Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelottaa..  (Luettu 3691 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tomi.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 26.06.2014 13:33:07 »

Elikkä oon parin viimeviikon sisällä ruvennut saamaan tavaroista ihan outoja ''kuvia'' päähän, esim kun koskin minun mummin vanhaan korurasiaan välähti päähäni niin selvästi kuva hänen äidistään (kenen tuo korurasia oli) ja heidän lapsuudenkodistaan jota en ole koskaan nähnyt, ja näin on käynyt nyt jo muutaman kerran kun olen koskenut johonkin esineeseen, mitä tää on ? tuun pian hulluks jos nää jatkuu.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.06.2014 13:41:02 »

Kuulostaa selvätuntoisuudelta. Siis selvänäkökyky tuokin, mutta sellainen jossa aistitaan asioita koskettamalla esineitä.

Tuohan on hieno kyky, jos tuntuu häiritsevältä että se on automaattisesti 'päällä' koko ajan, voisit koettaa pyytää että ko.kyky aina 'suljetaan' silloin kun et halua sitä käyttää, tai kuvitella käsiisi jonkinlaiset valosta tehdyt eristehanskat jotka estävät tahatonta näkemistä, tai kuvitella jotakin muuta vastaavaa, jonka koet toimivaksi visualisaatioksi asiassa.  Nyt tuo kyky saattaa olla 'päällä' koko ajan ihan vain sen vuoksi että se on juuri nyt sinulla aktivoitunut.

Minulle kävi ennusunien kanssa vähän samalla tavoin: Kun aloin nähdä niitä tuossa vuosituhannen vaihteessa, näin niitä vuoden-pari tosi paljon ja vielä asioita, jotka eivät olleet millään tavoin merkityksellisiä: Esim näin ennalta miten käyn kahvilla kaverin kanssa ja puhutaan niitä näitä - eli unen ihan kohdalleen ennustama tapahtuma oli täysin merkityksetön ja arkipäiväinen. Tuntui että systeemiä ikään kuin testataan kun se on juuri 'avautunut.' Ja niin ne turhanpäiväiset ennusunet sitten loppuivatkin (oli siellä ekan parin vuoden aikana ihan hyödyllisiäkin kyllä muutama joukossa) ja nyt en näe enää ennusunia muulloin, kun silloin kun niillä unilla on oikeasti jotain merkityksellistä kerrottavana tulevasta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 26.06.2014 15:47:53 »

Jos tuo selväaistimus häiritsee, voi tehdä seuraavat:

1. Visualisoi itsellesi tuollainen "blokki" jota Eklektikko kuvaili
2. Jos tuo taito hiukan pelottaa muttei muuten haittaa ja haluat jopa käyttää sitä, kannattaa maadoittaa itsensä paremmin. Tähän auttaa maanenergioihin keskittyminen, hyvä perusruokavalio ja hetkeen fokusoituminen. Mieltä kannattaa puhdistaa vaikkei mitään erikoista esiintyisikään mutta mielenrauha auttaa tällaisissa jutuissa muutenkin.

Mitään pelättävää tuosta taidosta ei ole. Ja todellakaan et ole tulossa hulluksi!  Smiley Saattaa hämmästyttää ja kummastuttaa mutta pian käytät tuota kykyä samanlailla kuin mikroa tai kahvinkeitintä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: