Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olenko tulossa hulluksi?  (Luettu 2938 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cyra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 04.04.2014 18:43:53 »

Olenko tulossa hulluksi vai mitä tämä on?

Jos lähden luontoon kävelemään, tunnen kehossani ja sormenpäissäni, kun luonnonhenget ovat läsnä. Hyvä energia virtaa suoraan sydämeen. Myös eräällä purolla tulee vahva tunne sormenpäihin, siellä asuu varmasti vedenhenki. Mutta tunne tulee vain tietyissä paikoissa. Kaupungissa sitä ei tule, eikä kaikkialla luonnossakaan.... Olenko sekaisin vai kuvittelenko vai mitä  uglystupid2 ?

Joskus olen pieniä asioita ennustanut etukäteen, sattumaa? Osun kuitenkin melkein aina hyvin lähelle oikeaa... tiedän myös ihmisistä, joskus jo pelkästä nimestä, kuka on hyvä tyyppi ja kuka ei. Kun luokallemme tuli 2 uutta tyttöä, tiesin jo, kummasta tulee kaverini. He riitelevät keskenään koko ajan. Heidän nimensä ovat Diana ja Viivi. Tiesin heti, että Dianasta tulisi ystäväni, ja Viivi tulisi olemaan ehkä kaveri, ehkä ei. Se oli oikein. Viivi on inhottava, mutta Diana on nykyään yksi parhaista ystävistäni, ja hän on minulle hyvin tärkeä. Monista muistakin ihmisistä olen samalla tavalla tiennyt, ennenkuin olen edes nähnyt heidät. Tämä on tapahtunut melko monta kertaa.

Opin helposti tiettyjä asioita, kuten pianonsoiton ja kielet olen oppinut helposti. Voisiko tämä liittyä entiseen elämääni? Näin uskon.. Ja voisiko olla mahdollista että tätini ja minä olisimme entisessä elämässä tunteneet toisemme? Olemme kumpikin oppineet soittamaan ja laulamaan ilman minkäänlaista apua. Olemme melko läheisiä, ja meillä on paljon yhteistä.

Onko minulla siis jonkinlaisia kykyjä vai kuvittelenkko vain? Onko tämä sattumaa?

Minulla on ollut pienestä asti yhteys yliluonnolliseen, vaikkakin heikosti. Olen aina uskonut siihen, ja aion aina uskoakin. Kaverini pitävät minua hieman hömppänä kun uskon jälleensyntymiseen, itsestäänparantumiseen yms..... Vaikka olen oikeastaan hyvin nuori, olen ollut aina muita kypsempi, enkä ole sopeutunut joukkoon, koska olen fiksumpi. Yliluonnollisuus on luonut minulle turvan ja suojan pahaa vastaan! Elementtejä kohtaan tunteeni ovat olleet erityisen voimakkaita. Vesi ja maa ovat minulle hyvin läheisiä elementtejä. Lähellämme on puro, jossa asuu selvästi vedenhenki. Myös lähellämme on ns. ''Röllimetsä'' jossa asuu metsänhenkiä. Samaisessa metsässä myös tuulenhenget ovat läsnä. Tulenhenget ovat vahvasti minulle esillä juhannuksena. Horoskoopiltani olen rapu, joten olen kuunlapsi. Kuunlapsi todella olen sillä myös täysikuu on minulle hyvin lumoava asia. Ja rakastan tukevat! Tätä paikkaa, koska ihmiset vastaavat kunnolla, ja tukevat. He eivät huuda että mene mielisairaalaan. Tämä on paras, ihanin ja rakkain foorumini ikinä  smitten smitten smitten
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #1 : 04.04.2014 19:14:47 »

Sielu se siellä vaan toteuttaa itseään ja kukin nimetköön asiansa kuten ne parhaaksi ymmärtävät.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: