Olen aina välillä, jo lukemattomien vuosien ajan, nähnyt unia likaisista yleisistä vessoista, siis niin että etsin vessaa jossa käydä (huom. ei liity oikeaan hätään mitenkään) ja joskus jotenkin käynkin. Vessat on yleensä isoja komplekseja, tyyliin tosi ison koulun tai liikuntahallin vessatilat ja jotkut on ollu kyllä todella karmaisevan likasia, siis pahimmillaan niin että tavaraa lattia täynnä ja siinä kelluu jotain lankkuja joilla yrittää kävellä
Mitäköhän tämä tarkottaa?? Tosiaan ihan tarpeeksi usein tämä uni on näyttäytynyt. Nyt sitten viime yönä tapahtui niin, että olin jossain jollain asemalla, jossa joku narkkari tuli selittämään jotain ja puhuessaan sylki roiskui mun kasvoille. menin sitten siihen aseman vessaan sitä pesemään kun ajattelin mktä lie tauteja tuollakin voi olla... Yllätyksekseni vessat oli oiken siistejä ja koko visiitti muutenkin oikein onnistunut. Menin takasin siihen ulkopuolelle sitten, jolloin se narkkari tuli siihen takasin, mutta sekin päättyi jotenkin niin että se lähti hyvillä mielin siitä pois, pyysi mua auttamaan sitä vähän ja minä lähetin sille positiivista energiaa ja vilkutettiin kumpikin iloisina vielä kun se lähti poispäin. Ja ajattelin että menipäs tää lopulta hyvin, kaikki "lika" kääntyikin hyväksi, taisin nähdä jokun toisenkin unet itse asiassa missä oli itselleni epämiellyttävä ja ilkeä ihmine mutta se päätyi hyvin.
Eli jotain tällaista teemaa varmaan voi lähteä hakemaan noista vessaunistakin ? En vaan jotenkin mitään kauhean selkeää tarttumapintaa löydä elämästäni, tai miksi juuri nyt nämä unet olisi muuttuneet.
Ajatuksia, tai omia "vessakokemuksia" ?