Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen kehitys ja fyysiset oireet  (Luettu 25726 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 13.04.2014 09:34:16 »

Te olette antaneet itsenne unohtaa/ olette unohtaneet?

Väärä arvaus/telepatiayritys, eli täysin pieleen meni.

Minä nimenomaan olen muistanut mitä todella olen siellä verhon toisella puolella eli solu Jumalan ruumiissa, samoin kuin olen  muistanut lukuisia aiempia inkarnaatioita tällä planeetalla. Olen ymmärtänyt ja muistanut miten vahvasti täällä fyysisellä tasolla on taipumusta mennä mukaan dualismin harhaan ja sen, että siitä pääsee irti ihan vain muistamalla että näin on aina, kun jokin dualistinen harha-pari (hyvä/paha, oikein/väärin jne) alkaa houkuttaa. Olen ymmärtänyt karmajärjestelmän toiminnan omalla kohdallani ja myös irtisanoutunut karmastani ja siirtynyt seuraavaan oppimisen vaiheeseen, eli kanssaluomiseen.

Ja tältä pohjalta: Verivelka on jotain mikä on vain täällä fyysisen tason harhassa olevien ihmisten päässä, sen lisäksi että se on primitiivisin muoto oikeudenkäyttöä silloin kun ei ole vahvaa keskusvaltaa poliiseineen ja oikeuslaitoksineen.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014 09:36:52 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 13.04.2014 09:38:10 »

Terävä havainto Smiley

Ja  valitettavasti myös asia, joka torppaa keskinäisen ymmärryksen mahdollisuutta ja keskustelun etenemistä yhtään mihinkään suuntaan. Mutta sinä ilmeisesti et kaipaa sitä, vaan vain 'joo, ollaan samaa mieltä' komppaajia omille ajatuksillesi.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 13.04.2014 09:44:00 »

Te olette antaneet itsenne unohtaa/ olette unohtaneet?

Väärä arvaus/telepatiayritys, eli täysin pieleen meni.

Minä nimenomaan olen muistanut mitä todella olen siellä verhon toisella puolella eli solu Jumalan ruumiissa, samoin kuin olen  muistanut lukuisia aiempia inkarnaatioita tällä planeetalla.

Tohditko kertoa jostakusta niistä?   Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 13.04.2014 10:17:24 »

Minä nimenomaan olen muistanut mitä todella olen siellä verhon toisella puolella eli solu Jumalan ruumiissa, samoin kuin olen  muistanut lukuisia aiempia inkarnaatioita tällä planeetalla.

Tohditko kertoa jostakusta niistä?   Smiley

Olen kertonut tällä palstalla mm. siitä miksi en arvosta tasankointiaanien vahvuuteen sairastuneita kulttuureja ollenkaan, on sen verran ikäviä omakohtaisia kokemuksia niistä. Ne olivat naisten-helvetti kulttuureja, mutta myös ihan-kaikkien-helvetti kulttuureja; heikkouden näyttäminen oli paheksuttua ja kun vangiksi saadut viholliset kidutettiin kuoliaaksi, niitä heistä jotka eivät kidutuksen kuluessa inahtaneetkaan arvostettiin eniten.  idiot2 uglystupid2 Siinä ei hyvä luontoyhteys ja luonnon kunnioitus pelasta mitään, olivatpa eräitä kurjimmista inkarnaatioistani kautta aikojen.

Mutta en kerro mielellään aiemmista muistamistani inkarnaatioista kovinkaan yksityiskohtaisesti muutoin, kuin naamakkain ja lähimmille ihmisille. Sen verran vain, että ne mitä olen tässä inkarnaatiossa muistanut, liittyvät nimenomaan tämän inkarnaationi teemoihin  mitä suurimmassa määrin. Yhtään inkarnaatiota merkittävänä historiallisena henkilönä en ole muistanut, ihan semmoisia tavallisen  ihmisen sellaisia, ei ole kleopatraa tai napoleonia, vaan ihan vaan tavallisia ihmisiä, kiviseppä katedraalin rakennustyömaalla, sotilaana ja samuraina Japanissa niinä vuosisatoina kun siellä sodittiin koko ajan (monta kertaa itse asiassa), temppelitanssijattarena Intiassa, asepoikana Fryygiassa, yhtenä niistä 150 0000 orjasta jotka Spartacuksen johdolla aikoinaan kapinoivat, balettitanssijattarena (rivitanssijatar, ei mikään tähti) 1800-luvulla päätyen keuhkotautikuolemaan, shamaanina sekä täällä Suomessa että jossain päin Keski-Aasian aroja, munkkina Tiibetissä jne. Ja huomattava osa nyt muistamistani on ollut soturi-inkarnaatioita jollain tavoin, koska se on myös osateema tässä inkarnaatiossani.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014 10:19:20 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #34 : 13.04.2014 10:37:59 »

Ja  valitettavasti myös asia, joka torppaa keskinäisen ymmärryksen mahdollisuutta ja keskustelun etenemistä yhtään mihinkään suuntaan. Mutta sinä ilmeisesti et kaipaa sitä, vaan vain 'joo, ollaan samaa mieltä' komppaajia omille ajatuksillesi.  Wink

Melkoisen ylimielistä tekstiä nyt kyllä... ja ylimielisyyttä näen niin paljon sun kirjoituksissa muutenkin.. Ei sitä silti pitäis peilaa muihin.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014 10:41:22 kirjoittanut Varjotar » tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 13.04.2014 10:52:32 »

Melkoisen ylimielistä tekstiä nyt kyllä... ja ylimielisyyttä näen niin paljon sun kirjoituksissa muutenkin.. Ei sitä silti pitäis peilaa muihin.

Sitä mitä itsessään eniten kieltää ja tukahduttaa, niin paitsi että paheksuu muissa nähdessään,
myös peilaa muihin silloinkin  kun muissa ei todellisuudessa sitä ole...  Grin Wink

Siteerauksia sinulta itseältäsi tästä ketjusta:

"Miten korkeita taajuuksia täällä oikein käytetään, kun taas menee yhteydet tukkoon..."
(Tämä vastauksena toisten vilpittömiin kysymyksiin)

"Jostakin syystä tuli tunne, että selittämisellä en voittaisi mitään ts. ette haluakaan ymmärtää tai ette siihen muutoin pysty ( vielä?)"

"Te olette antaneet itsenne unohtaa/ olette unohtaneet?"

Että kukakohan se on ylimielinen ja torppaa keskustelut heti kun ei olla samaa mieltä tai kysytään kysymyksiä joihin ei vastausta osaa/halua antaa?  Wink

MInä olen suhteellisen itseriittoinen, koska olen 15 vuoden työn jälkeen suht koht saavuttanut tasapainon, putsannut itsestäni menneet traumat ja muodostanut sen oman itselleni sopivan maailmankatsomuksen. Ja monista se näyttää ylimielisyydeltä.  Wink En minä sano, että minulla on vastaukset kaikkeen, mutta minulla on vastaukset omiin, itselleni tärkeisiin kysymyksiini ja sehän on se, mitä jokainen tarvitsee. Sen vuoksi olisi ollut mielenkiintoista kuulla, mitä oikeasti sillä verivelalla tarkoitat, koska se kysymys voi olla sinulle tärkeä samalla tavoin kuin minun kysymykseni aikoinaan olivat minulle. Mutta jos torppaat keskustelun heti kun kysytään jotain mistä et tykkää, niin hankalaa on keskustella.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014 11:02:55 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #36 : 13.04.2014 11:08:26 »

Onko sun mielestä ihan oikeasti ylimielisyyttä kysyä, "miten korkeita taajuuksia täällä oikein käytetän, kun yhteydet menee tukkoon ?"
Koska ne taajuudet oli tosissaan niin korkeita, että mun kaikki kentät oli ihan tukossa enkä sen jälkeen pystynyt yhtään mihinkään.
Huvikseniko mä heittäisin, että tulee tunne.. jos se ei sellaisena todella mulle tulis? Kysyin, koska en tiennyt itsekään miksi näin..

Tiedän tarpeeksi mikä olen ja mitä täällä teen, mitä pitäis tehdä ja mitä ei voi tehdä. Olen väärässä ajassa väärine eväineni ja aivan liian hukkaan joutuneiden sielujen keskellä..

Siitä verivelasta sen verran, että tiettyjen sielujen kanssa joutuessani tulilinjalle, verivelka alkaa juoksemaan, kun jokin vääryys aiempien elämien ajoilta on tasattu tai sovitettu. En osaa sanoa, onko veren määrä suhteellinen vääryyden mittaan vai ei. Tämä toimii myös toiseen suuntaan, en siis ole ainoa, joka vuotaa. Olisi vallan hienoa tietää asioista paljon enemmän, mutta kukaan ei minua tunne..
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014 11:11:15 kirjoittanut Varjotar » tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 13.04.2014 11:14:28 »

Kiitokset selvennyksestä, tuo kuulostaa kiintoisalta ilmiöltä, en ole moiseen ennen törmännyt ja sen vuoksi sinäkään et ehkä ole siitä mitään tietoa löytänyt, jos se vaikka on jotain suhteellisen harvinaista.

Tarkoitatko, että ihan fyysisesti rupeaa vuotamaan verta kun vääryys sovitetaan? Ja molemmilta osapuolilta? Vuotaako jonkin kolhun seurauksena (=synkronistisesti tapahtuu jotain eli leikkaa vaikka sormeen silloin kun vääryys on sovitettu), vai vuotaako ihan itsestään? Ja jos itsestään, niin mistä, esim. nenästäkö? Vuotaako molemmilta aina verta samalla tavoin/samasta paikasta?

Vielä käsitteestä vääryyden sovittaminen: tarkoittaisiko se ehkä vaikka karmavelan maksuna, kuulostaako yhtään siltä mitä tarkoitat vääryyden sovittamisella? Onko kyse ihan tämän elämän aikaisista vääryyksistä joita on tapahtunut jokin aika sitten? (Varmistelen vain, koska minulle kun se ei tarkoita mitään, koska en ole enää aikoihin ajatellut fyyisen tason harhan oikea/väärä tyyppisillä dualistisilla käsitepareilla.)

(Minä en koe että minulla on mitään taajuuksia tai yhteyksiä. MInä kirjoitan ihmiskehossa tekstejä tänne foorumille ja luen ihmiskehossa muiden tekstejä ja ymmärrän niitä ihmisaivoillani. Minulle tämä on hyvin maallista toimintaa ilman taajuuksia, tai kenttiä. En edes ihan aidon oikeasti ymmärrä mitä ihmiset niillä tarkoittavat kun niistä puhuvat.  Shocked  Tämä johtuu luultavasti siitä, että olen automaattimaadotettu ja tämän inkarnaation suunnitelmiin kuuluu olla hyvin fyysisesti tässä fyysisessä maailmassa.)
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014 11:18:25 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #38 : 13.04.2014 11:26:08 »

Siis joo, multa veri vuotaa nenästä, joltaki toiselta jostakin muusta heikoimmasta kohdasta. Siis aina heti sen jälkeen, kun on pyytänyt aidosti anteeksi joko nyt tekemäänsä vääryyttä ( suuttumusta tai vihaa tms) joka on saanut toisen pillastumaan. Tai sitten menneiden elämien korjatuista virheistä ( verta alkaa valumaan mitään tapahtumatta tässä ja nyt, mutta toisen kanssa keskustellessa).

Osaisko joku selittää noi kentät jotenki järkevästi?
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #39 : 13.04.2014 11:35:55 »

Tuo onkin mielenkiintoinen ilmiö ja aika harvinainen varmaan. Montako kertaa näin on tapahtunut, sen käsityksen kuitenkin olen saanut teksteistäsi, että ilmiö on ollut toistuva.

(Luulen että ne kentät eivät ole minulle tässä inkarnaatiossa suunnitelmiin kuuluva juttu, koska muutenkin minun suunnitelimiini näyttäisi kuuluvan nimenomaan ihmiskehossa ihan kokonaan oleminen kun olen tässä inkarnaatiossa ja hengellisyyden sekä valotyön tuominen ihan käytännön arkipäivän elämään. Hyvin 'matalalentoista' siis. Mutta mielelläni kuulen jos joku osaisi niitä selittää.)

(Lisäys: tein hakukoneella hakuja kaikenlaisilla blood-debt + karma + righting wrongs + mutual bleeding + jne. hauilla (englanniksi, koska sillä kielellä löytyvä tietomäärä on yleensä suurin), mutta ei tullut muuta kuin sitä verikostoa oikeudenkäyttönä ja sitten musiikkiin ja tietokonepeleihin liittyviä juttuja, eli aika harvinainen ilmiö ilmeisesti. Ehkä tässä voisi auttaa pikemminkin joku näkijä?)
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014 11:41:17 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #40 : 13.04.2014 15:01:48 »

Kuulostaa erikoiselta tuo verenvuoto. En ole kuullut aikaisemmin tuollaisesta. En tosin mistään muistakaan fyysisistä ilmiöistä karmavelan maksun yhteydessä.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Indium
Vieras
« Vastaus #41 : 16.04.2014 15:13:14 »

Onko sulla Varjotar ylipäänsä alttiutta nenä- tai muille verenvuodoille?

Mulla on, ja joskus se tapahtuu kyllä ihan liikutuksesta tai muusta tunteenpurkauksesta. Itkuun sekoittuu oikein ryöppy verta, tms.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #42 : 16.04.2014 15:33:23 »

On, mutta aikuisiällä se on vähentynyt Huh
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: