Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustitko itsellesi vuodelle 2014?  (Luettu 7041 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 01.01.2014 12:49:28 »

Valoitko tinoja tai nostitko kortteja itsellesi uuden vuoden kunniaksi? Mitä ne näyttivät?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.01.2014 13:42:52 »

Minä nostin itselleni kortit. Tein 10 kortin katsauksen Rider-Waite-korteilla. Ytimeen tuli aika hurjannäköinen pari, Rakastavaiset ja Paholainen, eli tulevana vuonna olisi putsattava pöytää traumoista ja epäterveistä sidoksista, mitä rakkaussuhteessa/suhteissa on ehkä aikoinaan tullut. Tätä alleviivasi vielä "neuvoa antava kortti", Miekkojen III, jonka kuvassa kolme miekkaa läpäisee sydämen (Auts!). Viimeiseksi kortiksi tuli Hirtetty, joka on aika arvoituksellinen, mutta kehottaa ehkä katsomaan asioita totavanomaisesta poikkeavasta näkövinkkelistä. Taidan pohdiskella sitä vielä lisää.  Cheesy
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 01.01.2014 20:35:31 »

" Älä anna kunniaasi muille, äläkä kunnioita epäjumalia."
Iiihan hyviä neuvoja....

Vanha kunnon raamattu ennustus.

tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 18.01.2014 12:22:43 »

Hei,

Osaako joku tulkita minun tinani  Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 18.01.2014 12:42:01 »

Hei,

Osaako joku tulkita minun tinani  Smiley

Nousi mieleen hauskoja juhlia, hörönauruja. Muuten tarvitset turvapuskureita elämässäsi. Pikkurahaa liikkuu paljon sinulle ja poispäinkin. Mutta suojaa energioitasi, jotta voit viettää voimia kerryttävän vuoden.

Katsoin uudelleen tinaa ja näen siinä jokeltelevan vauvan. Jotain uutta siis, ei välttämättä vauva ja jos , ei välttämättä oma.
« Viimeksi muokattu: 18.01.2014 13:54:58 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 18.01.2014 12:44:52 »

Valoin tinan tilalla sokeria. Siitä tuli pitkulainen muoto jonka toinen pää näytti aivan tippaleivältä. Sokeri alkoi heti sulamaan ja toisesta päästä nostaessa irtosi aivan avaimen näköinen pala.. eli sain siis avaimen ja tippaleivän..

Muutamalla nettisivulla avaimesta sanottiin että se merkkaa menestystä uralla, rahaa yms., mikä sinänsä on positiivista mutta ei sellainen asia mitä tällä hetkellä kaipaisin lisää tai olisin toivonut..  crazy2  Cheesy   ..toisaalta avain voisi olla avain uuteen kotiinkin.

Tuo tippaleipä on vähän hankalampi.. itselleni tuli mieleen vain että se viittaa ajankohtaan eli kevääseen ja vappuun..  :Smiley

Kortteja en tajunnutkaan nostaa.. vieläkö ehtisi vai onko taika jo mennyt?
Mitä sinulle Lilli tuli?

Avain >> sinun tulee itse mennä sisälle uuteen tietoon. Avain on vain väline, jolla avaat mahdollisuuksia uuteen elämään.
Tippaleivästä nousee mielleyhtymä moninaisestsa puuhastelusta, jossa aina palaat lähtökohtaan. Tällainen ei sinua tunnut miellyttävän, joten avain on vuotesi pääteema.
tallennettu

t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 18.01.2014 12:46:38 »

Valoitko tinoja tai nostitko kortteja itsellesi uuden vuoden kunniaksi? Mitä ne näyttivät?

Nyt kun kysyt, pitääkin valaa valoja!  Grin
Ei vaineskaan. Kerron lisää joskus kun ehdin näppäillä kokemuksiani. Avaan varmaankin kortteja ja kirjaan ylös, on sitten mitä pohtia vuoden kuluessa.  Smiley  angel
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 18.01.2014 13:39:52 »

Hei,

Osaako joku tulkita minun tinani  Smiley
Oistko sää kellistäny jonku eläimen.. :Smiley
Karhun..et oisit "voittanut" jotakin pelkotiloja. coolsmiley Cheesy
tallennettu
Anno
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 19.01.2014 10:53:18 »

MinttuMari: Tinasta näkyy mun mielestä ihan selkeä naishahmo, jonkinlaisen korkean pöydän ääressä. Myyntitiski? Mutta siinä oli jotain käsillä tehtävää, ei niinkään baaritiskin kaltaista anniskeltavaa.  Grin Enemmän sydämen ilon kautta tekemistä kuin "raatamista". Hyvä fiilis.  Smiley

Tein poikkeuksellisesti tarotit itselleni joulun aikaan, enkä uutena vuotena. Tuli niin vahvat kuviot ja syvä tunne isosta ja mullistavasta harppauksesta, etten tarvinnut "lisäkortteja" uutena vuotena vain huvin ja tavan vuoksi. Yleensä teen itselleni uuden vuoden pöydän ja minulla on siihen oma kaava, kelttiläisen ristin mukaelma, mutta vain 7 kortilla.
Aivan huikea vuosi on tulossa. Vaikka ulkoinen voi näyttää todella epävarmalta, sisäinen varmuus pitää minut kurssissa kun vain päätän pysyä. Ja niin olen päättänyt.
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 19.01.2014 17:00:36 »

Kiitos tinan tulkinnoista t-touhulalle, unelmassalle ja Annolle. Toivottavasti vuosi tuo tullessaan kaikkea hyvää ja kivaa  smitten smitten smitten

Kaikille hyvää alkanutta vuotta  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #10 : 19.01.2014 17:24:30 »

MinttuMari, näin ..kun tarkaat kattelin uudestaan tuota tinaasi..siis "karhun kellistyksen".. ja pitkä hiuksisen nuoren tytön istumassa pöydän päässä. Cheesy Cheesy  smitten smitten
Kaikkea hyvää sinulle M.M.
 angel  angel

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: