetkellä minulla asteilla 9 ravussa. Joten transiittia tekee pluto ja uranus samoilta asteilta tällä hetkellä.
Miten sitä tulkitaan? Samoin kuin transiittia nataalikuulle?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 31.10.2013 23:35:36 »

Voihan niitä tulkita.
Ite oon kattonut yleensä useampaa karttaa samalla, elikkä jos näyttäs progella olevan joku yhtymä lähinnä tai tuommonen selkeä kuvioon osuma,
niin yleensä sen "energia" on myös nähtävissä esim. syntymäkartan transiiteissa tai ap-kartalla.
Mutta että en ihan samalla tavalla tulkitse kuin tavan transiittia syntymäkartalle.
Progekartta jotenkin kuvaa sitä, missä elämänvaiheessa olet menossa,
jotakin muutakin siellä on siirtynyt kuin vain esim. tuo  kuu.
Tulkinta vois lähtee vaikka siitä miten vahvasti esim. sulla tuo  rapu tai  kuu on edustettuna syntymäkartalla.
Tai että sulla tuo proge- kuu tekee transiitti-Uranuksesta t-ristin kärjen,
ja puuttuva jalka löytyy  vaaka :sta, ja löytyykö sieltä mitään, vai kuvaako se vain yleensä parisuhteita tai suhteita tai sopimuksia.
Ja että esim. sulla sitten tuo syntymäkartan  uranus on osana vesikolmiota, ja yhtenä osana on  askendentti rapu,
jota proge  kuu lähestyy, ja sitten opponoi taas sitä DC:tä eli niitä ihmissuhteita.
Ja että muutakin tärkeetä suhteisiin tai tapaamisiin, suuntaan, liittyvää tapahtuu justika,
elikkä Skorpionissa oleva  kuunsolmu -akseli tekee sun solmuakselin kanssa suurristin,
ja  kuunsolmu skorpioni:iin  yhtyy retro-Merkurius  skorpioni,
ja oma Merkuriuksesi on  osana tuota vesikolmiota syntymäkartallasi,
ja että mihin asti se on sitten edennyt progekartalla,
että
mitähän oikein yritän tässä sanoa,
joo, että voit itse miettiä, onko sillä progekuulla yksistään merkitystä,
mitä tr  uranus rx  oinas t-ristin kärkenä nostaa esille,
nukutko levottomasti,
ootko elämänvaiheessa, jossa haluat tehdä tyystin jotain muuta,
johtaako sitä tunne  kuu vai vain kyllästyminen ja vaihtelunhalu  uranus
tai lähteekö tästä alulle jotain, menemään kohti Solmuakselin paluuta about kuuden vuoden päästä (jos nyt oikein laskin..synt.tietosi oli täällä jossain..lunttasin..)
Onko tässä nyt saavutettu jotain, jonkun loppu ja uutta tuloillaan, mutta sitä ei vaan oikein näe?
Saattaa päätökseen ja hyvästellä.
Näkyykö se jotenkin myös ap-kartalla jne..
Mutta siis tällein ite tulkitsisin moniulotteisesti.
Transiittinahan  kuu vaaka tekee huomenna tuosta sulle ison ristin, siis progekuun kuvion kanssa.
Ja voihan sitä miettiä mille alueelle se proge- kuu syntymäkartalla osuu,
ja / tai onko se merkittävämpi siellä progekartalla.
Esim. itellä osui proge-Kuu proge-IC:lle,
mikä tuntu merkittävämmälle kuin se ,että se syntymäkartalla osuu 7 huoneeseen.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 01.11.2013 07:32:50 »

Hui, tulipas paljon asiaa Smiley

Hmm.. Olen tässä suunnitellut muuttoa toiseen maahan. Se on vielä suunnitteluasteella. Olin viime vuoden muualla ja tahtoisin palata Smiley
Muutenkin olen luonut tässä viimeisen puolen vuoden aikana uudenlaista elämää ajatuksen tasolla. Tämä on ollut uudistavaa aikaa. Tuntuu, että olen oivaltanut asioita eri tavalla, luopunut taakoista jossain määrin. Olen omaksunut uudenlaisen terveemmän asenteen elämään.
Voin hyvin.

Koen, että olen aloittamassa jotain uutta, mutta vielä on hetki ennen sitä suurta ponnistusta Smiley
Minulla on halu luopua vanhasta kodista, vanhasta työstä.. Tulen sen tekemäänkin, mutta suunnitelmat itää vielä. Ihan just heti nyt ei ole vielä aika. Ensi vuonna sitten.
Uranushan tulee ensi vuonna tosi lähelle oinasstelliumiani, joten saapas nähdä!

Kysyit merkuriuksesta, se on progella härässä, asteilla 29 nyt. Oppositiossa nataali uranukseen ja vertexiin  Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: