Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyytäisin apua muilta parantajilta  (Luettu 2768 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
serafelle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 25.01.2014 19:11:41 »

Mieheni on masentunut ja todella väsynyt kaikkeen. Olen antanut voimaannuttavaa energiahoitoa joka ilta jo piemmän aikaa, mun voimat ei yksin riitä rakkaan mieheni voimaannuttamiseen. Pyytäisin, että jos kukaan jaksaisi ja haluaisi auttaa edes hetken rakkaani jaloilleen saattamiseksi ja itsekseen saattamiseksi. Lähettäisi miehelleni voimia ja apua rankkaan tilanteeseen. Mieheni niin loppu ettei enää jaksa ymmärtää minun edes rakastavan itseään. tässä on miehelläni on ollut vuosi kymmeniä rankkaa ja aina kun jokin asia on onnistunut se viety häneltä ja häneltä tuntuu menneen usko siihen että joskus jokin asia voisi onnistua hänellä ja olen todelkla huolissani..

En olisi uskonut että ikinä kysyisin apua kellekään mutta minulle mieheni ja lapsemme ovat koko elämäni ja heistä ammennan voimani muiden auttamiseen. kiitos jo etukäteen jos joku ihana ihminen meitä auttaa ja hädästämme välittää. 
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #1 : 25.01.2014 21:21:01 »



 Hei.

 Voin aloittaa kaukoparannuksen kautta miehesi energian tasapainottamisen ja lisäenergian lähettämisen, työskentelen iltaisin n 22-24 välillä. Parillisina iltoina pidän ns avoimen kaukoparannusillan alkaen klo 21.00.

 Pyytäisin palautetta kun huomaat hoidon vaikutuksia/ et huomaa mitään muutoksia.

 Toivotaan että saamme miehesi kuntoon...

 vexi
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: