Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Englannin kieliset todella hyvät henkiset kirjat?  (Luettu 4130 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mienna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 29.11.2013 09:05:41 »

Etsin tällä hetkellä kirjoja, jotka eivät olisi pelkkää yksinkertaista aiheeseen tutustuttamista.
Joskus ajattelen, että kirjoja on tullut kuin sieniä sateella ja niitä kirjoittelee yksi sun toinen, mikä on toki upeaa, mutta etsin tällä kertaa vähän syvempiä vesiä.
Tiedän että englanninkielisiä kirjoja on läjäpäin, mutta miten löytää ne ja mistä?

Selvänäkemisestä ja -kuulemisesta ja henkimaailman kanssa kommunikoimisesta, meedion työstä...

Etsin tiukkaa tekstiä, jossa on voimaa, niin että huomaa että kirjoittaja tuo omaa tietoaan ja kokemustaan viisaasti yleisön kuultaville. Että hänen kutsumys välittyy siitä tekstistä. Mutta siis mikä kirja sulle on kolahtanut? Ehkä se on juuri se mitä etsin.. 

Suomalaisia on viimevuosina tullut luettua useita, mutta voi toki niitäkin lukuvinkkejä laittaa.

Onko ketään kuka on käynyt Arthur Findlay Collegessa? Minua kiinnostaisi kysyä jotain, jos olet halukas viestittelemään.

<3 (:

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.11.2013 09:46:29 »

Hehkutan taas kerran Suomen loistavia kirjastoja ja niiden palveluja; omalle paikkakunnalleen saa pikkurahalla tilattua kirjan lainaan mistä tahansa toisesta kirjastosta. Ja pääkaupunkiseudun helmet-tietokannasta kannattaa aloittaa, täällä kun on isoin valikoima.

Itse olen tykännyt Sonia Choquetten kirjoista, hän on itse selvänäköinen ja on kirjoittanut kirjoissaan sekä ohjeita ja neuvoja siitä kiinnostuneelle, että myös kertonut seikkaperäisesti omista kokemuksistaan. On myös kirjoittanut yhden parhaita kirjoja chakrajärjestelmästä, mitä olen lukenut.

Tässä Helmet-tietokaannan haku choquetten kirjoista:
http://haku.helmet.fi/iii/encore/search?formids=target&suite=def&reservedids=lang%2Csuite&submitmode=&submitname=&lang=fin&target=sonia+choquette&target=Hae
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 08.12.2013 22:46:17 »

Suomalaisia on viimevuosina tullut luettua useita, mutta voi toki niitäkin lukuvinkkejä laittaa.

Onko ketään kuka on käynyt Arthur Findlay Collegessa? Minua kiinnostaisi kysyä jotain, jos olet halukas viestittelemään.

<3 (:

Yksi ikisuosikeistani on I.K. Taimnin The Science of Yoga. Mutta useimmille se saattaa olla liian
vaikeaselkoinen...

:Smiley

https://archive.org/stream/TheScienceOfYoga/TaimniI.K.TheScienceOfYoga#page/n1/mode/2up
tallennettu
mienna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 19.12.2013 19:38:25 »

Kiitos näistä kahdesta vinkistä. <3

Hyvä idea tosiaan tietokannasta etsiä. Tosin Suomessa en ole niin en pääse lainailemaan ja siksi myös etsin englannin kielellä.

Tässä teille muuten hieno teos Taroteista jos jotakuta kiinnostaa:
 The 2 hour Tarot Tutor
Wilma Carroll

Ja tässä yksi selkeästi ja loogisesti kirjoitettu teos joka johdattaa selvänäkemiseen tai oikeastaan selvätuntemisen äärelle:

How to do Psychic Readings Through Touch
Ted Andrews
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 20.12.2013 17:38:07 »

Teal Scott: The Sculptor in the Sky. esim. Amazonista, ei vielä suomeksi käännetty.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: