Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ruumiista irtautuminen/hypnoosi?  (Luettu 7570 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cyra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 06.04.2014 11:04:00 »

Eli rentouduin tässä äsken, mutta se meni koko ajan oudommaksi... Käsiä ja jalkoja oli lähes mahdoton liikuttaa, enkä saanut silmiä auki. Hengitys oli hyvin vähäistä, ja hetkittäin sitä ei ollut ollenkaan. Sydänkin tuntui hidastuvan vähän... Mistä tässä oikein on kyse? Onko mahdollista että olen hypnotisoinut itseni?

Ja toinen kysymykseni olisi että miten ruumiista irtautuminen tapahtuu? Olen lukenut että pitää rentoutua, se ainakin onnistuu. Mutta onko hyviä tekniikoita joilla pääsisin ruumiistani kokonaan irti? Että voisin tehdä astraalimatkan Kanarialle tai Tokioon ja päästä vielä takaisin omaan kehooni? Olisin hyvin kiitollinen vastauksista!
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 06.04.2014 17:07:04 »

Syvärentoutit itsesi, ja juu, tuo on yhdenlainen transsi-ilmiö. Toki noin rentona sydänkin rauhoittuu.  Smiley

Irtautumisesta en tiedä sitten enempiä.
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2014 17:34:08 »

Tavanomaista mm meditoidessa .. raajat katoavat .. ehkä enemmänkin, tietoisuus jää.
Ei pystyisi itseään, jalkojaan, käsiään, liikuttamaan vaikka joku niin käskisi.
Rajamailla oloa, ei unessa, ei valveilla, miellyttävä olotila.
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Cyra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 06.04.2014 18:03:42 »

Okei Smiley mukavaa se kyllä oli!
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.04.2014 10:20:55 »

Tässä on harvinaisen hyvä englanninkielinen Wikipedia-artikkeli aiheesta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Out-of-body_experience

Aika harvat tekevät tietoisesti astraalimatkoja tai irtoavat ruumistaan. Helpoimmin kai se onnistuu ns. valveunessa. Monilla OBE-kokemukset ovat kuitenkin myös stressin, sairauden, pelästymisen tai traumaattisten kokemusten aiheuttamia, eivätkä lainkaan miellyttäviä. Kokemuksiin voi liittyä unihalvaus tai pelko siitä, ettei pääsekään takaisin kehoon.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 07.04.2014 10:29:03 »

Minä irtaudun ruumiistani  silloin kun stressihormoni kortisolin tasot ovat liian korkealla. Minulle se on hälytysmerkki, ei suinkaan toivottu ja tavoiteltu  kokemus.

Ja minulla on niin voimakas maadotus, että sillonkaan en pääse  kuin ehkä max. puolen metrin päähän kehostani. Ei siis edes mahdollisuutta kaukomatkailla sillä keinoin.

Olen onneksi rauhoittanut elämäni ja nykyään se on niin stressitöntä, ettei irtoamisia juurikaan tapahdu.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #6 : 07.04.2014 12:55:38 »

Sanotaan, ettei ruumistaan irtoaminen ole mitään miellyttävää. Sielu se kerran tässä lähti ( kuin olisi suuren käden voimasta otettu kii ja nostettu jonku matkaa selästään) hetkeksi ja se oli semmoine pieni musta karkkiukkoa muistuttava tapaus, joka rimpuili hirveästi vastaan ja tahtoi takasin kehoonsa. Pari kertaa se tapahtui eikä huvita uudestaan. uglystupid2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 08.04.2014 00:09:43 »

Eli rentouduin tässä äsken, mutta se meni koko ajan oudommaksi... Käsiä ja jalkoja oli lähes mahdoton liikuttaa, enkä saanut silmiä auki. Hengitys oli hyvin vähäistä, ja hetkittäin sitä ei ollut ollenkaan. Sydänkin tuntui hidastuvan vähän... Mistä tässä oikein on kyse? Onko mahdollista että olen hypnotisoinut itseni?

Ainakin tuo hengityksen lakkaaminen lienee sitä, mitä mm. yoga-suutrassa
kutsutaan neljänneksi praaNaayaamaksi (caturthaH praaNaayaamaH). Ne
muut kolme lienevät  puuraka (täyttö: sisäänhengitys), kumbhaka (heng. pidätt.)
ja recaka (reetshaka: uloshengitys). Neljäs on siis hengityksen spontaani lakkaaminen
kun mieli hiljenee niin totaalisesti, että se de facto lakkaa tilapäisesti olemasta
tai sulautuu kosmiseen mieleen, niin kuin lammen pinnalla olevat väreilyt
lakkaavat eksisteeraamasta tuuleen tyyntyessä, eli praaNan* lakatessa virtaamasta?

* yoga-kuNDaly-upaniSat: tayor aadau samiirasya (= praaNan) jayaM kuryaan naraH sadaa.
tallennettu
serafelle
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 11.04.2014 17:01:05 »

mä oon lapsesta asti kun oon halunnut et aika kuluu nopeammin meditoinut itseni tuohon tilaan. On niin hyvä olla ja aika kuluu nopeaan  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: