tää on taas tätä mun pohdiskelua..
ehkä vain omien kokemuksien perästä haettua, koska tuntuu että monta monituista vuotta
on ollut vahvoja haasteellisia transiitteja perä jälkeen, usein monta samaan aikaan.
nyt oli tuossa syksyllä pieni "hengähdys tauko", jolloin oli vain näitä vähän lyhyt aikaisempia transiitteja. Pitkäaikaiset loppui.
tuntui todella vapauttavalta... ja osasi paremmin poimia noita nopeasti etenempien planeettojen transiitteja, mitkä
tosiaan saattaa peittyä noiden hitaampien planeettojen transiittien alle.
oli ihanan vapaa ja kevyt olo..
Tiedän että saattoi olla meneillään jotain kvinkunsseja ja semisekstiilejä yms, mutta niitä en yleensä seuraa ollenkaan.
kuinka monella ylipäätään voisi noin suurinpiirtein olla pitkiä aikoja ilman noiden hitaiden planeettojen vahvoja transiitteja?
mun hetkellinen vapaus loppui joulukuussa, kunnes taas alkoi uudet vahvat transiitit, ja taas mennään.
tietenkin nämä ikäkausitransiitit tulee kaikille, mutta olen huomannut, että joillakin tutuillani ei ole ollut juurikaan "radikaalisia" transiitteja. kertooko se siitä, että jotkut ihmiset joutuvat kokemaan nuorempana enemmän, jotkut taas myöhemmin?
oma syntymäkartta tietenkin vaikuttaa ja sen aspektit...
mutta transiitit vaikuttaa myös paljon elämän kaaressaan.
Joillekkin osuu nuorempana, joillekkin vanhempana.
mutta siis pääpointtina oli tuo vähätransiittinen aika. kuinka helpolta voi tuntua? ei ole "takaraivossa jylläävää alitajuista juttua", on vaan puhdas olo, ja elää pienissä hetkissä...
en tiedä osaatteko (taaskaan) ymmärtää mun monimutkaista ajatuksen kulkua